10

284 10 8
                                    

Още с влизането през вратата на къщата на Рик можех да усетя мириса на...скъпо. Мебелировката, орнаментите по стените, картините, по дяволите, цветовете на стените изглеждаха скъпо. Самата обстановка ме караше да се чувствам като в музей. Всичко блестеше от чистота, сякаш тук не живееха хора.

В къщата на Рик преобладаваше бялото и златното. Бели стени, златни мебели - да бъдем по - точни. Сякаш нещо царско се криеше между стените на тази къща. Не съм сигурна дали беше заради аромата, постройката или заради самото излъчване, но всичко тук изглеждаше тайнствено.

Къщата пустееше, макар че беше изпълнена с мебели. До колкото разбрах от Хари, Рик наскоро я закупил, с цел да излезе от полезрението на всеки възможен предател и човек, който като цяло не му желае доброто. И все пак не разбрах как би се "покрил", когато живее в огромна къща, като тази.

"Може да се чувствате като у дома си."-каза Рик, а ехото от гласа му се разпространи около нас, сякаш се намирахме в някоя изискана кралска бална зала.

Обърнах се към Хари, и забелязах, че и той като мен гледаше с удивление всеки детайл на тази къща. Нашият скромен двуетажен дом не можеше да се мери с това огромно имение, но все пак не това беше целта ни. Колкото и красиво и величествено да изглежда тази къща, още с влизането си усетих празнотата и студенината 'и. До колкото знам Рик рядко се застояваше тук. Той живее сам, но къщата му е толкова голяма, че би побрала цели две семейства.

"Благодаря ти много, Рик. Наистина съм ти задължен."-каза Хари и стисна ръката на Рик, оставяйки един от куфарите си на земята.

"Приятел в нужда се познава."-отвърна му Рик, карайки очите му да блеснат.

За кратко време се взираше безизразно в Хари, а после се усмихна широко и се обърна към мен, сочейки наоколо.

"Стаята ви е на горния етаж, първата врата в ляво. Не се тревожете за багажа, Зара ще се погрижи за него.- каза той и в същия момент при нас влетя младо момиче, може би беше няколко години по-голяма от мен.

Червената 'и коса беше вързана в стегната опашка, а пред красивите 'и сини очи имаше очила с черна рамка. Беше облечена с клин и бяла раздърпана тениска, а в ръката си държеше метла.

"Като говорим за Зара, ето я и нея! Тя е дъщеря на прислужницата, но тъй като жената се разболя, дъщеря 'и идва тук и върши нейната работа.- каза Рик и отиде до Зара, която видимо се чувстваше неудобно от внезапната си поява.- Зара това са новите ни гости, които ще останат в дома ми известно време. Това е Роуз, а това е Хари.

Truth or Dare:The end? [H.S] Where stories live. Discover now