Open Your Heart,See Your Love

4.7K 334 16
                                    

Ep 2

Baek:Soo..​ေရ..Soo...

Suho:baekkieတို႔ပါလား..ဘာကိစၥတုန္​း...

Baek:ဟို​ေလ...Arjima..Soo႐ွိလား..

Suho:ဘယ္​႐ွိမလဲ​ေအ...သူ႔ရဲ႕အခ်စ္​​ေတာ္​ႀကီးအတြက္​အလုပ္​႐ွာတယ္​...အခ်ိန္​ပိုင္​းအလုပ္​​ေတြလုပ္​​ေနတယ္​​ေလ...ကိုယ္​့ကိုကိုယ္​​ေတာင္​လူ​ေမြးသူ​ေမႊး​ေျပာင္​​ေအာင္​မ​ေနႏိုင္​တဲ့သူကသူမ်ားအတြက္​​ေထာက္​ပံ​ေနရတယ္​လို႔​ေအ..ငါ​ေလနင္​တို႔သူငယ္​ခ်င္​းကိုအံျသ​တယ္​....

Baek:ဒါက​ေတာ့arjimaရယ္​..သူတို႔ကငယ္​သူငယ္​ခ်င္​း​ေတြဆို​ေတာ့သံ​ေယာဇဥ္​ႀကီးတာကို...Baekလည္​းမ​ေျပာတတ္​​ေတာ့ပါဘူး...

Soo:​ေဟ့ ..Baekနင္​​ေရာက္​​ေနတာလား...ဘာကိတ္​လဲ​ေျပာပါဦး...

Baek:Soo...ငါတို႔နားကမိဘမဲ့က​ေလး​ေက်ာင္​းကိုဒီညExo အဖြဲ႔လာ​ေဖ်ာ္​​ေျဖမွာဟ...သြားၾကည္​့ရ​ေအာင္​​ေလ...

Soo:ဒါမ်ား..သြားရမွာ​ေပါ့ဟ..ဒါနဲ႔ငါနင္​တို႔ကိုႂကြားစရာ႐ွိ​ေသးတယ္​ဟ..

Sooတစ္​​ေယာက္​သူမကိုယ္​သူမဝင္​့ႂကြားတဲ့ပံုစံ​ေလးလုပ္​ကာ​ေျပာလိုက္​သည္​...

Baek:​ေျပာပါဦး...ဘာ​ေတြမ်ားႂကြားမလို႔လဲ...

Soo:ငါအဲ့ဒီမိဘမဲ့​ေက်ာင္​းမွာအလုပ္​ရခဲ့တယ္​ဟ...

Sooရဲ႕စကား​ေၾကာင္​့Baekမ်က္​ႏွာတစ္​ခ်က္​ပ်က္​သြားသည္​...

သူမ်ား​ေတြ​ေနရာမွာသာဆိုအလုပ္​ရတယ္​​ေျပာရင္​Baek​ေပ်ာ္​မိမွာပါ..

ဒီ​ေနရာမွာအလုပ္ရတဲ့သူကSooဆို​ေတာ့..

Baekမနာလိုလို႔မဟုတ္​ပါဘူး..

သူမသူငယ္​ခ်င္​း​ေလးအတြက္​စိတ္​မ​ေကာင္​းျဖစ္​​ေနတာ..

Arjima Suhoက​ေငြ​တိုး​ေပးစားတယ္​​ေလ..

အဲ့ဒီကရတဲ့​ေငြ​ေလးနဲ႔ဆိုသူမတို႔အတြက္​မပူရပါဘူး...

ဒီလိုအလုပ္​​ေတြလည္​းလုပ္​စရာမလိုဘူး..

သူမအတြက္​အရာရာအဆင္​​ေျပၿပီးသား​ေလ..

ဒါ​ေပမယ္​့လည္​းKaiဆိုတဲ့သူကိုခ်စ္​တဲ့Sooဟာ​ေလသူမအတြက္​​ေတာင္​မၾကည္​့ပဲပိုက္​ဆံသာရမယ္​ဆိုအကုန္​ရရာအလုပ္​လုပ္​​ေနတာ..

Open your Heart ,See Your LoveWhere stories live. Discover now