Ep - 8
ခဏၾကာေတာ့luနဲ႔Hunတို႔ေရခ်ိဳးၿပီးထမင္းစားခန္းထဲသို႔ဝင္လာၾကသည္...
Hun:အား...ေမႊးေနတာပဲ...Sooရာနင္အရမ္းေတာ္တာပဲ...ငါ့ဗိုက္ႀကီးကထိန္းမရေအာင္ဆာေနၿပီ...
Lu;ငါကနင္အဲ့ေလာက္ခ်က္တတ္မယ္ေတာင္မထင္ထားဘူးဟ...
Soo:နင္တို႔ျပလိုက္တဲ့mini marketေလးကအရမ္းစံုတာကိုဟ....ငါလည္းတတ္သေလာက္ခ်က္ရတာ..နင္တို႔ကSeoulမွာေနလာတဲ့သူေတြဆိုေတာ့busanကငါခ်က္တဲ့လက္ရာကိုမစားတတ္မွာလဲစိုးရေသးတယ္...
Lu:Sooရာေျပာေနတာၾကာတယ္...ငါဗိုက္ဆာေနၿပီဟ...
Luကေျပာလည္းေျပာဇြန္းနဲ႔ခရင္းကိုစကိုင္ေနၿပီ....
Hun:hyungကလည္းတစ္ခါမွမစားဖူးတာက်ေနတာပဲ...အနံ့ေမႊးေပမယ့္စားမေကာင္းရင္ဘယ္လိုလုပ္မလဲ ..
Lu:မေနႏိုင္ေတာ့ဘူးကြ...မစားရေသးေပမယ့္အနံ့နဲ႔တင္ဗိုက္ဝေလာက္တယ္..
Hunနဲ႔luရဲ႕စကားေတြေၾကာင့္Sooတစ္ယာက္သူမအသည္းပံုႏႈတ္ခမ္းေလးကိုေပၚလြင္ေအာင္ျပံဳးလိုက္သည္...
Soo:ေတာ္ပါေတာ့Sooထမင္းထည့္ေပးမယ္...
ဒါကဝက္သားျပားေလးေတြ...mini markကready makeပဲရေတာ့ဒါပဲဝယ္လာရတာ...luနဲ႔hunတို႔ႀကိဳက္မယ္ဆိုရင္ေနာက္ေတာ့ၾကက္ဥထမင္းလိပ္လုပ္ေကြၽးမယ္ေလ...
Hun:ေတာ္ပါေတာ့Sooရယ္..နင္ခ်က္ထားတဲ့ဟာေတြကိုမိတ္ဆက္မေနပါနဲ႔ေတာ့..ငါတို႔ဗိုက္ထဲကသံစံုတီးဝိုင္းျမည္ေနၿပီ.....hyungဦးမခ်ေတာ့ဘူးhunေတာ့စားၿပီ...
Lu:Sooလည္းစားေလ....တူတူလက္စံုစားၾကတာေပါ့..Kaiကိုေစာင့္မေနနဲ႔ဒီေကာင္ကအိမ္ေတာင္ျပန္ခ်င္မွျပန္လာမွာ.....Sooဆာေနမယ္....လာပါတူတူစားရေအာင္....
Sooကိုluကသူတို႔နဲ႔အတူစားဖို႔ေခၚေနခ်ိန္မွာေတာ့...
Lu:Hun..ေဟာ့ေရာင္ငါလည္းတစ္ပန္းကန္မကုန္ေသးဘူး...Sooလည္းမစားရေသးဘူးေလကြာ...မင္းကလည္းလက္ျမန္ထွာ...ဟင္းေတြကလည္းမင္းတစ္ေယာက္တည္းနဲ႔ကုန္ေတာ့မယ္..