Medya Güneş'e ithafen...
Hoşgeldin bal böceğim 💛🌻
Pikinik günü olanları herkesin ağzından okuyacağız.
Bence artık 500 oy gelmeli ^_^
Umarım beğendiğiniz bir bölüm olur.⚠Dikkat! Bayaaaa uzun bölüm⚠
🌾Anı yaşamalı... Bazen... 🌾
><><><><><
Yazarın anlatımından piknik günü ;
Sinirliydi genç kız. Karşısında oturan, herkesin değerlisi olan Balsu'ya. Eskiden kıskanılan hep kendisi olmuştu. Peki şimdi...
Ailemi benden çalması yetmezmiş gibi şimdide sevdiğim adamı çalıyor diye düşündü. Öfkesi gözlerinden belli oluyordu.
Aynı öfkeli gözlerle yanında oturan Esra'ya baktı. Hayallerimi kullanarak beni piyonu yaptı diye düşündü.
Doğruydu. Genç kızın hayaliydi, Esra ve Balsu'nun sürekli gördüğü, genç delikanlıyı her gün görebilmek.
O zamanda gelecek. Öyleyse o zamana kadar 'anı yaşa'
Düşüncelerini doğrular nitelikte ileriyi düşünmeden konuşmaya, davranmaya başladı. Ben boşlukta hissediyorsam o da hissedecek dedi kendine.
Hırslıydı. Hırs gözünü öyle kör etmişti ki gözünün önündeki gerçeği göremiyordu. Kıskançtı. Onun istediklerine sahip, hayallerini yaşayan biri vardı çünkü.
Sinir olduğu kız da farklı değildi.
Onun tek farkı, kendinden nefret eden Güneş'den daha az hırslı ve kıskanç olmasıydı.
Ama o da kıskanıyordu. Onun 5 yaşından beri hayalini kurduğu aile ile büyümüştü Güneş.
Belki Güneş kapı çalınca saklanmak yerine kardeşleriyle kapıyı açma yarışına giriyordu. Hayaliydi Balsu'nun. Heyecanla kapıya koşup, gelen babasına sımsıkı sarılabilmek.
Ama olmadı.
Henüz adam olamamış bir erkek babası olmuştu.
İki genç kızın başka bir farkları ise yaşadıklarına karşı takındıkları tavırlarıydı.
Güneş'in en ufak şeyde hırstan gözü kör olurken, Balsu yaşadığı onca şeyi güçlü olmasına sebep olarak görüyordu.
Güneş duydum, nefret ettim derken, Balsu yaşadım, öğrendim diyordu.
Farklıydı genç kızlar. Aynı yaşta hatta aynı günde doğmuş olmalarına rağmen farklılardı.
Hangisi tavırlarında haksızdı ki?
Güneş güçlü olmaya gerek duymayarak büyümüştü. Zaten onun yerine güçlü olan bir ailesi vardı. Balsu ise güçlü olmak zorundaydı, kendisi için.
><><
Parça parça kusuyordu öfkesini genç kız. Önce Selen, şimdi Lale...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~BALSU~ailem
Romanzi rosa / ChickLit~Klasik bir gerçek aile hikayesi~ |devam ediyor| Balsu yaşadığı zorluklara, ihanetlere ve tüm kötü şeylere rağmen hayalleri ve hedefleri için çabalayan yalnız bir kızdır. Tanımadığı bir numaradan gelen mesajla hastaneye gider ve şok gerçeklerle karş...