Takpekan kalo cerita ni HELP. Ingat imagine cerita ni bukan real life. Imagine dia dalam bentuk fantacy 👄💅
Tok! Tok! Tok!
Pintu di ketuk oleh seseorang.
"Ha cer kau bukak dik" kata hazim. Naufal pun bukak pintu. "Stabak? Eh saya tak oder stabak" kata naufal. "Eh kalau ikutkan ni la alamat pembeli" si encik rider.
"Adik ambik.aku beli" kata hazim. "Eh?" Naufal pun ambik dalam keadaan ragu2. Dia pun bawa air Starbucks kepada hazim. "Nah tu kau punya" kata hazim.
"Eh aku gurau je la tadi. Lagi pun kenapa ambik saiz besa" kata naufal. "Kongsi la ngan orang lain. Dah la rm 40. Aku beli 2 cup je eh. Tu pun nak dekat seratus. Yela sebab saiz besar. Dah gi sana." Kata hazim sambil buat tangan menghalau.
Naufal sedikit terkejut yela dia main2 je
(HEH aku lagi la tak pernah beli and rasa👄💋)
"Errr. OK TQ! SAYANG KO" kata naufal. "Eleh bak 10 ringgit" kata hazim. "La buat apa" kata naufal. "Delivery la" kata hazimlagi. "Ouh. Nah" nasib naufal ada rm 10 kat dalam poket.
Dia pun naik atas untuk lihat apa bf nya buat. Setelah buka je pintu mata mereka tertumpu kepada air naufal
(Ok air naufal ada ice chocolate yang di bland with chocolate chips lepatu ada chocolate syrup upside down and on top and caramel on top with top vanilla whipped crime with chocolate chips and put chocolate cake on top) WE PANJANG NYA💀
"Ermm. Kenapa korang pandang cam tu?" Tanya naufal. "Air kau-.... mahal" kata haikal. "Erm nak ke? Aku tak habis. Heh hehe" kata naufal. Semua diam.
"Erm korang jangan la bagi aku takut" kata naufal. "Even aku selalu beli. Tapi ni paling mahal. Aku tau ni mahal" kata Haikal.
"Tapi. ARH minum la. Korang ni apa la nah" naufal hulur kat haikal dulu. Haikal was shacking to drink.
Haikal pun minum.
"Uuu sedap..jap" haikal minum lagi. "Wow wow ok dah jangan banyak. Bagi ryan. And ape mintak dia. Jangan habis kan aku nak turun" kata naufal.
S K I P
"Uuuu jom makan" kata hazim. "Eh saba. U dah basuh tangan ke" kata amir. "STAWPP. STOP USING I U INFRONT ME cringe la" kata naufal. "Kau jeles kan" kata ryan ngan haikal serentak.
"EH BUKAN. BUKAN2. nampak pelik. Menangis la dengar" kata naufal. "Eh2 budak ni" hazim tiba2 kecik besar je ngan naufal.
"Ooo~~~~ kalau macam tu jom makan baby~~ daddy suap~" kata ryan. "HEH APA NI JANGAN LA" kata naufal. "Eh2 jom la. Sayang pun teringin nak suap baby~~~" kata haikal.
"Anyone plis help me" naufal hanya mampu minta tolong dalam hati.
"Ahahahahaha adik. Padan muka ko" kata hazim. "Dah la tu jangan la miang. makan la" tiba2 naufal blush. "Elele malu" kata ryan dan cubit pipi naufal.
"Aduh. Sakit la!" Kata naufal sambil pegang pipinya.
Semua pun makan.
HELEP COMELLLL😩😩😩😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 AKU GERAM BAHAGIAN NI COMEL.
Diam dorang comel. As a single person hanya mampu mengcry😭💅
Sekian luahan hati saya😔💪🏻 jom kita cpl.LAHHH CANCEL CANCEL U OLLL CANCELL.
Back to story
Keesokan harinya....
Naufal bangun dan badannya seperti di ikat dengan tali kerana kedua bfnya peluk dia. "Halah....ermmm macam mana ni..." Kata naufal dalam keadaan mamai.
YOU ARE READING
Mempunya perasaan terhadapku season2
ActionWARNING KISAH INI BERUNSURKAN BL/YAOI!! [TOO SPICY HIRE] [25+] Selamat datang ke season 2. sape tak baca season 1 gi skarang jangan nak menggatal baca ni. Sinopsis: naufal dan ryan telah terputus hubungan dengan haikal setelah tingkatan 4 lagi akiba...