Ep - 7

3.9K 332 16
                                    

At morning,

Soo:Kai.....

Kai​အ​ေပၚဗလာက်င္​းနဲ႔ေရခ်ိဳးခန္​းထဲသြား​ေနတာ​ေတြ႕ရဲ႕သားနဲ႔Sooတစ္​​ေယာက္​Kaiရဲ႕အခန္​းထဲဝင္​လာသည္​.......

သူမစိတ္​ထဲမွာKaiကညဘက္​အက်ႌခြၽတ္​ၿပီးအိပ္​တတ္​တဲ့အက်င္​့႐ွိလို႔ပဲဗလာက်င္​းျဖစ္​​ေနတယ္​ထင္​​ေနတာလား...

​ေရခ်ိဳးခန္​းဝင္​မယ္​ဆိုတာကိုမသိတာပဲလား​ေတာ့မသိ...

​ေယာက်ာ္​း​ေလးတစ္​​ေယာက္​တည္​း႐ွိတဲ့အခန္​းထဲကိုSooဝင္​လာသည္​...

Soo:Kai...ငါဒီမွာ​ေနမွာကိုနင္​ကသ​ေဘာတူရဲ႕လား..

Kai:နင္​့ကိုHunတို႔ကမသြားနဲ႔လို​ေျပာ​ေနတယ္​မလား..​ေ​န​ေပါ့...

Soo:ဒါ​ေပမယ္​့ဟာ..ငါကသူတို႔နဲ႔သိတာမဟုတ္​ဘူး​ေလ...အမွန္​တကယ္​ကနင္​့​ေနာက္​ကိုလိုက္​လာတာ...နင္​့မ်က္​ႏွာကငါ့ကိုမၾကည္​့ျဖဴသလိုျဖစ္​​ေန​ေတာ့ငါကဘယ္​လို​ေနရမွန္းမသိ​ေတာ့ဘူး...

Kai:​ေနခ​်င္​သလိုသာ​ေနSoo.....နင္​့ကိုဟုိ၂​ေကာင္​ၾကည္​ျဖဴတယ္​ဆိုၿပီးတာပဲ...ငါကအိမ္​မွာသိပ္​႐ွိတာမဟုတ္​ဘူး....ခုလိုမနက္​ပိုင္​း​ေလးပဲအိမ္​မွာ​ေနတာ....တျခားခ်ိန္​​ေတြဆိုငါက​အတန္​းတက္​ခ်င္​စိတ္​႐ွိရင္​တက္​မယ္​...မ႐ွိရင္​ငါ့​ေကာင္​မ​ေလးနဲ႔လည္​မယ္​....အခု​ေတာ့အလုပ္​ရသြားၿပီဆို​ေတာ့ငါကအိမ္​မွာပိုမ႐ွိေတာ့ဘူး​ေပါ့.....ညဘက္​​ေတာင္​ဆိုင္​မွာပဲအိပ္​ျဖစ္​မလား​ေတာင္​မသိဘူး...

Sooသိပါတယ္​Kaiရဲ႕အလုပ္​ဆိုတာကို...

ညကSooတစ္​ညလံုးအခန္​းထဲမွာထိုင္​ငို​​ေနမွာစိုးလို႔ဆိုၿပီးluနဲ႔HunကSooကိုလာစကား​ေျပာၾကတယ္​...

သူတို႔​ေျပာတာက​ေတာ့.Kaiမ​ေန႔ကweddingတစ္​ခုမွာသီခ​်င္​းသြားဆိုတာတဲ့...

အဲ့ဒီမွာပဲKaiကိုသ​ေဘာက်လို႔ဆိုၿပီးသူ႔ဆိုင္​မွာသီခ်င္​းလာဆို​ေပးဖို႔​ကမ္​းလွမ္​းခံရတာတဲ့...

Kaiကအစ​ေတာ့ျငင္​းမယ္​ဆိုၿပီး​ေတာ့သူ႔အတြက္​​ေနာက္​ဆိုအခြင္​့အလမ္​းရမလားဆိုၿပီးအဲ့ဒီမွာအလုပ္​လုပ္​ဖို႔သ​ေဘာတူလိုက္​တာတဲ့...

Open your Heart ,See Your LoveWhere stories live. Discover now