6 глава

65 10 0
                                    

Чонкук пък от друга страна едва не падна по стълбите. Разстоянието, което ги делеше го замая. Искаше да го целуне, да го прегърне. Как да го направи като не знае как ще реагира. Вече беше готов и се качи горе в стаята. Таехьонг тъкмо си беше взел душ. Кук ахна и не можеше да повярва какво вижда пред себе си. Тае беше облечен с едни дънки и все още беше с откопчана риза и беше толкова секси. Имаше плочки и оформено тяло. Чонкук за малко не припадна.

Тае го погледна

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Тае го погледна. Вътрешно се радваше на изражението на Чонкук.
            Тае: Много съм гладен.
             Кук: Заповядай - заекваше.
Целия беше червен.
             Тае: Да не прихвана от мен - смееше се.
Таехьонг се приближи към него и го целуна по челото му.
Боже край на Кук му избиха бушоните . Хвана Тае за кръста и го придърпа към себе си. Таехьонг се ококори. Чонкук бавно започна да скъсява разстоянието между тях. Сърцата и на двамата биеха лудо.
             Майката на Тае: Тае, миличък прибрах се.
Тае веднага се разделиха. На косъм беше майката на Таехьонг да ги види.
           Тае: Да мамо тук съм. С един приятел съм, пишем домашни.
           Майката: Добре. Аз отивам да почивам. Виждам, че си по добре.
           Тае: Да мамо, по добре съм.
       
           Кук: Това беше на косъм.
            Тае: Трябва да поговорим.
            Кук: Добре.
            Тае: Наистина ли ме харесваш?
Кук не можеше да търпи и реши да му каже истината.
           Кук: Да. Много съм влюбен в теб - призна гледайки право в очите му.
            Тае: И от кога ме харесваш?
            Кук: От както те видях. А и си нямам приятелка. Съжалявам, че те излъгах.
           Тае: Да знаеш нямам проблем и аз започнах на скоро да изпитвам нещо към теб, но не можех да си го обясня. Може да опитаме да видим как ще потръгнат нещата. Ще се радвам да бъда с теб. Но да  знаеш, че ми е за първи път.
           Кук: На мен също.
           Тае: Ще се справим заедно.
            Кук: Хайде да се разходим. В момента умирам да те целуна, но мисля, че майка ти ще дойде и ще ни види.
             Тае: Добре, съгласен съм. А как ще кажа на майка си. Ще ме помисли за побъркан.
            Кук: Ако ти каже нещо ела при мен да живееш. 😏
            Тае: Ах с тези перверзни мисли, ама няма да ти откажа.😁
           

Да те обичам е трудно ( Завършена )Where stories live. Discover now