Breakfast🥞🧇

104 6 0
                                    

- Tényleg sajnálom! - kérek vagy 100. alkalommal bocsánatot Chantől. Mivel még csak reggel 6 óra van, így visszadőltünk pihenni, pont úgy, mint álmomban. Csak remélem, hogy ezúttal Chan, Chan is marad.

Apropó. A próba után sem Ő, sem a többiek nem engedték, hogy Oliviához menjek vissza. Leginkább Chan nem viselte jól, hogy leléptem, anélkül, hogy megmondtam volna hová is megyek.
Most kivételesen Őt kellett pátyolgatni, a leadert, nem pedig neki a többieket.
Lix ment el a tesójához a ruháimért, de csak azért, nehogy kijátszam Őket és végül mégis ott maradjak.
Minhonak egy szava sem volt az ellen, hogy vissza térjek. Sőt. Túlságosan is csendben volt. Talán a többiek leszidták vagy valami...
Szóval ezért lehetséges az, hogy most Chan mellett vagyok.

- Ugyan. Nem tehetsz arról, hogy rosszat álmodtál. Csak legközelebb, ha erre kelek fel, hogy kiabálsz és ütöd a levegőt megtartom a távolságot. - nevettem Channel együtt, aztán eszembe jutott valami. Kiabáltam? Akkor lehet, hogy Minho nevét kiáltottam... de akkor valószínűleg kiakadt volna.

**********

07:10

- Becca? Miért vagy fent ilyen korán? És mi ez a jó illat? - Hyunjin az első, aki lejön a konyhába ma reggel. Chan még aludni szeretett volna, mivel csak 9-re kell mennünk próbálni. Így hagytam, hogy pihenjen, én meg letusoltam és jöttem reggelit csinálni.

- Nem tudtam aludni. Gofrit csinálok amúgy. - miközben a következő adagot öntöm a sütőbe, a kíváncsi Hyunjin persze, hogy a legmelegebbet veszi el a tányér tetejéről, így sikeresen megégeti a kezét.

- Auuu. Az ujjam! Becca nézd! Meg...fogok...halni.. - megfogom a "megsérült" kezét és bedugom a csap alá, amivel hideg vizet engedek rá. Természetesen kinevetem, hiszen, mint mindig túl reagálja a dolgokat.

- Jól van dráma hercegnő! Hagyd alatta egy pár percig és jó lesz! - igyekszem vissza a sütőhöz, nehogy megégessem a gofrit.
Újabb láb dobogást hallok az emeletről, még egy, talán 2 fiú tért magához.

- Jó reggelt!

- Reggelt. Te mit csináltál már magaddal? - a fitt és üde Jeongin és a kevésbe élénk, de iszonyat szexi mély hangú Lix csatlakozik hozzánk és érdeklődik azonnal Hyunjin iránt. Talán nem szabadna ilyet mondanom, hisz a barátja barátnője vagyok. De azért valljuk be, ettől a hangtól minden lányban megmozdul valami.

- Jó reggelt srácok. Csak szokásosan hozta a formáját. - válaszolok én Hyunjin helyett, aki egy gyilkos pillantást küld felém, majd kutyus szemekkel mutatja az ujjain ékesedő piros foltokat Felixnek. Aki persze azonnal puszit nyom rájuk, majd az asztalhoz hesegeti barátját, aki helyet is foglal Jeongin mellett.

- Segítsek? Megterítsek vagy valami? - egy bólintással fogadom el segítségét, Ő pedig el is indul teríteni. Közben megérkezik Binnie és Hanie is. Kapok egy-egy arcra puszit,amin egy kicsit meglepődök. Habár nem ez az első alkalom, hogy kapok tőlük, most meglepett.

- Ezeket el is vihetjük igaz? - bök egyet a kész gofrik irányába Han. Binnie meg már a mézet, valamilyen szirupot és csoki szószt pakolt ki az asztalra.

- Vidd csak. Nemsokára kész egy új adag. - még jó, hogy egyszerre 4 darab készül el. Ha csak egyesével lehetne sütni, szerintem sose lakatnám jól ezt a társaságot.

- Seungmin in the building! - kiabálja Minnie, amin nem tudok nem nevetni.
Hirtelen elhallgat, így hátra fordulok, hogy megnézzem mi lett vele.
Minho társaságában jött le, aki betapasztotta a száját a kezével.

- Csak... Hallgass már. Még fel sem ébredtem, de te már kiabálsz. - mondja Minho, majd lassan veszi le kezét Seungmin szájáról. Észre veszi, hogy Őket nézem. Tekintetünk egy pillanatra össze akad, aztán én gyorsan vissza fordulok a gofrikhoz.

- Mit csinálsz? - záporoznak a fejemben az álmaim eseményei. És persze... A tegnapi csókunk jelenete is... - Szóval még haragszol. Oké.

- Dehogy! Öhmm. Gofrit csinálok. - válaszolok gyorsan, így megállítva Őt, mielőtt csatlakozna a habzsoló társasághoz.

- Akkor ma sem reggelizek. - fancsali képet vágva indul a hűtő irányába, mit sem sejtve arról mit is csináltam neki. Mégiscsak a legjobb barátom...volt... Tudom mit szeret és mit nem. Így csináltam neki külön reggelit, amit a többiek elől dugtam el.
Vagyis csak letakartam a tányért amire rátettem a palacsintákat és oda tettem a gofri sütő mellé, hogy esélyük se legyen elvenni.

- Ez a tiéd. Tudtam, hogy nem szereted a gofrit. - megszeppenve lépek oda hozzá a tányérral. Fogalmam sincs hirtelen mi történt, hogy csak így hozzám szólt és hogy tegnap megengedte, hogy vissza jöjjek. Azok után ahogyan kiakadt.
De nem is kell értenem. Csak szeretném, ha minden ilyen.... Békés maradna.

Meglepődve méregeti az ételt és engem. Aztán csak megragadja a tányért és oda sétál az asztalhoz.

- Hé! Mi az, hogy te palacsintát kaptál? - háborodik fel szinte azonnal Changbin, úgy , hogy még rá üt az asztalra.
Imádom, hogy ennyire szeretik a hasukat.

- Méghozzá csoki darabkákkal! Annyira utállak most Minho! - nyavalyog egy sort Jeongin is, közvetlen az előtt, hogy Felix megpróbál lopni egy kicsit Minho reggelijéből, aki azonnal barátja kezére csap.
Azt hiszem, hogy muszáj leszek holnap reggel palacsintát csinálni, ha nem akarom magamra haragítani őket.

- Kiváltságos helyzetben vagy barátom. Kiváltságos helyzetben vagy! - dráma hercegnő ismét hozzá a formáját.

- Jajj Hyunjin! Mintha ti nem kaptatok volna kaját!

- Kaptunk csak nem ilyet. Asszem össze akarok veled veszni! - annyira meglepett Han kijelentése, hogy sikeresen megégettem a kezemet, mint Hyunjin. Csak én a tűz forró sütővel.

- Jól vagy?

- Igen jól. Össze akarsz velem veszni? Mert? - letudom egy gyors válasszal Minnie érdeklődését, majd várom Han válaszát.

- Nos. Mind tudjuk, hogy volt egy összetűzésetek Minhoval. Erre ilyen reggelit kap? Mi a fene?! - széttárja karját, mint misén a pap. A többiek meg helyeslően bólintanak.
Rajtam nem segít a hideg víz,mint Hyunjin-en, ezért kénytelen vagyok bekenni kenőccsel és letapasztani.

- Így akar nekem hízelegni. Igaz Becca? - megszólal Minho is és persze, hogy most ejtem ki az elsősegély dobozt a kezemből.
- Szóval zavarban vagy. Ez is engem igazol.

- Most már én is össze akarok veled veszni!

- Hagyd már abba Seungmin! Nem fogok össze veszni senkivel és nem vagyok zavarban! Csak két bal kezes vagyok. Ennyi.

- Naaa ez nem igaz! - megugrok BangChan hangjától és érintésétől. Olyan halkan jött le észre se vettem. Vagyis... A fiúk hangjától még jó, hogy nem vettem észre.
Megfogja a derekam és ad egy arc puszit. Majd kivette az új adagot a sütőből és bele tette az utolsó adagot.
- Nagyon fáj? - ad egy puszit a kötésemre, mint korábban Lix Hyunjinnak.

- Most már nem. - utaltam a gyógy puszijára mosolyogva. - Reggelizz a többiekkel. Én már korábban ettem.

- Rendben! - ezúttal ajkaimra jut egy puszi. Valamiért reflex szerűen nézek Minho irányába, hogy lássam reakcióját. De Ő csak nevetgél Binnievel és Hannal.
Végre egy nyugisnak mondható reggel.

Elections/Választások (BangChan-Minho story) BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now