Dah lama takde bahagian 25+😘🤭💋 tapi nanti jela sekarang tak sesuai. Cerita dia kat kemuncak ni. So hot2 sikit.
Before that. Tahla tapi author daftar mrsm yall😭💋 so cerita ni kene habiskan cepat sebelum masuk 2022. Hope dapatla.
Kan sebelum kita masuk kene buat ujian kelayakan. Soalan dia ada math,sains, English and about diri la. Hope soalan math ngan sains tu senang la.
Math pon 35 markah tak silap. PLISSSS DEH. If author dapat mrsm, maybe author off wattpad. Tapilakan if mrsm tu boleh bawak phone. Author akan try updet cerita tapi tu la. Bila author tengok jadual dorang. Plis busy betul. Free time pon after prep malam. Kira nya prep malam lepas Isyak.
So JANGAN MINTAK AUTHOR TAK DAPAT MRSM💋🤺🤺🤺 aku lepuk kang. Plis deh. Harapan bangsa tu nak masuk.
Dah tujela kata2 dari saya. dah lama tak bebel👄🤺
***************
Sementara menunggu makanann sampai semua bermain telefon. Semua khusyuk ye.
Seorang lelaki di luar restaurant sedang jalan bersama 3 orang perempuan. Tiba2 laki itu berhenti kerana perasan kewujudan naufal. Jadi dia masuk ke restaurant itu.
Laki itu terus pergi pada belakang naufal lalu tunduk setaraf bahagian telinga naufal.
"Hi baby~~" katanya. Naufal terkejut lalu terpusing ke arah dari lelaki itu bisik. Akhirnya pipi dia di cium oleh laki itu. "Ish awak ni sap-! Eh la ryan ke" kata naufal. Semua pandang ke arah ryan.
"Hii" kata ryan sambil senyum. "Eh ryan. Meh la join kitorang" kata amir. "Takpela bang. Saya sebenarnya tengah cari barang untuk buat projek sir... Apetah nama dia. Tapi dengan kawan la" katanya. "oooo mana dorang?" tanya naufal.
Ryan pun tunjuk ke arah 3 perempuan tersebut.
*3 perempuan pov*
"Weh lambai kat laki tu. Comel sia" kata salah sorang dari 3 perempuan tu. "Ish kau ni kan dalisha bape banyak scandle kau ada. Tah2 dia taken" kata kawannya. "Asalkan aku bahagia" kata perempuan yang bernama dalisha.
"Yela kau. Apa2 pun kita kan bad gurls. So bia jela dia" kata lagi sorang. "Eh eh. Apa2 pun bad tu jangan la teruk sangat ye gang. Nanti aku tanak claim korang" kata si perempuan yang another.
"Ish jom masuk. Bole try laki tu" kata dalisha sambil tarik tangan kawan2 dia.
Ting!
Bunyi loceng pintu apa bila mereka buka.
"Lah nape korang masuk?" Tanya ryan. "Ala saja nak kenal ngan your bestfriend yang kau selalu cerita ni" kata dalisha. Naufal seperti tak selesa dengan dalisha.
"Anyways i sofiya" kata dia. "Ouh tadi kat luar mak2 last2 kenalkan diri dulu ke tu~" perli dalisha. "Eh sekarang ni sape yang slow" kata sofiya. "Ah papejela. Hi im dalisha, and she is-" dalisha baru sahaja nak kenalkan lagi sorang kawan dia. "Anis. And how about you?" Tanya anis kepada naufal.
Hazim perhati je perempuan2 itu. Dia rasakan yang kawan dalisha ni gedik2.
"Erk saya naufal" kata naufal. In same time makanan pun sampai."Ouh breakfast ke? Sorry kacau. So enjoy your meal. Jom ryan" kata dalisha sambil pegang lengan ryan. "Ryan kenapa sia scandle ke?" Bisik hati naufal sambil pandang tepat pada mata ryan.
Hazim curiga dengan mereka. Amir hanya buat tak tau. "Erm ok la nanti aku datang rumah korang" kata ryan sambil tersenyum pahit. Dia pun pergi
"Gedik" hanya satu perkataan je yang di ungkap kan hazim. "Mana tau style dorang macam tu" kata naufal. "Adik kau ni slow la. Cuba la perhatikan betul. Dah makanla" kata hazim
Skip
1 jam selepas pulang dari makan...
Naufal tengah tengok tv. Notification banyak masuk. Dia malas nak balas sebab tu ryan
Weh sorry
Weh
Baby plis
Jangan la merajuk
Sowiy la
Naufal seen la
Jangan 1 tick je
Naufal sorry
Jangan jealous dorang kawan aku je
Naufal plis
Hmm nanti aku sampai bawak coklatKesemua itu adalah message dari ryan yang terpapar di lock screen notification.
"Asal kau tak baca message tu?" Tanya amir. "Malas la.ryan tu, Orang kata tak rasa pape dia nak sorry." Kata naufal. "Kau jelous kan" tanya hazim. "Sikit je la. Tapi dia nampak annoying" kata naufal.
10minit lepas tu
Tock,tock,tock
"Ni mesti dia" kata naufal dan menuju ke pintu. "Ye encik. Encik sape?" Kata naufal. "Ala kau ni kan. Sorryla naufal" kata ryan. "Encik salah rumah ni. Saya hazizi. Bukan naufal. Dah la masuk la ko ni" kata naufal. Ryan pun masuk.
"Eh abang amir buat apa kat sini?" Tanya ryan. "Buat s*x" kata amir selamba. "EEEE ABANG NI KENAPA JAWAPAN" naufal terkejut. "Hahahaha gurau jela. Macam la kau tak pernah kena" kata amir.
"Tapi takyala menglucah. Plis my brain need to wash with clorox" kata naufal.
"Eleh mengada" kata amir. "Hish. Jom ryan" naufal menuju ke dapur. Ryan hanya ikut.Naufal pun buatkan air untuk Ryan. "Nah.mana coklat?" Tanya naufal. "ooo aku message kau tanak seen. Patu mintak2 pulak. Yela nah" ryan keluarkan coklat tu dari poketnya dan letak atas meja. Naufal segera hampiri coklat tu tapi ryan ambik balik coklat itu.
"Sebelum tu. Ni dulu" kata ryan sambil tunjuk bibir dia. "HEHH! Kau ni. Tempat lain tak bole ke?" Tanya naufal. "Betis?" Ryan cadangkan dengan smirk. "Err rk yela! Dasar laki miang" kata naufal dan dekatkan mukanya pada muka ryan. Dan dia kiss
Bye uu ANBSNASJNASJAFSJAVE.
"Dah bak" kata naufal. "Sini jap" kata ryan. "Apa??" Naufal blur dan dia pun dekat ngan ryan. Ryan terus pegang kepala naufal dan kiss naufal sedalam dalam nya. Naufal blush. Uwu
"Oke nah" ryan pun letak kan coklat itu di tapak tangan naufal. Naufal still blush. "Dah la tu. Macam la tak pernah kena. Erm apa kata nanti kita pergi rumah haikal amd tido situ??" Tanya ryan.
"Erm.. ok je tapi abang aku semalam..hmm takpekot amir ada. Bole la. Kau takde nak buat bende pelik2 kan" kata naufal. "Ofc adaa" kata ryan sambil smirk.
"Eee kau ni" kata naufal sambil menjeling ke arah ryan dan pergi ke ruang tamu.
"Abang" panggil naufal. "Ye? Kenapa?" Tanya hazim. "Kalau aku nak ikut ryan pergi rumah haikal bole tak? Tapi tido sana" kata naufal. "Hm bole tapi kau tak bole stop kat mana2. Aku nak kau nanti share location. Aku tau kau stop kat mana2 siap kau" hazim bagi amaran kepada naufal. Perasaan risau dia masih ada.
"Ye tau" kata naufal dan pergi semula pada ryan.
"Kenapa kau tanya abang kau? Nape tak tanya parents" kata ryan. "First sebab emosi dia tak stabil and adalah. Kau tak bole tau. Sec apa2 keputusan pasal aku dia kene tetapkan. Ala macam dulu2. Kau ni macam tak biasa pulak" kata naufal.
"Takdela...kau kan dah besar takkan kene jaga lagi?" Kata ryan. "hmm tah.. nanti one day kau tau kot kenapa" kata naufal.
Ryan hanya berdiam kan diri
Bersambung.....
YOU ARE READING
Mempunya perasaan terhadapku season2
AçãoWARNING KISAH INI BERUNSURKAN BL/YAOI!! [TOO SPICY HIRE] [25+] Selamat datang ke season 2. sape tak baca season 1 gi skarang jangan nak menggatal baca ni. Sinopsis: naufal dan ryan telah terputus hubungan dengan haikal setelah tingkatan 4 lagi akiba...