Barbara's POV.
Am blocat telefonul în timp ce îmi luam cheile de pe măsuța mică din hol. Cu viteza luminii mi-am încălțat pantofii și am ieșit pe ușă îndreptându-mă spre mașina. Îmi era atât de frică că ar fi putut face ceva nesăbuit încât nu mi-a mai păsat că nu am permis de conducere, pur și simplu am plecat spre 4th Avenue pentru a-l găsii.
Săptămâna aceasta a fost un calvar. La școală nu l-am mai văzut. Pe facebook îl blocasem. Iar la școală Mia îmi făcea capul calendar cum că l-am distrus pe Harry al ei. Această fată începe să mă calce ușor pe nervi și nu știu cât am să mai suport până să îi învinețesc ochii.
Mai aveam de trecut de o intersecție și ajungeam la acel bar. Când am virat spre dreapta, după colț se afla o mașină de poliție. Panica și frica au pus stăpânire pe mine imediat. M-am făcut că-mi văd de drumul meu și am redus puțin viteza la cea normală. Spre norocul meu am trecut pe lângă ei fără să atrag atenția.
Când însfârșit am ajuns la acel bar am parcat pe locul de handicapați, fiind singurul loc liber din parcare, și am ieșit din mașină asigurându-mă că am încuiat-o.
Când am intrat în bar un miros de alcool și fum de țigară m-a lovit. Vedeam camera în ceață din cauza fumului dar îl căutam cu privirea prin toată încăperea. Când l-am văzut la o masă stând singur cu 3 sticle goale de băutură pe masă mi-am croit drum spre el.
-Harry! l-am strigat cât de tare am putut în încercarea de a acoperii volumul muzicii și al face să mă audă, însă fără succes. Am grăbit pasul văzând că are de gând să se ridice de la masă.
Un băiat de pe ringul de dans mi-a străpuns mâna trăgându-mă lângă el și lipindu-si mâinile jegoase pe talia mea încercând să le coboare pe fund, însă s-a ales cu o durere între picioare, dacă are ceva acolo. Când îmi îndrept privirea spre masa unde era Harry, am observat că el nu mai era, și în locul lui erau așezați 3 băieți și 4 fete.
Simt o mână pe talia mea. Crezând că este din nou acel băiat m-am întors rapid hotărâtă să îi dau o palmă, dar m-am oprit când i-am văzut zâmbetul superb a lui Harry.
-Hei, iubire. îmi șoptește el senzul în ureche mușcându-mă ușor de lobul urechii.
Își îndreaptă privirea spre fața mea, uitându-se în ochii mei foarte atent. Încet și-a apropiat buzele de ale mele și și le-a zdrobit lacom începând un sărut pasional.
-Doamne, cât pot să te iubesc, Barbara! îmi spune după ce sărutul nostru ia sfârșit.
-Știi că și eu o fac,iubitule.
-Hai să mergem acasă. Mă trage de mână spre ieșirea din acel bar ciudat ce seamănă mai mult a club. Se îndreaptă spre un Audi R8 negru mat și-mi deschide ușa mai apoi ocolind mașina și urcând la volan.
Când am ajuns în fața casei mele l-am sărutat scurt și am ieșit din mașină urându-i un „Noapte bună!" și intrând în casă.
Ai primit 2 notificări noi.
Harry Edward Styles este într-o relație cu tine.
Harry Edward Styles a adăugat o fotografie cu tine.
„You have got that one thing! @Barbara Smith "
Ai primit un mesaj nou.
Harry Edward Styles : Mâine la 19:00 mergem la cină. Ia-o ca pe o primă întâlnire. Te iubesc,Barbie.♥