Naufal buka pintu
Dia melihat hazim dalam keadaaan bergetar. Naufal terus lari ke hazim.
"Abang kenapa ni ce cakap" kata naufal. "Aku takut. Aku takut aku tak dapat kawal diri aku" kata hazim. "Kan aku kata lupakan apa yg jadi tadi" kata naufal.
Tangan hazim masih bergetar.
"Abang. Pandang muka adik" kata naufal sambil pegang kedua belah tangan hazim. "Bende yang lepas kita tak payah nak ingat lagi" kata naufal. Hazim still diam.
"Hmm. Abang tido dulu" kata naufal. "Tapi abang.." kata hazim sambil pandang naufal. "Takpe adik ade. Kejap ye" naufal keluar dari bilik sebab nak bagi tahu mak dia yang Hazim ingin berehat.
Plis deh.
"Mak" panggil naufal. "Hah nape??" Tanya mak dia. "Adik nak teman abang jap bole" kata naufal. "Hah ye. Nanti keluar makan" kata mak dia. "Okok" naufal pun masuk balik dalam bilik.
Hazim tengah baring. Jadi naufal pun terus pergi kat katil. Naufal duduk di sisi kepala hazim. Hazim hanya tenung naufal.
"Ye..abang nak apa?" Tanya naufal. "Baringla" kata hazim. Naufal pun terus baring kat sebelah abang dia.
15 min tanpa buat apa2 hazim dah tertidur.
Naufal pun bangun senyap2 untuk keluar makan. Dia lihat mak dia tengah masak lauk. Nasi sudah masak. Ayahnya pula sedang main telefon di bahagian ruang tamu.
Akibat tanak di mantion pasal tangan, naufal terus pergi kepada mak dia yang berada di dapur🧕🏻. Malangnya tidak berjaya.
"Adik. Abang buat ape?" Tanya ayah nya. "Oh abang tido jap" kata naufal dan terus pergi. Nasib ayah dia tak nampak balutan kat tangan dia.
Tapi tak.
"Kenapa ngan tangan tu??" Tanya ayahnya. "Ouh heheheh....erm terseliuh" kata naufal dengan penuh pembohongan. "Ish3 kat mana kena?" Tanya ayahnya lagi. "Tadi time keluar" jawab naufal. Ayahnya hanya meng'oo'.
Jadi naufal pergi ke dapur cepat2. Risau
"Mak adik rasakan. Kita patut suruh abang amir tido sini la" kata naufal. "Hmm bole je tapi kenapa?" Tanya mak nya. "Adikkan jenis tido selalu tak sedar. Adik takut la tiba2 abang terjaga buat bende pelik2 ke ape ke" kata naufal.
"Hm betul jugak. Nanti mak call la aunty lisa" kata maknya. "Okeh" naufal duduk untuk makan malam.
Untuk pengetahuan awak tersayang. Aunty lisa tu mak amir. Kot2 la kan ade orang khusyuk baca sampai tak sedar. Saya ulang balik ywerrr💋💋💋💋💋😭😭
Skip after makan malam
Hazim tiba2 keluar dari bilik. Naufal masih ada kat meja sebab makan aiskrim. Hazim terus pergi pada naufal. Mak dia tengah cuci pinggan. Ayahnya pulak berada di ruang tamu sebab tengok berita.
"Eh abang" kata naufal. Mak dia terus pusing ke belakang. Naufal pandang mak dia. Dia bagi isyarat mata supaya pusing balik. Jadi mak dia pun faham
"Kau buat apa" kata hazim. "Nak ke?" Kata naufal. Hazim hanya senyum. Naufal pun suap hazim sesudu aiskrim.
Kemudian hazim duduk di kerusi berhadapan dengan naufal."Pegi la makan" kata naufal. "Hm jap..." Hazim letakkan kepala dia kat meja makan. Mak mereka tanpa buang masa dah siap cuci pinggan dan periuk semua.
Jadi mak dia pergi ke ruang tamu sebab tanak kacau privacy mereka. "Ubat abang kat mana?" Tanya hazim. "Erkkm kejap.." naufal bangun dan pergi ke dalam bilik. Ubat tersebut ada di bahagian laci meja.
YOU ARE READING
Mempunya perasaan terhadapku season2
AcciónWARNING KISAH INI BERUNSURKAN BL/YAOI!! [TOO SPICY HIRE] [25+] Selamat datang ke season 2. sape tak baca season 1 gi skarang jangan nak menggatal baca ni. Sinopsis: naufal dan ryan telah terputus hubungan dengan haikal setelah tingkatan 4 lagi akiba...