bab 7

513 20 11
                                    

*rumah*

Ok kalini dia sorang kat rumah. You know😏. GSAHAHAH ok naufal tak tutup rapat tau pintu. So lepas dia habis mandi kebetulan haikal baru sampai. Pelik la  dorang class sama tapi balik lambat seko tu.

Naufal punya husnuzon sampai biarkan pintu tebukak. Dia pikir takde orang lagi. So dia bukak la towel dia dan pergi ke almari. Kebetulan almari tu berhadapan ngan pintu. So haikal naik je la atas then dia nampak bilik naufal terbukak. So dia try intai. Haikal terkejut. Naufal perasan lalu menjerit.

"BANGANG KAU BUAT APE HAH??!!" baju yang di pegangnya di campak ke haikal. Haikal terus pergi. Naufal terus pakai boxernya dan cepat2 ambik baju dia campak tadi. Lemah semanagat naufal.dah dia malu gila.

Atas sebab itu naufal terus selimut lepas pakai baju semua. Tak lama tu ryan dan hazim sampai. Ryan bukak la pintu bilik. Patu dia pandang naufal dengan pelik. "kau kenapa?" tanya ryan dan letak bag nya. "erm..takde pape" kata naufal.

"ouu ok tapi nape selimut satu badan?" kata ryan. "takde ape. Sejuk la" kata naifal. "ok" ryan pun bukak baju untuk mandi. Naufal dah tak kesah AHAGHAHAHA. Naufal putuskan dia nak pegi bilik hazim. "ryann aku kat bilik abang tau bai" naufal terus keluar.

bilik hazim depan dengan bilik haikal. So bila naufal dah nak dekat ngan pintu bilik hazim,haikal bukak pintu. Naufal yang nampak haikal terus masuk laju2 bilik abang dia. "woi kau kenapa!" kata hazim. Dia tengah duduk kat katil. "heheheeh weh tau tak" kata naufal. "hah kenapa?" tanya hazim. "tadi haikal ngendap aku. Dah la aku tak pakai pape" kata naufal.

"kau tak tutup pintu ke?" tanya hazim. "hehehehehe. Tak" kata naufal. "meh sini meh" kata hazim. Naufal yang blur pun pegi kat hazim. Kepala naufal terus di tarik dan hazim buat penumbuk dan tekan kepala naufal dan gosok laju2. "auu sakit la kau kenapa!" marah naufal.

"kasi bijak sikit kepala tu. Lantak la sape pun kat rumah tutup pintu gile. Di buatnya kalau kau ngan ryan tengah buat ehem. Kalau aku nampak? Aku tak rasa yang aku tak join sekali tau" kata hazim sambil smirk. "hish kesitu pulak" kata naufal. "eleleee malu pulak" kata hazim yang cuba sentuh hidung naufal. Naufal pun pegang hidung dia.

"adik sini jap" kata hazim. "ape? Dah rapat dahni" kata naufal. "duduk sini" kata hazim sambil menepuk tilam. Naufal pun duduk. Tak kenapa naufal dengar je ape abang dia suruh. Hazim nak buat something havdsjbs. Lagi sekali hazim pegang kepala naufal dan kiss bibir naufal. "uhmmpmm mmhpmm lama tak kiss" kata hazim. "dah tu ape lagi mhmmmm uhpmm hmmp" kali ni naufal kiss balik hazim. Terkejut hazim ngan adik dia ni.

End up dorang layan😭👍.

I dont want to use this word but sorry. "uhmm mphm dah cukup nanti aku horny" kata hazim. "hehehehhe" naufal kiss pipi hazim. "dah jangan main2 ek. Aku tebuk kau mau menangis" kata hazim. "buat la kalau berani" kata naufal. "adik miang. Sejak bila kau gatal ni" kata hazim.

"salah ko ajar aku" kata naufal. "hm ye takye. Oi dah la nanti bf kau cari" kata hazim. "wokay" naufal terus keluar. Kebetulan haikal pun lalu . Dia dari dapur minum air. So dia pandang naufal. "kau nak ape? Dah la ngendap orang" kata naufal. "sape suruh kau tak tutup pintu" jawab haikal. "yela2" naufal terus masuk bilik. "tibe kau yang tak tutup salahkan aku?" bebel haikal sorang2.

*bilik*

Ryan tengah baring main fon. Naufal pun baring sebelah ryan. Naufal mengeluh seketika. "kenapa ni?" tanya ryan. "hm takpe. Ape ni....erm hah" naufal dapat idea nakal. Kenapa ek😭😭😭💆. "hah nape?" tanya ryan lagi. "jomm kita buat~" kata naufal. "buat?? Jap buat ape ni? Buat ape? Bagi tau buat ape ni? Nakal ek nakal" kata ryan sambil smirk.

"hehehe" kata naufal. Ryan letak fon dan pusing pergi ke atas naufal. "ehh nak buat ape?" kata naufal. "kau mintak~ jom" kata ryan yang nak mula step. "eghh jap2 kita baru mandi" kata naufal. "ala ape susah nanti mandi la balik" kata ryan yang dah dekatkan muka nya dengan muka naufal. "saba! Actualy nak kiss je" kata naufal.

"kat mana? Sini?" ryan tunjuk pipi. Naufal geleng. "habis tu sini?" ryan tunjuk dahinya. "takk. Tapi sini" naufal sentuh bibir ryan. "waa. Youre naughty boy" kata ryan. "hish puji2 pulak ce---" kata2 naufal di potong akibat kene kiss. "eghmm uhmp mmmmhp" hanya bunyi ciuman sahaja. Perkara ini berlangsung 5 minit :D

>_<

Ryan mula selak baju naufal dan kiss di bahagian pusat. "arghhh~ dah cukup" kata Naufal. Ryan hiraukan. "erm~ hah erghh~ ryan stop" kata naufal. "okok" kata ryan sambil cubit pipi naufal. "herm dah.. Jom masak" kata naufal. "hah jom la aku pun lapa. Mereka pun bangun dari katil dan keluar menuju ke dapur.

Tengok2 hazim ade kat bawah tengah tengok tv. "hah korang buat ape tadi?" tanya hazim. "erk...abang pasang telinga heh" kata naufal. "dah dengar tak jelas abang letak la telinga kat pintu. Tapi takpe sekejap je" kata hazim. " lol. Jom masak" kata naufal. " oo lepas buat makan. Kemain heh sekarang kau reti goda orang." kata hazim. "heheheheheeh.jom la cepat" kata naufal.

"adu malas la. Kau potong2 lah ape yang patut. Nanti aku sambung" kata hazim. "wokay jom ryan" naufal tarik tangan ryan.

Bersambung....

AHSGJAGSJA I CANT WITH THE KISS😭🌚

Mempunya perasaan terhadapku season2Where stories live. Discover now