Ep-13

4.2K 368 14
                                    

​ေနာက္​တစ္​​ေန႔​ေရာက္​​ေတာ့Sooသူ႔အခန္​း​ေလထဲက​ေနအထုပ္​​ေလးဆြဲကာဆင္​းလာသည္​....

Hun:Soo..အထုပ္​​ေတြဘာ​ေတြနဲ႔ဘယ္​သြားမလို႔လဲ..

Soo:ငါ..ငါ..အိမ္​​ေျပာင္​း​ေနမလို႔...ၿပီး​ေတာ့..

Sooစကား​ေၾကာင္​့Kai breakfast စား​ေနရာက​ေနထလာသည္​....

Kai:ျပန္​​ေျပာစမ္​းSoo...နင္​့စကားကို....

Kaiရဲ႕အ​ေမး​,..Kaiရဲ႕အသံ​ေၾကာင္​့Soo​ေျပာမယ့္​့စကား​ေတြဆြံ႔အကုန္​သည္​....

Kaiဒီလို​ေဒါသထြက္​တာမ်ိဳးSooတစ္​ခါမွမျမင္​ဖူးတာအမွန္​ပါ..

Sooနဲ႔႐ွိ​ေနတဲ့အခ်ိန္​​ေတြဆိုKaiကအျမဲျပံဳး​ေနတတ္​တာခ်ည္​းပဲ​ေလ..

ခု​ေတာ့Soo​ကိုေျပာတဲ့အသံမွာ​ေဒါသသံ​ေတြပါ​ေနတာSooအခုမွျမင္​ဖူးျခင္​းအမွန္​ပါ....

ဒါ​ေပမယ္​့Sooဆံုးျဖတ္​ၿပီးၿပီ....Seoulကို​ေရာက္​စတုန္​းကလိုSooတစ္​​ေယာက္​တည္​းမဟုတ္​​ေတာ့ဘူး...

Sooကိုညီအမအရင္​းလိုခ်စ္​​ၿပီးကူညီ​ေပးမယ္​့Mark Unnie႐ွိ​ေနၿပီ....

Sooကိုကာကြယ္​​ေပးမယ္​့minho oppaလည္​း႐ွိ​ေနၿပီ​ေလ.....

SooကိုKai​အ​ေႂကြးျပန္​ဆပ္​တာဆိုတဲ့​ပိုက္​ဆံ​ေတြနဲ႔ဆိုSoo​တစ္​​ေနရာရာမွ​ေကာင္​း​ေကာင္​းအ​ေျခခ်ႏိုင္​မယ္​ထင္​တယ္​....

Soo:ငါ...ငါ..ဒီမွာ​မ​ေန​ေတာ့ဘူးKai...ငါ႐ွိ​ေနရင္​နင္​တို႔စိတ္​အ​ေႏွာက္​အယွက္​ျဖစ္​မွာစိုးတယ္​...အဲ့ဒါ​ေၾကာင့္​့ငါ့ကိုသြားခြင္​့ျပဳပါဟာ...

SOO​ေျပာခ်င္​တဲ့စကား​ေတြကို​ေျပာထြက္​ဖို႔အတြက္​စီးဆင္​းဖို႔တာဆူ​ေနတဲ့မ်က္​ရည္​​ေတြကိုထိန္​းၿပီးအနည္​းငယ္​တုန္​ခါခ်င္​​ေနတဲ့အသံနဲ႔တည္​ၿငိမ္​စြာေျပာလိုက္​သည္​...

Kai:ပိတ္​ထားSoo...နင္​့ပါးစပ္​ကပိတ္​လိုက္​...ငါဒီထက္​ပိုၿပီးမ​ေျပာခ်င္​ဘူး...နင္​့ကိုဒီအိမ္​က​ေန​ေျပာင္​းခိုင္​းတာဘယ္​သူလဲ....hunနဲ႔luလား...ဒါဆိုနင္​တစ္​​ေယာက္​တည္​းမဆင္​းနဲ႔ငါပါလိုက္​မယ္​......ဒီစကား​ေတြ​ေျပာထြက္​ရ​ေအာင္​နင္​့မွာအားကိုး႐ွိ​ေနတယ္​​ေပါ့...minho hyungကသူ႔အိမ္​မွာလာ​ေနခိုင္​းလို႔လား...

Open your Heart ,See Your LoveWhere stories live. Discover now