bab 29

359 15 12
                                    

Hi readers. Lama tak nampak.
Rasanya ss2 ni 80 bab la👎🏻💔. Kalau bab 30 pun baru start happy and kejahatan tak melanda lagi. Mesti story ni panjang👄🌹

***********************************

1 petang

Ryan masuk bilik sebab nak ajak dorang makan.

Uikkkkk

Pintu di buka. AHGSHAHAH

"Lah betul2 sambung tido bhai" ryan terus dekatkan diri pada dua budak ni. "Oi bangun la. Dah pukul 1. Korang ni kenapa. Sampai bila nak tido ni" kata ryan sambil menggoncangkan dua manusia tersebut dengan keras.

Lahhh

"Ishhh ryan jangan la goncang kuat2" naufal terus tersedar dari tidurnya. Haikal hanya tepis tangan ryan. "Bangun lah. Dah tengah harini. Pegi mandi" kata ryan

"Alaa... Kejap2" yang penting mengeliat dulu. "Dah? Puas?" Tanya ryan. "Dah. Angkat jap" naufal hulurkan tangan pada ryan. "Oooo~~ nak ke~" ryan tiba2 menggatal.

"Hish kau ni. Tak habis2 nak buat. Tak puas ke dari dulu lagi" tanya naufal. "Tak" ryan tersenyum jahat. Sebelum pelik2 yang terjadi, naufal kejut haikal. Akhirnya haikal bangun.

"Hrmmm pukul berapa ni" tanya haikal. "Ermm pukul berapa weh?" Tanya naufal pada ryan. "Pukul satu sayangg~~" kata ryan dengan suara yang menggoda. Naufal hanya buat pocker face.

"Hrmm..." Haikal tarik naufal dalam pelukan dia. "Eh apa ni" naufal terkejut. "Bangun lah ko ni" kata ryan. Haikal hanya buat tak tau. "Haikal ish. Oooo hehehe" tiba2 naufal dapat satu idea. "Ryan tarik" dengan mata dia sekali gerak. Naufal menyuruh ryan tarik haikal.

Nasib ryan faham

Naufal ketepikan tangan haikal dan cepat2 jauhkan diri. Ryan pun terus tarik haikal. "HAHAHAHAAH PADAN MUKA" kata naufal. "Hish.. yelaaa" kata haikal sambil garu kepala.

"Bye aku mandi dulu" kata naufal sambil menuju ke bag baju. "Jom mandi sama2 kata haikal. "Eee tanak Aku. Kau kenapa gila. Tiba2 je nak sesat" kata naufal.

"Kau kenapa pulak acah straight ni??" Kata ryan. "Suka hati lah. Bye gerak lu miskah"
.
.

.
.
.
.
.

.
.

.
.

3 petang

"Ish kau pahal. Sana la. AAAAAAA!" naufal tiba2 di hadiahkan sebuah jumpscare.

"Takde an takde an takde an" naufal hadap tempat lain sebab tanak tengok. "Takde dah" kata ryan. Padahal....








PAMMM!!!

"Tersangat lah bang*ng ye. Awak memang patut di tumbuk. Sangat mulia. Tersangatlah ye" naufal geram. "AHHAHAHAHAAHHAHAHA PLIS LAWAK LA AHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAH" ryan hanya gelakkan naufal.

Haikal pun gelak

"Ooo gelak ok ok" naufal hanya mampu bersabar seketika dan teruskan menonton movie hantu di laptop haikal.

Skip

Naufal dah terlena sekejap. Tiba2 haikal dan ryan menjerit. Terkejut naufal di buatnya. Kesian naufal banyak kali terkejut💔😭🤲🏻

"KORANG NI KENAPAA" kata naufal sambil ketuk kepala dua budak tu dengan kuat. Serta banyak kali.

"Ish kau kenapa! Sakit la!" Aduan dari haikal di berikan. "Cover la sikit jerit tu gila! Setiap masa nak buat aku terkejut. Apa masalah korang ni!" Naufal start mengamuk.

Mempunya perasaan terhadapku season2Where stories live. Discover now