Ai primit un mesaj.
Harry Edward Styles : Mă bucur că în sfârșit ai ieșit din spital.
Barbara Smith : Și eu.
Barbara Smith : Harry?
Harry Edward Styles : Da?
Barbara Smith : Pot să te întreb ceva?
Harry Edward Styles : Poți să mă întrebi orice,Barbie.
Barbara Smith : Cum era relația noastră?Și de ce m-am despărțit de tine?
Harry Edward Styles : De unde știi?
Barbara Smith : Am citit conversațiile cu una Eloise.
Harry Edward Styles : Relația noastră era una frumoasă.Ne-am cunoscut pe facebook chiar dacă mergeam la același liceu.În fiecare weekend stăteam împreună și ne uitam la filme mâncând popcorn.Nu eram cel mai perfect cuplu dar ne iubeam.Ne certam des din lucruri mărunte iar asta te întrista mereu.Eloise era cea mai bună prietenă a ta,dar în secret era îndrăgostită de mine,așa că te-a manipulat să te desparți de mine și să se dea ea la mine.
Barbaba Smith : Și tu i-ai acceptat avansurile?
Harry Edward Styles : Nu,iubito.Eu pe tine te iubesc.6 luni cât timp ai fost în comă am crezut că mor.Am stat zi și noapte lângă patul tău.Speram să te trezești și vroiam să fiu prima persoană pe care o vezi.Ai mei abia mă convingeau să mă duc acasă să mă spăl și să mă odihnesc dar eu nu vroiam asta,vroiam să stau cu tine.
Barbara Smith : Ai fost prima persoană pe care am văzut-o.
Harry Edward Styles : Dar nu m-ai recunoscut.
Harry Edward Styles : Știi că doare ? Să nu fi recunoscut de propria iubită?
Barbara Smith : Îmi pare rău.
Harry Edward Styles : Aș vrea să te întreb de ce ai făcut asta?De ce ți-ai tăiat venele? Dar știu că dacă te întreb nu primesc nici un răspuns.Nu mai știi nimic. Nu mai ai nici o amintire cu noi. Vreau să trec mai departe.Nu sunt bun pentru tine.Din cauza mea ai făcut asta și din cauza mea era să mori.Acum că nu-ți mai amintești nimic,refă-ți viața,iubito.Caută pe cineva care să te iubească și să-ți fie alături la bine și greu.Dar să nu uiți niciodată că te iubesc.
Barbara Smith : Da,Harry.Nu mai știu nimic.Dar asta nu înseamnă că nu vreau să aflu.Simt că ai avut un loc important în inima mea.Nu poți să mă lași acum când am nevoie de tine.Vreau să îmi fac amintiri noi cu tine.Vreau să-mi aduc aminte.Ajută-mă să-mi amintesc.Dacă mă părăsești acum poți să-ți iei adio de la mine.Chiar dacă am să-mi aduc aminte cândva,nu am să mă mai întorc la tine.
Harry Edward Styles : Apropo,la mulți ani de aniversarea noastră de 1 an,iubito.Trebuie să te las să pleci,Barbara.Îmi pare rău.
Harry Edward Styles is now offline.
Nu există nici un utilizator cu numele Harry Edward Styles în baza noastră de date.
M-a blocat.De azi am să o iau de la 0.Am să-mi fac viața ce poate mi-o doream cândva și cum a spus Harry am să-mi găsesc pe cineva care să mă merită așa cum nu mă merită el.Dacă mă iubește așa cum spune el,de ce m-a lăsat?Dar de azi am să-i spun adio.