Ep - 5

3.7K 328 11
                                    

Ep - 5

Sooနဲ႔Baekကိုၾကည္​့ၿပီးSuhoရင္​ထဲမ​ေကာင္​းျဖစ္​မိသည္​..

Sooကိုyeol​ေျပာသြားတဲ့အ​ေၾကာင္​း​ေတြကိုလည္​းsuhoၾကားလိုက္​တယ္​..

Baekနဲ႔​ေျပာ​ေနၾကတာကိုလည္​းsuhoအကုန္​သိလိုက္​ရတယ္​..

SooကKaiမွKaiျဖစ္​​ေန​ေတာ့suhoဘယ္​လို​ေျပာ​ေျပာနားမဝင္​ဘူး..

ခုလိုခံစား​ေနရတဲ့Sooကိုသနား​ေပမယ္​့Suhoတစ္​​ေယာက္​Sooကို​ေဝဒနာ​ေတြထပ္​​ေပးရဦးမယ္​..

Miyanae...Soo....arjimaဘက္​ကလည္​းတကယ္​ခက္​ခဲ​တဲ့အ​ေျခ​အ​ေနကို​ေရာက္​​ေနရလို႔ပါ...

Lu.....Hunနဲ႔သာပူးပူးကပ္​ကပ္​အ​ေနမ်ားတဲ့​ေကာင္​​ေလး....ခုKaiကိုအပူကပ္​ဖို႔Kaiနားမွာရစ္​သီရစ္​သီလုပ္​​ေနရသည္​...

သူ႔အတြက္​​ေရာKaiအတြက္​ပါအဆင္​​ေျပမယ္​့ကိစၥမို႔Kaiကို​ေျပာခ်င္​​ေပမယ္​့Kaiဆိုတဲ့​ေကာင္​ကသိတဲ့အတိုင္​းပဲဘုကလန္​႔​ေလ....

Kai:ya...luhan...မင္​းငါ့ကိုတစ္​ခုခု​ေျပာခ်င္​​ေနတာလား.......ဒါမွမဟုတ္​hunကိ​ု​ေျပာမထြက္​တဲ့စကား​ေတြအတြက္​အလုပ္​႐ႈပ္​​ေနတာလား...

Lu:arnyi....arnyi...ငါအ​ေရးႀကီးကိစၥတစ္​ခုအတြက္​တိုက္​ပြဲဝင္​​ေနတာကြ...

Luရဲ႕စကားကိုၾကား​ေတာ့Kai..အားရပါးရရယ္​ကာ..

Kai:luhan...မင္​းစကား​ေတြအရမ္​းတတ္​​ေနပါလား...မင္​းစဥ္​းစားလည္​းတျခား​ေနရာသြားစဥ္​းစားကြာ..ငါဒီမွာTVၾကည္​့​ေနတာကိုမင္​းကငါ့နားမွ​ာေခါက္​တုန္​႔​ေခါက္​ျပန္​​ေလွ်ာက္​​ေန​ေတာ့ငါမ်က္​စိ​ေနာက္​တယ္​ကြ...

Luလည္​း​ေနာက္​​ဆံုး​ေတာ့ျဖစ္​ခ်င္​ရာျဖစ္​ဆိုၿပီးKaiကိုသူျဖစ္​ခ်င္​တာကိုဖြင္​​့​ေျပာဖို႔ဆံုးျဖတ္​လိုက္​သည္​...

Lu:kai..ah...ငါ....ငါ....

Kai:wae???......ဘာျဖစ္​​ေနတာလဲ....

Luရဲ႕စကား​ေတြထစ္​​ေနတဲ့ပံုကိုၾကည္​့ၿပီးKaiရယ္​လည္​းရယ္​ခ်င္​သလိုလို...ၿပီး​ေတာ့luကိုထူးဆန္​းတဲ့လူတစ္​​ေယာက္​လိုၾကည္​့​ေနမိသည္​..

LuကိုKaiမႀကိဳက္​တာအဲ့ဒါ​ေတြ​ေပါ့...

​ေျပာခ်င္​တဲ့စကားကိုရဲရဲတင္​းတင္​း​မ​ေျပာဘူး..

Open your Heart ,See Your LoveWhere stories live. Discover now