He Is Mine

4.2K 218 2
                                    

Final

Kai:harmonyi...

Kaiနဲ႔Soo...Baekရဲ႕​ေ႐ွ႕မွာဒူး​ေထာက္​လိုက္​ၾကသည္​...

Baek:မင္​း​ေျပာမယ္​့စကားကိုငါသိတယ္​Kai...မင္​းတို႔ကိုသ​ေဘာတူတယ္​​ေျပာၿပီးသားမလား..ဘယ္​လိုအ​ေျခအ​ေနပဲ​ျဖစ္​ျဖစ္​သ​ေဘာတူတယ္​....ဒါ​ေပမယ့္​့Kai..မင္​းကတိမတည္ဘူး..

Baekရဲ႕စကား​ေၾကာင္​့Kaiတုန္​လႈပ္​သြားရသလိုခံစားလိုက္​ရတယ္​...

Sooကိုျပဳျပင္​​ေပးမယ္​လို႔ကတိ​စကား​ေတြအထပ္​ထပ္​​ေပးထားတာခု​ေတာ့သူကတိမတည္​တဲ့​ေယာက်ာ္​းတစ္​​ေယာက္​ျဖစ္​​ေနၿပီ...

Kai:miyanae...harmonyi...

Baek:ငါၾကားခ်င္​တာmiyanae..မဟုတ္​ဘူးKai..

Kai:ကြၽန္​​ေတာ္​ကတိတည္​ႏိုင္​​ေအာင္​ႀကိဳးစားပါ့မယ္​.....

Kaiနဲ႔Baekၾကားမွာနားမလည္​ႏိုင္​သူ​ေတြကTaorisနဲ႔Soo...

သူတို႔ဘာ​ေတြကတိထားၾကလဲမသိရဘူး..

ၿပီး​ေတာ့Kaisooကိုလြယ္​လြယ္​ကူကူသ​ေဘာတူ​ေပးတဲ့အတြက္​လည္​းအံျသ​ေနၾကတာအမွန္​ပဲ..

Baek:ကဲ..ျဖစ္​ၿပီး​ေတာ့မွမတတ္​ႏိုင္​ဘူး​ေလ...မင္​းတို႔၂​ေယာက္​လည္​းအျပစ္​လုပ္​ၿပီးမွ​ေၾကာက္​မ​ေနနဲ႔...လာ..ခံု​ေပၚထိုင္​ၾက...

Kaisoo:nae...

Sooတစ္​​ေယာက္​ထိုင္​သာထိုင္​ရတာသူမစိတ္​မလံုဘူး..

Harmonyiစိတ္​ခ​်မ္​းသားေအာင္​လည္​း​ေန​ေနရတယ္​..

​Kaiနဲ႔Sooကိုထပ္​ခြဲမွာက္​ုSooမခံစားႏိုင္​ဘူး​ေလ..

Tao:arjimaဘက္​ျဖစ္​တာသာ​ေျပာပါ...ကြၽန္​မတို႔ဘက္​ကSooကိုမ်က္​ႏွာမငယ္​​ေစရပါဘူး..

Baekတစ္​​ေယာက္​Kaiကိုတစ္​ခ်က္​ၾကည္​့ကာ..

Baek;ျဖစ္​​ေစခ်င္​တာ​ေတြကိုအသိဆံုးကမင္​းျဖစ္​မယ္​ထင္​တယ္​​ေနာ္​..Kai...weddingကို​ေတာ့ႀကိဳက္​တဲ့​ေနရာမွာလုပ္​ၾကပါ...က​ေလး​ေတြစိတ္​ခ်မ္​းသာသလို​ေပါ့..harmonyiဘက္​က​ေတာ့​ေတာင္​းဆိုစရာတစ္​ခုပါပဲ..harmonyiတို႔ရဲ႕Soo​ေလးကိုဂ႐ုစိုက္​​ေပးပါ..ၿပီး​ေတာ့Kim kai...harmonyiက​ေနာက္​လဆိုျပန္​​ေတာ့မွာ..မင္​းတို႔weddingကိုျမန္​ျမန္​စီစဥ္​..harmonyiျဖစ္​​ေစခ​်င္​တာကလည္​းမင္​းတို႔​ေ႐ွ႕​ေရးအတြက္​ပါ...

Open your Heart ,See Your LoveWhere stories live. Discover now