Свършиха часовете и Тае чакаше Чонкук пред училище. Кук дойде и те тръгнаха. За да разнообразят обстановката започнаха да си говорят. Чонкук попита Таехьонг защо го е страх. Той започна да му разказва.
Тае: Честно казано не знам. Майка ми ми каза, че като съм бил малък съм си направил травма, но аз много не и вярвам. Нещо ме лъже. Намирам странни писма и като я питам, все едно съм невидим.
Кук: Може да е искала да не ти казва истината за твоя безопасност или не знам.
Тае: Възможно е ама да лъже собственото си дете.
Таехьонг не знаеше, че майка му крие нещо и то голямо от него.
Кук: Питай я пак.
Тае: Като отидем у дома. Може ли да те питам нещо?
Кук: Да, питай.
Тае: Защо се държиш понякога грубо, нещо заради семейството ти или...... Съжалявам, че се меся и че питам. Ако искаш ми кажи или се чувстваш гадно.
Кук: Както ти така и аз си имам травма. Баща ми беше шеф на мафията и постоянно ме биеше. Това беше начина му на възпитание.
Тае: Това е ужасно, съжалявам. Явно и двамата си имаме проблеми.Таехьонг не знаеше, че майка му също е един вид в мафията и познава на Чонкук семейството.
Пристигнаха в дома на Тае. Куки много го хареса. Уютен е за разлика от неговия. Качиха се в стаята му, която също е много хубава. Тае изкара една масичка и я отвори. Извадиха си учебниците и започнаха с уроците.
Тае: Така, смятам да почнем с математика, че е най трудно, а после по лесните. Надявам се да нямаш против.
Кук: Мразя математика.
Тае: Еми за това съм аз да ти помогна да я научиш.
Кук: Оффф даже не искам да я погледна, но щом се налага.
Тае: Да налага се.
Започнаха с математиката. Беше скучно и дълго, докато Таехьонг обясняваше на Чонкук и след час приключиха.
Кук: Гладен съм. Изтощи ме тази математика.
Тае: Добре. Хайде да направим нещо за хапване. Та какво ти се яде?
Кук: Спагети.
Тае: Едно от любимите ми
Взеха всичко необходимо за направата на спагетите. Сложиха да се варят и зачакаха. Тае реши да попита:
Тае: Имаш ли си приятелка?
Кукито замръзна за момент, но каза.....