Ep - 11

3.8K 328 10
                                    

Minho:Sooကအရမ္​းခင္​ဖို႔​ေကာင္​းတယ္​....ပြင္​့လည္​းပြင္​့လင္​းတယ္​...ကြၽန္​​ေတာ္​​ေတာ့Sooကိုသ​ေဘာက်သြားသည္​......

Minhoရဲ႕စကား​ေၾကာင္​့Sooမ်က္​ႏွာ​ေလး႐ွက္​ၿပီး​ပန္​း​ေသြး​ေရာင္​ေလးပါး​ေပၚျဖတ္​​ေျပးသြားသည္​...

Minho:ha..ha...Soo႐ွက္​သြားတဲ့ပံု​ေလးကလည္​းခ​်စ္​ဖို႔​ေကာင္​းတာပဲ....ဒါကိုမ်ားဗ်ာ...

Minhoရဲ႕​ေနာက္​ဆက္​​ေျပာမယ္​့စကား​ေၾကာင့္​့Sooစိတ္​ထဲတစ္​မ်ိဳးျဖစ္​​ေနလို႔Sooစကားလမ္​း​​ေၾကာင္​းလႊဲလိုက္​သည္​....

Soo:oppa...Soo Toilet သြားလိုက္​ဦးမယ္​​ေနာ္​...

Sooအားလံုးနဲ႔​ေဝးမယ္​့toiletကိုထြက္​လာခဲ့သည္​...

ၿပီး​ေတာ့သူမရဲ႕ပံုရိပ​္​​ေလးကိုtoiletရဲ႕မွန္​​ေလးထဲမွာၾကည္​့​့မိသည္​....

သူမရဲ႕မ်က္​ႏွာ...ႏႈတ္​ခမ္​း..အျပင္​အဆင္​အားလံုးကုိျခံဳၾကည္​့ၿပီးသူမအသည္​းပံုႏႈတ္​ခမ္​း​ေလး​ေပၚ​ေအာင္​ျပံဳးမိသည္​...

သူမလည္​းမိန္​းက​ေလးတစ္​​ေယာက္​ပဲ .....အလွအပကို​ေတာ့သ​ေဘာက်တာအမွန္​....

သူမရဲ႕လက္​႐ွိအလွ​ေတြအတြက္​လည္​း​ေက်နပ္​မိသည္​..

ဒါ​ေပမယ္​့ထိုအ​ေတြး​ေတြထဲကိုKaiရဲ႕မ်က္​ႏွာဝင္​လာတဲ့အခါမွာ​ေတာ့Sooရဲ႕မ်က္​ႏွာ​ေလးညႇိဳးသြားသည္​

Sooဒီလိုျပင္​လာတာhunရဲ႕စကား​ေတြ​ေၾကာင္​့..

​ေယာက်ာ္​း​ေလးဆိုတာမိန္​းက​ေလး​ေခ်ာ​ေခ်ာ​ေလး​ေတြကိုပဲရင္​ခုန္​မွာ​ေပါ့တဲ့...

Sooသာျပင္​လိုက္​မယ္​ဆိုရင္​အားလံုးထက္​လွမွာတဲ့..

ၿပီး​ေတာ့Kaiလည္​းစိတ္​လည္​လာၿပီးSooကုိခ်စ္​လာမွာ​ေပါ့တဲ့....

KaiကSooအ​ေပၚကိုအရမ္​းသံ​ေယာဇဥ္​႐ွိပါတယ္​တဲ့...

Soo..hunရဲ႕စကား​ေတြကိုမယံုမိ​ေပမယ့္​့Kaiမ်ားသူမကိုၾကည္​့မလားဆို​တဲ့စိတ္​ကူး​ေလးတစ္​​ခုနဲ႔သူမအရာအားလံုးျပင္​ဆင္​ခဲ့တာ....

ခု​ေတာ့Sooရဲ့အလွကKaiမဟုတ္​တဲ့တျခား​ေယာက်ာ္​းတစ္​​ေယာက္​ယစ္​မူးဖို႔လား...

Open your Heart ,See Your LoveWhere stories live. Discover now