10 глава

49 8 0
                                    


  Тае през цялото време мислеше начин да каже на Кук. Сърцето му се късаше. Как ще реагира той на това, което ще научи. Дали всъщност няма да го намрази. Един ден той тайно излезе от къщи и отиде до компютърен център. Влезе в акаунта си. Имаше много съобщение и почти всичките от Чонкук. Писа му:
       Тае: Съжалявам, че заминах така, къса ми се сърцето, че те оставих. Майка ми ми разказа нещо, което ни принуди да заминем.
Той започна да описва цялата история, плачеше докато пишеше. Изпрати го и веднага и излезе от акаунта си. Не искаше да вижда отговора на Чонкук.

Кук изобщо не искаше да поглежда. Мислеше, че го е отхвърлил и няма повече шанс за него. Стана, легна на леглото и потъна в сълзи.
Тае откачаше. Искаше да знае какво мисли. Шокиран ли е? Боли ли го? Плаче ли? Чупи ли? Просто в момента искаше само да го прегърне. Тае реши да попита майка си, ще се връщат ли изобщо или ще бягат постоянно.
           Тае: Колко ще стоим тук? Чувствам се като престъпник, Кук ми липсва.
          Майката: Престани да ме питаш. Казах ти, че е опасно. А що се отнася за този Чонкук, престани да говориш за него. Той е едно нещожество.
          Тае: Не е. Той е различен, не е като баща си. Моля те майко нека се върнем, умирам без него. Обичам го.
         Майката: Казах нещо. Никога няма да се върнем, сега доволен ли си?
Тае плачеше. Не можеше да живее без него. По добре е да умре отколкото да е бе него. Качи се в стаята си, тайно си събра багажа. Когато майка му заспа, той се измъкна. По най бързия начин отиде на автогарата. Хвана първия автобус до Сеул. Когато пристигна веднага тръгна към къщата на Чонкук. Тропаше по вратата, никой не му отвори.

Малко по рано:
Кук вече беше заспал, докато не чу силно тропане по вратата. С много мъчение стана и отвори. Трима мъже насочиха към него оръжие.
        Мъжете: Ела с нас и няма да пострадаш.
       Кук: Какво искате? Оставете ме.
Те бяха по силни и го завлякоха в колата, с която бяха дошли. Събуди се в някаква тъмна стая. Беше завързан за едно легло.
       Кук: ПОМОЩ!
Влезнаха онези мъже.
      Мъж 1: Няма кой да ти помогне - смееше се.
     Кук: Какво искате?
     Мъж 2: Отмъщение.
Чонкук се шокира.
      Кук: За какво говорите? Какво отмъщение?
      Мъж 3: Твоето татенце доста главоболие създаде. Сега е ред той да страда.

Да те обичам е трудно ( Завършена )Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang