Merhaba!
Bölüm kısa olduğu için üzgünüm ama daha da bekletmemek için uzatmadım!
İyi okumalar~
×××
"Harry... Ah! Yavaşla..."
"Ama Böceğim...oh, test yapıyoruz sonuçta, değil mi?"
Ağlara yapışmış bedenimin üstüne yüklenmeye ve içimi doldurmaya devam etti. Ağa tutunarak kendimi yukarı çekmeye çalıştım fakat benimle birlikte gelerek kendini sonuna kadar sokunca gözlerim kaymıştı.
"Ah... Deady'm!"
Harry'nin keyifli kahkahası kulağıma dolunca dudaklarımı ısırarak sırıttım. Ellerimden güç alarak üst bedenimi geriye attım. Harry'ninkiler gibi ağlara tutunan ayak parmaklarıma kadar titredim. Her ne kadar deli gibi sallansak da ne ağ kopmuş ne de duvar sökülmüştü ki en azından bunun olmasını bekliyordum.
Yaşadığımız olayları geçiştirebilmek için geliştirdiğimiz yol tamamen hayatı salmaktı. Nasıl Harry'nin kafasına uyumuştum bilmiyordum ancak yakın zamanda kostümümü giymemiştim bile.
Yani... Fantezi için kullandığımız zamanları saymazsak.
Okula gidip gelmem dışında tek yaptığımız şey gezip tozmak, gece barlarda takılmak ve geriye kalan tüm zamanda da farklı ortamlarda sevişmekti.
Okulun çatısında yaptığımıza hala inanamıyordum...
Şimdi ise o fikirlerden biri olarak; ağlarımın gücünü test etme bahanesiyle üstünde sevişiyorduk. Harry'nin dairesinin duvarlarına yapıştırdığım ağlarla devasa bir örümcek ağı zemini oluşturmuştum ve üzerine çıktığımızda dev bir kelebeği ağına düşüren örümcekten farkım kalmamıştı.
Bir de eğer kontrolü elimde tutabilseydim o kelebek örümceği bu şekilde beceriyor olmazdı...
"Böceğim... Bacaklarını aç biraz."
"Se-senin elin ne güne duruyor- Ah! Harry?"
"Kusura bakma güzelim ama ellerim götünle meşguller."
"Of Harry! Ah! Hızlan!"
Bacaklarımı gerdim, o içimde gidip gelirken ağlara yapışan bedenimi sarsıyordu. Dudaklarımı birbirine bastırıp zevkle mırıldandım. Saçlarım terli alnıma yapışmışken dudaklarını boynuma gömüp emmeye başladı.
"Ahh... Çok güzel... Harry..."
"'Harry' değil Böceğim."
Elini saçıma atıp geriye çektiğinde gerilen boynumla inledim. "Uh, Deady!"
Kalınlaşıp, boğuklaşmış sesiyle kıkırdadı. "Dayan Böceğim az kaldı. Saniyeler içinde genişlettiğim deliğine tüm özümü boşaltacağım ve içine pompalayacağım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
spideypool // larry
Fanfictioniki çılgın insan iki çılgın kişilik iki çılgın kahraman(!) ve iki maskenin arkasına saklanmış azgın MARVEL SHİPS [larry] hikaye başlangıç tarihi: 16 Ekim 2016