At uni,
Soo:woww...luတို႔ေက်ာင္းႀကီးကအရမ္းလွတာပဲ..သစ္ပင္ႀကီးေတြနဲ႔အရိပ္လည္းရတယ္ေနာ္...
ၿပီးေတာ့ခုံတန္းေလးေတြနဲ႔....အက်ယ္ႀကီးပဲ...Sooတို႔busanမွာဆိုဒီေလာက္အက်ယ္အဝန္းဆို႐ြာအသစ္ေတာင္တည္လို႔ရတယ္သိလား..
Sooရဲ႕ပီတိစကားေလးေတြကိုၾကားၿပီးluနဲ့hunလည္းေပ်ာ္မိတယ္...
ဘယ္ဘဝကေရစက္မွန္းမသိပဲSooကhunတို႔နဲ႔ငယ္ေပါင္းႀကီးေဖာ္ေတြလိုခင္သြားရမွန္းမသိခင္သြားၾကသည္....
Soo:hun...နင္တို႔ေက်ာင္းကေကာင္မေလးေတြအရမ္းလွတယ္ေနာ္...ၿပီးေတာ့နင္တို႔ကိုၾကည့္ေနသလိုပဲ .ငါ့အထင္နင္တို႔လည္းဒီေက်ာင္းမွာေစာ္ၾကည္ဘဲေတ္ပဲမလား..
Sooရဲ႕စကားကိုသေဘာက်ၿပီးရယ္သူကhunနဲ႔lu..
Soo:ဘာရယ္တာလဲဟ..နင္တို႔ကလည္း..ငါကသိခ်င္လို႔ေမးတာကို...
Hun:နင္ေမးတာကိုပဲသေဘာက်လို႔ရယ္တာဟ...
Soo:wae???...ဘယ္မွာရယ္စရာပါလို႔လဲ..
Lu:ဟုတ္တယ္Sooရဲ႕....ႂကြားတာေတာ့ဟုတ္ဘူးေပါ့ေနာ္ ....နင္ေျပာသလိုပဲငါတို႔ကဒီေက်ာင္းမွာေစာ္ၾကည္boyေတြပဲ...ဒါေပမယ့္အကုန္လံုးသိတာကငါတို႔ကမိန္းကေလးေတြကိုစိတ္မဝင္စားဘူး....ေျပာရရင္ကြာ..အပ်င္းေျပတြဲဖို႔ေတာင္စိတ္မဝင္စားဘူး..ငါ့ေဘးမွာhun႐ွိရင္ျပည့္စံုတယ္..hunကလည္းသူ႔ေဘးမွာငါ႐ွိရင္ျပည့္စံုတယ္...
Luေျပာသမွ်ကိုSooမ်က္လံုးေဘးျပဴးကာအကုန္လိုက္နားေထာင္ေလသည္ .
ၿပီးမွတစ္ခုခုကိုစဥ္းစားဟန္ျပဳၿပီး..
Soo:အဲ့ဒါဆိုသူတို႔ၾကည့္ေနတာနင္တို႔မဟုတ္ေတာ့..ငါ့..ငါ့ကိုမ်ားလား..ဘာလဲ..ဒီကေက်ာင္သားမဟုတ္လို႔ဝိုင္း႐ုိက္ၾကမလို႔လားဟင္...ငါေၾကာက္တယ္ေနာ္..
ငိုမဲ့မဲ့ေလးလုပ္ၿပီးေျပာေနတဲ့Sooကေတာ့ဒီေန႔အတြက္hunတို႔ကိုဟာသေတြလုပ္ေပးေနသလို..