053* *** ** ** : Cuma günü, saat 12.00, Saygı Hastanesi
Siz : anlayamadım?
053* *** ** ** : kurcalama
053* *** ** ** : sadece gel
><><><><><
3 gün önce telefonuma gelen saçma bir mesaj için hastaneye gidiyorum. Neden? Çünkü başıma bela açacak olsamda merakıma yenik düşüyorum.
Otobüstenden tek parça çıkabildiğim şükür ederek, hastaneye doğru yürüdüm. Ee şimdi ne halt yapacağım? Hay aklıma...
Siz : sa geldim
Anında çevrimiçi oldu.
053* *** ** ** : genetik tanı laboratuvarına git
Siz : tmm
İnsan bir sorgular dimi, ama meraklı Melahat olmak bunu gerektirir!
Saate bakıp 11:55 olduğunu görünce koşarak gizemli şahısın dediği yeri aramaya başladım. Ne demişler sora sora Bağdat bulunur. Bende sora sora Bağdat olmasada laboratuvarı bulabildim.
Yan tarafta oturan insan topluluğunu görünce gizemliye mesaj attım.
Siz : burdayım
Mesajı attıktan sonra bildirim sesi gelmesini bekledim ama ses gelmedi. Bizim gizemli zeki çıktı.
053* *** ** ** : görüyorum?
Siz : tm görüşmemek üzere
Arkamı dönmüş giderken telefonum titredi.
053* *** ** ** : dur
053* *** ** ** : boşuna çağırmadım
Mesaja bakıp göz devirirken, tekrar yürümeye başlamıştım. Ta ki arkamdan gelen sesleri duyana kadar.
"nerede kaldı bu kız?"
"böyle önemli bir şey için nasıl gelmez?"
"adı neydi?"
"şekerlisu'ydu galiba" hepsi gülmeye başladı.
Sonra bir kız sesi geldi.
"Balsu'ydu galiba şımarığın teki olduğu adından belli. Anne, baba sıkıldım ben. Hadi evimize gidelim. Belli ki gelmeyecek" küçük, şımarık bir kız çocuğu gibi konuşmuştu. Yüzünü görmesemde dudaklarını büzerek konuştuğunu tahmin edebiliyordum.
Arkasından onaylayan homurtular çıkaran erkek sesleri geld- O KIZ NE DEDİ? BALSU? BENİM ADIMI MI SÖYLEDİ? BEN OLAN BALSU MU?
Telefonumdan gelen titreşimle dünyaya döndüm.
053* *** ** ** : senden bahsediyorlar.
Şuan beynim işlevini yitirdi. Hadi eyw.
Kendime gelip arkamı döndüm. Fazla uzaklaşmadığım için birkaç adımda yanlarına vardım. Hepsi bana odaklandı.
Şimdi ne diyeceğim? Hadi Balsu sen saçmalamayı seversin. Gazamız mübarek olsun.
"ben Balsu" dediğim anda hepsinin gözleri büyüdü.
"pardon da maymun mu oynatıyoruz burada"
Balsu ve çeneni tutamama challenge
"sonunda" diye homurdanmaya başladılar.
"hoşgeldin canım, gel otur" diye yanındaki yeri gösterdi mavi gözlü, 45 yaşlarında gözüken, gülümseyen kadın.
"beni çağıran siz miydiniz?" diye sordum kadının gösterdiği yerin karşısındaki koltuğa otururken. Şimdi hepsi karşımdaydı.
"evet Ezgi Hanım'a söylemiştik."
Ezgi Hanım 10 yıldır kaldığım yetimhanenin müdürü. Çok tatlı kadındır. Hepimize anne gibi davranır.
"Şey...", Ezgi abla bana bir şey dememişti. Ama bunu onlara söylememeye karar verdim çünkü neden buradayım merak ediyorum, "... doğru o buraya gelmemi söyledi. Ama neden burada olduğumu bilmiyorum." diye devam ettim kendimden emin bir şekilde.
Oturanların hiçbiri ses çıkarmadı. Hadi be gizemli kimsin sen? Ayrıca oyunculuğum için kendimi tebrik ediyorum. Oscar ödülüm nerede lo!
"birazdan doktor açıklayacak canım" dedi aynı kadın.
><><><><><
418 kelime...
2.bölümden kesit
Dr:ölcen
Bne:ciden miğ
Dr:hı hı
Bne:yhaa sonundağğ
Şaka şaka skkskdkskd
BenKimim'in yazmaya başladığı dördüncü, paylaştığı ilk kitabı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~BALSU~ailem
ChickLit~Klasik bir gerçek aile hikayesi~ |devam ediyor| Balsu yaşadığı zorluklara, ihanetlere ve tüm kötü şeylere rağmen hayalleri ve hedefleri için çabalayan yalnız bir kızdır. Tanımadığı bir numaradan gelen mesajla hastaneye gider ve şok gerçeklerle karş...