Понацелуваха се малко в банята и едвам излезнаха. Кукито даде дрехи на Тае и го остави да се обади на майка си.
Тае: Здравей мамо, може ли да спя при Кук.
Майката: Да, разбира се само внимавай.
Тае: Добре мамо.
Момчето затвори телефона и слезе долу.
Тае: Съгласна е.
Чонкук се усмихна мазно.
Кук: Родителите ми няма да се пребират. Имат работа.
Тае: Супер. Може да гледаме някой филм заедно.
Кук: Не можахме на кино да идем, но утре като станем. Радвам се, че е събота.
Тае: И аз се радвам. Съгласен съм. Скъпи какво ще вечеряме? Гладен съм.
Кук: Скъпи и аз съм гладен. Дай да те хапна.
Тае: Толкова много ли ти се прави?
Кук: С теб мога без да спирам, влияеш ми като наркотик.
Тае: Така значи.
Тае вдигна Кук булченска та. Отидоха в стаята и започнаха с леки целувки. Тае започна много да дразни Кук и той не издържаше.
Кук: Моля те. Спри ахх да не ах дразниш. Не издържам.
Тае: Готов ли си?
Кук: Да.
Тае започна да смъква панталона му и да си играе с малкия му приятел. Чонкук усещаше как всеки момент ще свърши. Двамата се съблякоха и започнаха страстно да се опипват на всякъде. Тае оставяше смучки по цялото тяло на Чонкук. И двамата свършиха един върху друг. Прегърнаха се и заспаха.
На сутринта, Тае стана първи. Обърна се към Чонкук и се наслаждаваше на гледката. Толкова е красив - си каза той. Целуна го и бавни стана внимавайки да не го събуди. Облече се и слезе долу да направи закуска. Реши да направи омлети , защото това беше най лесното, а и не беше много добър в готвенето. Кук се събуди от аромата, изстреля се в кухнята.
Кук: Омлети ли надушвам!
Тае: Да, искаш ли да опиташ?
Кук: Разбира се, все пак ти си ги готвил - и даде една заешка усмивка.
Тае: Много си сладък когато се усмихваш. Ела да те гушна.
Прегърнаха се, дадоха си по една нежна и изпълнена с любов целувка и седнаха на масата. Колко е хубаво да виждаш как двамата са щастливи и че много се обичат. Но през какво ли ще минат, никой не знае!!!❣️❣️❣️