"Името му е Александър Паркър,но се води с псевдонима "Страйк".Задържан е няколко пъти,като единият от тях е влизане в злом и опит за убийство.Пуснат е заради добро поведение."- обясни ни Рик,докато наблюдаваше тялото на мъжа във всекидневната ни.
Слънцето беше на хоризонта си,но ние с Хари не бяхме мигнали.Не само защото едва се сдържах да не се обадя на полицията,но и също,че във всекидневната ни лежеше човека,който се опита да ме наръга.
Честно казано не знаех как все още се държах на краката си,вероятно все още бях в шок.И все пак не се отделях от Хари.Той беше седнал до мен,а аз се бях сгушила в него,опитвайки се да слушам колкото се може повече."Нещо повече?Например някакви връзки с Дейвид?-попита Хари.
"Никакви.Проучих всичко за този мъж,но не намерих никаква връзка между него и Дейвид.Но все пак не можем да изключим факта,че Дейвид е доста потаен човек и може да го е срещал някъде.-каза Рик и остави на масата пред нас папка с досието на мъжа,както и различни листове и документи за всички незаконни неща,които е вършил.
"Какво ще правим с тялото?"-попитах аз,взирайки се в снимката,залепена на досието му.
"Не се притеснявай,аз ще се заема."-прошепна ми Хари,стискайки ръката ми успокоително.
Обърнах се към него и го погледнах в очите,виждайки колко загрижено ме наблюдаваше.Знаех,че не иска да се натоварвам,особено след преживяното.Все още можех да усетя острието на ножа и да чуя думите на онзи мъж.
"Не мисля,че е удачно да я оставяш сама."-каза Рик,наблюдавайки изражението ми.
Хари погледна към него,а после обърна глава към мен,чакайки да кажа нещо.
"Няма да остана и секунда повече в тази къща."-казах аз,гледайки и двамата.
Хари сви вежди в объркване,а Рик просто безизразно наблюдаваше.
"Какво имаш в предвид?"-попита Хари.
"Писна ми,Хари.Не мога повече да живея в страх.И двамата се нуждаем от почивка.Не си спал от дни и деня,в който реши да си починеш едва не ме убиха.Трябва да се махнем от тази проклета къща."-казах му аз,надявайки се да ме разбере по някакъв начин.
С или без него,аз щях да се махна от тази къща.Колкото повече стояха тук,толкова повече усещах как започвам да се задушавам.Имах ужасното чувство,че всеки момент някой ще се появи изневиделица.
KAMU SEDANG MEMBACA
Truth or Dare:The end? [H.S]
Fiksi PenggemarАКО НЕ СТЕ ЧЕЛИ "TRUTH OR DARE" ВИ ПРЕПОРЪЧВАМ ДА ГО НАПРАВИТЕ! Всяка история завършва с щастлив край,нали?Двамата влюбени живеят дълъг живот,изпълнен с много любов и щастие,заедно със своите деца и внуци?Но какво ако историята на Роуз и Хари още...