"hi"
Naufal terkebil2.
"Hish. Tengok tu. dorang je la" haikal memarahi naufal. "Lah mana aku tau" jawab naufal. "Dah la kau. Bai" haikal terus pergi.
Naufal seperti •-•
Kemudian dia pandang 3 lelaki di ruang tamu. "Sini la" kata amir. "Takpela. Ryan ko tido skarang" dan selepas itu dia kembali ke dalam bilik.
Naufal terus baring tanpa hiraukan haikal yang sedang melihat sesuatu di dalam telefonnya.
"Haikal aku nak tanya" ha ada la tu soalan yang pelik2 dia nak tanya.
"Hm.. apa?" Tanya haikal. "Kenapa kita bertiga couple tapi cara macam bestfriend?" Tanya naufal. Haikal hanya mampu melihat naufal dengan perasaan kosong.
"Erm... Maybe kau geli when kitorang bersweet dengan kau?" Kata haikal. "TU PERLU. Tapi comel. BYE" naufal terus selimut satu badan.
"Ooo kau suka sebenarnya" kata haikal sambil smirk. "Actually... Rasa cringe. Tapi heheh. Dah la" naufal tutup kepala nya dengan bantal.
"Elelele. Dah la kau" haikal tarik bantal naufal.
"EHHH JANGAN LAA" naufal berebut bantal dengan haikal. Haikal teruskan usik naufal.
"WOI. oooo buat apa tu~~" ryan tiba2 masuk ke dalam bilik. "Hahaha takde saja usik dia" kata haikal. "Dah la.. aku nak tido" kata naufal.
"Tido jelah" kata haikal sambil senyum bererti kepada naufal. Naufal hanya berkerut dahi. Ryan tutup pintu dan menuju ke katil. Kemudian dia baring.
"Sini la sikit naufal" kata ryan. "Ish bende boleh kongsi. Ko tu sini sikit" kata naufal yang kepala nya ditutupi bantal.
Dan mereka pun tidur
10 pagi
budak 3 orang ini masih tidur. Selesa sangat ni. Dorang tak keluar jalan2 ke?
Naufal sedar2 dalam keadaan peluk ryan macam peluk bantal. Ryan sedang main telefon
"Eh dah bangun" naufal ingat dia tak perasan. "Selesa sangat ke peluk aku ni?" Tanya ryan.
"Hish kau ni. Kacau je" naufal kemaskan lagi pelukan. "Naufal- erm.. jangan la ketat sangat peluk nanti aku.. horn**" kata ryan.
Secara automatik naufal terus pandang kepunyaan ryan💔 "eh apa aku pandang ni" bisik hati naufal
"Ok ok. Kau ni susah la" naufal pun mengiring hala ke arah haikal. "Ala ye la kalau dia-"
"DIAM . AKU FAHAM shuhh. Eh sekarang kul berapa?" Tanya naufal
"10"
"Oooo ok"
Dan suasana senyap
Skip
-Minggu pertama sec sam-
*Library*
"Ughh petang ada class lagi" kata hazim sambil mengeliat. "Aku ngan haikal sampai kul 3 je" kata naufal. "Ala macam mana kau nak balik?" Tanya hazim.
"Kau bagi kunci tu kat aku. Patu aku balik la dengan haikal" kata naufal. "Habis tu aku? Pakwe kau lagi sorang tu?" Tanya hazim.
"Hish abang ni kan. Apa function ada boyfriend tapi tidak digunakan? Ryan tumpang la abang amir balik. Patu petang nanti suruh la dia ambik kau pulak" kata naufal.
"Erkm... Yela nah. Kau nak balik jangan nak merayap kat uni ni. Balik terus" arah hazim. "Yeee aku tau... Mana mamat meroyan tu?" Tanya naufal
"Mamat meroyan?" Hazim pelik sapa lelaki yang di maksudkan naufal.
YOU ARE READING
Mempunya perasaan terhadapku season2
ActionWARNING KISAH INI BERUNSURKAN BL/YAOI!! [TOO SPICY HIRE] [25+] Selamat datang ke season 2. sape tak baca season 1 gi skarang jangan nak menggatal baca ni. Sinopsis: naufal dan ryan telah terputus hubungan dengan haikal setelah tingkatan 4 lagi akiba...