12

580 32 41
                                    

Czerwonowłosy oparł się głową o ramie przyjaciela, wtulając się delikatnie w jego bok i mrużąc przy tym oczy.
-Langa.-wyszeptał cicho chłopak.
-Tak?
-Kim teraz dla siebie jesteśmy?-zapytał delikatnie zarumieniony.-B-bo wiesz...ten wczorajszy pocałunek...Co teraz z nami będzie?-wyjąkał zażenowany.
-Nie mam pojęcia. Sam nie do końca wiem. Myśle, że teraz jestemy dla siebie czym więcej, a nasza relacja już nie jest jak tylko przyjaciel z przyjacielem. Nie mogę powiedzieć, że to co zrobiłem wczoraj było odruchowo i ten pocałunek był zwykła wpadką, bo nie jest. Jednak jednego jestem pewien, nasza relacja nie zmieni się od tego. Po prostu, chyba będziemy bliżej siebie czy coś.-na jego twarz wkradł się nie znaczny rumieniec.-Ah! Dlaczego jest mi tak ciężko mówić o uczuciach?-zapytał się sam siebie spanikowany.-Po prostu gdy widzę cię zawstydzonego czy uśmiechniętego moje serce na ten widok szybciej bije. Jest inaczej niż kiedyś, kiedy się spotykaliśmy. Nie wiem co to za uczucie, bo jeszcze nigdy go tak silnie nie czułem. To różni się od spędzania czasu z moją mamą czy przyjaciółmi. Mam ochotę cię widzieć każdego dnia i każdej nocy. Nie ważne jaki byś nie był...-przerwał na moment.-Lubię cię Reki. Bardzo. Jednak ten sposób jest inny. Taki mocniejszy. Mam nadzieje, że rozumiesz?-ten tylko pokiwał lekko głową i zamknął swe powieki z zamiarem położenia się spać. Langa uśmiechnął się delikatnie i spojrzał przez okno pociągu na piękny widok zachodzącego miasta.-Nie długo w domu będziemy, Reki.-jednak czerwonowłosy już nie słuchał, ponieważ zanurzył się beztrosko w krainie snów.

~~~

Kilka dni później Reki znów wrócił do szkoły i miał przy okazji w planach na nowo wstąpić na „S".

Langa widząc w takim stanie swojego przyjaciela na samą myśl na jego twarzy pojawiał się wielki, szczery uśmiech. Nie widział czy to wszystko zasługa lekom, które regularnie brał czy może jego własna. Jednak czy to było ważne co przyczyniło się do lepszego samopoczucia chłopaka? Nie. Najważniejsze było, że znów powróciła mu chęć do życia i wiara w samego siebie.

Langa z każdego dnia na dzień był coraz szczęśliwszy gdy widział Rekiego takiego, jak kiedyś. Brakowało mu jego, starego przyjaciela, nie poddającego się i walczącego do końca. To dzięki niemu niebiesko włosy jest tu, gdzie jest. Nie miał zamiaru go opuścić. Chciał walczyć z nim w ramie w ramie i pokonać depresje chłopaka. Chciał sprawić, że wszystko wróciłoby do normy i było jak za dawnych lat.

~~~

Po wizycie kontrolnej Rekiego u lekarza, doktor stwierdził, iż skoro nastolatek najwidoczniej czuje się już o wiele lepiej na jakiś czas może sobie pozwolić na odstawienie leków antydepresyjnych i żyć tak, jak żyje. Oczywiście wizyty u psychologa się nie liczyły i miał chodzić na nie regularnie.

Langa słysząc tą, jakże dobrą nowinę, aż miał chęć podskoczyć z radości.
-Tak się cieszę Reki!-wykrzyczał, tuląc do siebie niższego.-Oby tak dalej!
-Yhm.-pokiwał głową uśmiechnięty.

~~~

Od pewnego czasu Langę nieustannie nachodziły pewne myśli, o których jeszcze nigdy nie myślał. Czy jest innej orientacji? W jakiej relacji tak naprawdę znajduje się teraz on i jego przyjaciel. Czy to źle cz dobrze? Jak to jest być w zaawansowanym związku z chłopakiem? Tak wiele teraz mu siedziało w głowie. Może i wciąż z Rekim zachowywali się, jakby nigdy nic się nie wydarzyło, to i tak w głębi chłopak czuł, że jest inaczej i nie da się tego od tak oszukać.

Miał wielki mętlik w głowie, nad którym nie mógł zapanować. Bałagan, którego nie mógł poukładać czy posprzątać.

Chłopak usiadł na obrotowym krześle przy biurku i włączył swojego laptopa. Odpalił przeglądarkę i zaczął pisać.

Jednak gdy już miał zaczął to robić zatrzymał się. Co ma napisać? Jak to jest być z chłopakiem? Nie. To źle brzmiało.

Po paru minutach zastanowienia napisał pierwsze, lepsze co mu przyszło do głowy i kliknął myszką w odpowiednie miejsce.

Wszedł na jakąś gejowską stronę.

Kiedy już na głównej stronie zobaczył coś czego jeszcze nigdy nie widział zarumienił się ostro i złapał jedną ręką za usta, aby nie pisnąć z wrażenia.

Widząc to odrazu wyobraził sobie, jakby to było gdyby na ich miejscu znajdował się nastolatek i Reki. Na tę myśli zrobił się cały czerwony.

Zaraz potem zaczął przeglądać dalej. Na samym dole znajdowały się różnego rodzaju porady, jak poderwać chłopaka, co jest lepsze w łóżku, gdzie powinno się zabrać swojego chłopaka na pierwszą randkę i tak dalej.

Nagle znalazł czyjś artykuł na temat uczyć do pewnej osoby oraz pytanie co to oznacza. Chłopak opisał coś, co właśnie w tej chwili odczuwał Langa, patrząc na swojego przyjaciela.

Cześć. Nazywam się Fin i aktualnie ma piętnaście lat. Nie dawno poznałem pewnego chłopaka z mojej szkoły. Na początku zachowywaliśmy się jak zwykli kumple, jednak ostatnio coś się zmieniło. Od jakiegoś czasu, kiedy jestem przy nim mam ochotę po prostu go przytulić czy uściskać, a kiedy się do mnie usmiecha czuje jak moje serce bije szybciej, jakbym dopiero przed chwilą skończył biec kilku kilometrowy maraton. Łącząc te wszystkie fakty okazało się, że chce mieć z nim bliższą relacje i robić coś więcej z nim niż tylko spotykanie się na dwór czy coś. Jest bardzo miły i przystojny. Mój ideał. Co to oznacza?

Ludzie w komentarzach pisali do niego, że to znaczy, że jest gejem i nie mu się tego wstydzić.

Dziękuje wszystkim, za tę podpowiedzi. Jednak co teraz? Co powinnienem zrobić? Boje się mu powiedzieć co do niego czuje. Z tego co wiem jest tolerancyjny, jednak...Myśle, że gdy powiem prawdę uzna mnie za homofoba i odrzuci mnie od siebie. Co mam z tym zrobić? Czy ktoś mógłby mi pomóc.

W komentarzach znajdowały się komentarze dodające otuchy i mówiące, aby spróbował powiedzieć mu prawdę.

Na samym dole całego artykułu chłopak napisać, iż dziękuje wszystkim za tak wielką pomoc i że wyznał swoje uczucia. Chłopak go nie odrzucił i zostali parą.

To słodkie.

Czytając ten artykuł Langa miał wrażenie jakby zaraz miało mu serce wyskoczyć z piersi. Teraz był pewny co, do swojej orientacji i uczuć. Jednak co teraz? On też powinien Rekiemu w prost powiedzieć co czuje?

~~~

Hi hi hi.
Do zobaczenia w następnym rozdziale.

Stand be me|| Renga
Rozdział 12-zakończony
Do zobaczenia w 13 rozdziale~~~

Stand be me|| RengaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz