Baek:Sooနင္ဟုတ္မွလည္းလုပ္ေနာ္...နင္စက္ကိုဘယ္ကပိုက္ဆံနဲ႔ဝယ္တာလဲ..
Soo:ငါ့မွာစုထားတဲ့ပိုက္ဆံေလးေတြ႐ွိတယ္ဟ...Kaiကိုလည္းလတိုင္းေထာက္ပံတယ္...ၿပီးေတာ့ငါ့ရဲ႕အခ်ိန္ပိုင္းအလုပ္ကရတဲ့ပိုက္ဆံေလးေတြဆိုငါစုထားတယ္ေလ...အဲ့ဒါေလးေတြနဲ႔ငါစက္ကိုဝယ္တာ.....ခုဆိုငါကမိဘမဲ့ေက်ာင္းမွာလည္းအလုပ္ရၿပီ....အဲ့ဒါကေန႔တစ္ဝက္ဟ...ၿပီးရင္ငါအခ်ိန္ပိုင္းအလုပ္တစ္ခုကိုလုပ္မယ္...ညဘက္ကိုစက္ခ်ဳပ္မယ္ေလ...အဲ့ဒါဆိုKaiကိုပိုေထာက္ပံႏိုင္မွာေပါ့..
Baek:Soo..ငါနင့္ကိုေျပာစရာ႐ွိတယ္...ငါေျပာရင္နင္စိတ္ဆိုးမွာလား..
Soo:ဘာလဲ..ငါကKaiအတြက္အရမ္းအပင္ပန္းခံလြန္းတယ္လို႔ေျပာမလို႔လား...
Baek:မဟုတ္ဘူးSoo..အဲ့ဒီစကားကိုနင္ၾကားရတာ႐ိုးေတာင္႐ိုးေနမွာေပါ့...ငါေျပာခ်င္တာတစ္ခု႐ွိတယ္..
Soo:ေျပာပါbaek..ငါKaiအတြက္ဆိုဘာမဆိုျပင္ဆင္ထားၿပီးသားပါ..ဘာမဆိုKaiဆိုတာတစ္ခုတည္းနဲ႔ငါရင္တိုင္ႏိုင္တယ္..
Sooဒီစကားကိုအေလးအနက္ထားၿပီးေျပာလိုက္တာပါ..
ဟုတ္တယ္..သူမKaiအတြက္ဆိုဘာမဆိုရင္ဆိုင္ႏိုင္တယ္ေလ...ဘာမွမေၾကာက္တတ္ဘူး..Sooအေၾကာက္ဆံုးကKaiနဲ႔ေဝးရမွာ...Kaiအတြက္ဆိုအသက္ေပးၿပီးေတာင္ခ်စ္ပါတယ္..ဘယ္ဘဝကဝဋ္ေႂကြးလဲေတာ့မသိပါဘူး..KaiကိုSooမခ်စ္ပဲနဲ႔ကိုမေနႏိုင္တာ..မုန္းဖ္ု႔ဆိုပိုေဝးတာေပါ့..
Baek:Soo..နင္Kaiကိုအရမ္းခ်စ္တာပဲလား...နင္ေသခ်ာစဥ္းစားၾကည့္ပါလား..နင္တို႔၂ေယာက္ကငယ္ငယ္ေလးကတည္းကအတူတူတစ္ပူးတစ္တြဲတည္း႐ွိေနလို႔သံေယာဇဥ္ႀကီးတာေနမွာေပါ့..ဥပမာေမာင္ႏွအသံေယာဇဥ္ေပါ့ဟာ....ခုခ်ိန္မွာဆိုနင့့္မွာအားကိုးစရာငါတို႔သူငယ္ခ်င္းေတြပဲ႐ွိတာ..Kaiကလည္းအေဝးမွာေလ..နင့့္ကိုကာကြယ္ေစာင္ေ႐ွာက္ရမယ့္သူတစ္ေယာက္ေတာ့လိုမယ္ထင္တယ္..