Barbara Smith : E adevărat, Styles?
Harry Edward Styles : Ce să fie adevărat, iubito?
Barbara Smith : Nu mă lua pe mine cu iubito!!
Harry Edward Styles : Barbara ce ai?
Barbara Smith: E adevărat că atunci când ai anulat acea întâlnire te-ai dus la Mia?
Harry Edward Styles : Stai ce? Cine ți-a băgat asta în cap?
Barbara Smith : RĂSPUNDE-MI ! Și să nu îndrăznești să mă minți.
Harry Edward Styles : ...
Barbara Smith : Nu pot să cred...
Harry Edward Styles : Cine ți-a spus?
Barbara Smith : Pff... nici măcar nu încerci să negi.
Harry Edward Styles : Mi-ai cerut adevărul, nu?
Barbara Smith : De ce?
Harry Edward Styles : Iubito, doar m-am văzut cu ea, nimic mai mult.
Mia James a adăugat o fotografie nouă.
„@Harry, i love you so much,baby."
Ai primit un mesaj nou.
Harry Edward Styles : Barbara, nu e ceea ce pare.
Barbara Smith : Dar ce e?
Harry Edward Styles : Barbara...
Barbara Smith : NU ! Se vede clar că în poza aia vă sărutați... Ăsta a fost planul tău? Să mă faci să mă îndrăgostesc de tine, să îmi spui abureli cum că mă iubești sau că sunt totul pentru tine iar apoi să mă înșeli cu prima curva care îți iese în cale?
Harry Edward Styles is typing...
Barbara Smith : Nici să nu te gândești să mai scrii sau să mai zici ceva.
Harry Edward Styles : Dar eu chiar te iubesc.
Barbara SMith : Cum mă iubești? Găurind-o pe Mia? Oh te rog. Nu poți să o găurești mai mult decât e deja... Pun pariu că aia are gaura atât de mare încât încape și un tomberon.. Dar știi ceva, gata. S-a terminat.
Barbara Smith : Mulțumesc că mi-ai deschis ochii, Harry.
Harry Edward Styles : Barbara, te rog. Te iubesc mai mult decât pe mine. Te iubesc cum nu am mai iubit pe nimeni până acum. Te iubesc încât o mă doare. Nu-mi ajunge o viață ca să te pot iubii. Mi-aș da și viața pentru tine. Ea nu înseamnă nimic.
Barbara Smith : Ea nu înseamnă nimic dar tot la ea te duci. M-am săturat să plâng după și pentru tine, Harry. Mi-au ajuns 2 ani de lacrimi din cauza ta.
Harry Edward Styles : 2 ani?
Barbara Smith : Da, Harry. 2 ani! Te iubesc ca proasta din clasa a 10-a, dar tu având-o pe Mia și restul curvelor la picioare nici nu m-ai observat.
Harry Edward Styles : Dar te-am observat acum, iubito. Te-am observat, te-am câștigat și nu vreau să-ți mai dau drumul.
Barbara Smith : M-ai pierdut în momentul în care ai ales să pleci la ea.
Harry Edward Styles : Iubito, îmi pare rău.
Barbara Smith : Spui cam des că-ți pare rău, nu crezi? Și o spui degeaba, pentru că nu te iert și nici nu-ți pare cu adevărat rău. O spui doar ca să mă poți fraierii din nou. Dar ghici ce... Nu-ți mai iese de data asta.
Barbara Smith : Mai am o întrebare. Chiar atât de puțin însemn pentru tine de mă rănești în halul ăsta? Cât de nepăsător ești față de sentimentele oamenilor.
Harry Edward Styles : Iubito, de ce nu înțelegi că te iubesc?
Barbara Smith : PENTRU CĂ NU O FACI !
Barbara Smith : Du-te la Mia, Harry. Sunt sigură că te așteaptă cu picioarele deschise.