Ep-12

3.6K 342 13
                                    

Kaiသူ႔ရင္​ဘတ္​ကိုလက္​​ေလးနဲ႔ဖိၿပီးအသက္​ဝဝ႐ွဴလိုက္​သည္​ .

Sooရဲ႕ႏွင္​းဆီဖူး​ေလးကိုဖူးေနတဲ့ႏႈတ္​ခမ္​း​ေလးကိုပဲမ်က္​လံုးထဲျမင္​​ေယာင္​မိ​ေနသည္​.....

ထို႔​ေနာက္​Sooရဲအခန္​း​​ေ႐ွ႕မွထြက္​ကာ​ေအာက္​ထပ္​ကိုဆင္​းၿပီး​ေရခဲ​ေသတၱာထဲက​ေရဘူးထုတ္​ကာ​ေရကိုတစ္​ဝႂကီး​ေသာက္​မိသည္​...

ဒါ​ေတာင္​ရင္​ခုန္​တာမ​ေပ်ာက္​​ေသး.....

တစ္​ၿပိဳင္​နက္​တည္​းKaiရဲ႕မ်က္​လံုးထဲမွာBam bamရဲ႕ပံုရိပ္​​ေတြျမင္​​ေယာင္​လာသည္​ ...

Flash back,

Bam Bam:Kai...

Kai:​ေျပာ​ေလ bam...

သူ႔ရင္​ခြင္​ထဲတုိးဝင္​ၿပီးခြၽဲ​ေနတဲ့bamရဲ႕မ်က္​ႏွာ​ေလးကိုၾကည္​့ၿပီး​ေျပာမိသည္​..

လက္​တစ္​ဖက္​ကလည္​းBamရဲ႕လက္​​ေပၚကိုထပ္​ႁပီးကိုင္​ထားေသးသည္​ ....

Bam:bam ​ေလKaiကိုအရမ္​းခ​်စ္​တယ္​သိလား...

Kai:ကိုယ္​လည္​း...

Bamရဲ႕သြယ္​လ်တဲ့လက္​က​ေလးကKaiရဲ႕ႏႈတ္​ခမ္​းႏွစ္​လႊာကိုလာ​ေရာက္​တားဆီးလိုက္​သည္​..

Bam:Bamစကားမဆံုး​ေသးဘူး​ေလKaiရဲ႕...

Bam​ေျပာခ်င္​တာကိုဆံုး​ေအာင္​နား​ေထာင္​​ေလ...

Bam bamကအ​ေဝးတစ္​​ေနရာကိုအၾကည္​့ပို႔ကာသူမရဲ႕မဆံုး​ေသး​ေသာစကားကိုဆက္​​ေျပာသည္​...

Bam:BamကKaiကိုခ်စ္​တယ္​....ဒါ​ေပမယ့္​့Kaiကbamကိုျပန္​ခ်စ္​လာဖို္​့အတင္​းမ​ေတာင္​းဆိုပါဘူး...ခုအ​ေျခအ​ေန​ေလးကိုBam​ေက်နပ္​တယ္​..

KaiကိုBamက​ေပးဆပ္​ၿပီးခ​်စ္​ခ်င္​တာ​ေလ...Kaiလိုတာ​ေတြအကုန္​bamကျဖည္​့ဆည္​း​ေပးမယ္​...​ေငြး​ေရး​ေၾကး​ေရးလား..စိတ္​ခ်မ္​းသာမႉလား...ဘယ္​လိုအရာမ်ိဳးမဆိုbamရဲ႕အခ်စ္​​ေတြနဲျဖည္​့ဆည္​း​ေပးမယ္​....Kaiလိုတာ​ေတြကိုဆိုအကုန္​လံုးျဖည္​့ဆည္​း​ေပးမယ္​...Kaiက​ေတာ့Bamကိုတစ္​ခုပဲျပန္​​ေပးရမယ္​ ....

အဲ့ဒါကBamအနားမွာ​ေနဖို႔.....Kaiသာbam​ေဘးကထြက္​ၿပီးတျခား​ေကာင္​​မ​ေလးနား​ေရာက္​သြားရင္​Kaiရယ္​...Bam​ေလအဲ့​ေကာင္​မ​ေလးကိုတစ္​ခုခုလုပ္​မိမလားပဲ...

Open your Heart ,See Your LoveWhere stories live. Discover now