အနမ္းေလးကေျပာတယ္ခ်စ္ျခင္းရဲ႕သက္ေသတဲ့....
ႏႈတ္ခမ္းေလးကေျပာတယ္အရမ္းခ်စ္တာယံုပါတဲ့....
ငါတကယ္ယံုၾကည္ရမွာလားKaiရယ္......
ေပ်ာ္တယ္ဆိုတာမေျပာေပမယ့္လည္းသိေပးပါေနာ္.....
ငါတကယ္ရင္ေတြခုန္ေနတာ....မ်က္စိဖြင့္ၿပီးအနမ္းေတြကိုမခံစားရဲဘူးေလ..........အိပ္မက္ျဖစ္သြားမွာေၾကာက္မိတယ္.....Kai:Soo ah....saranghae...
တကယ္ပဲလားKai....ခ်စ္တယ္ဆိုတဲ့စကားကငါၾကားခ်င္ေနတဲ့နင့္ႏႈတ္ခမ္းဖ်ားကထြက္လာတာပဲလား .......ေပ်ာ္ပါရေစKai....နင္နဲ႔ပတ္သတ္ရင္တစ္မိနစ္..တစ္စကၠန္႔စာဆိုတဲ့ေပ်ာ္ရႊင္မႈကလည္းတန္းဖိုး႐ွိလြန္းလွပါတယ္ဟာ.....
Kai;Soo..ငါေျပာတာၾကားလား....ျပန္ေျဖပါဦး...wae...wae...နင္ကငါ့ကိုမခ်စ္ေတာ့ဘူးလား....ငါေတာင္းပန္ပါတယ္Sooရယ္ေနာ္....ျပန္လာခဲ့ပါ...ငါ့ရင့္ခြင္ထဲျပန္လာခဲ့ပါSooရယ္.....ငါနင္မ႐ွိရင္ေသသြားလိမ့္မယ္ထင္တယ္.....
Kaiရင္ထဲကစကားေတြကိုမ်က္ရည္ေတြနဲ႔သက္ေသျပဳၿပီးဖြင့္ဟေျပာေနမိသည္. .....ငါတကယ္ခ်စ္တာပါSoo.....ကိုယ္ခ်စ္တဲ့သူကိုမပိုင္ဆိုင္ရလည္းအေဝးကေနခ်စ္ဖို႔ငါ့မွာခံႏိုင္ရည္မ႐ွိဘူး...ငါဝန္ခံပါတယ္...တစ္ခ်ိန္ကKaiဆိုတဲ့ငါဟာနင့္ဆီကေငြဆိုတဲ့အရာကလြဲရင္က်န္တာအကုန္မမက္ေမာခဲ့သူပါ....
အခုေတာ့Sooရယ္နင့္ရဲ႕အခ်စ္နဲ႔ႏွလံုးသားေလးကိုမက္ေမာခြင့္ျပဳပါဟာ.....ငါ့ကိုမျငင္းပါနဲ႔ေနာ္....ငါတကယ္မခံစားႏိုင္လို႔ပါ......Soo သူမရဲ႕ႏူးညံ့တဲ့လက္ဖဝါးေလးေတြနဲ႔Kaiရဲ႕ပါးျပင္ေပၚကမ်က္ရည္စေလးေတြကိုဖယ္႐ွားေပးေနမိသည္ ....မငိုပါနဲ႔Kaiရယ္.....နင္ငိုရင္ငါ့ရင္ဘတ္ကနာတယ္.....နင့္ရဲ႕မ်က္ရည္တစ္စက္ကငါအတြက္ေသြးတစ္စက္ထက္တန္ဖိုးအမ်ားႀကီး႐ွိတယ္.......နင္မသိလို႔ပါ....ငါဆိုတဲ့Do Kyung Sooကနင့္အတြက္ဆိုအျမဲတမ္းတံခါးမ႐ွိဓားမ႐ွိတဲ့ႏွလံုးသားကိုဖြင့္ဟထားသူပါ.......အခ်ိန္မေရြးတံခါးေခါက္ခြင့့္႐ွိသူကလည္းနင္ပဲKai ......စြန္႔ပစ္ႏိုင္သူကလည္းနင္တစ္ေယာက္တည္းရယ္ပါ......