16 глава

73 8 1
                                    


Тае седна на дивана до него и го прегърна. Кук целуна челото му. Бебето ритна, Чонкук много се зарадва. Таехьонг се наведе и целуна корема на Чонкук.
             Тае: От сега ще е диване.
             Кук: Като мен - усмихна се.
             Тае: От сега имам главоболие - смееше се.
Чонкук се нацупи, а Таехьонг го целуна по устните.
            Тае: Дали ще е лош или добър, ще го обичам със цялото си сърце и до края на живота си.
           Кук: Така е. То си е нашето дете, няма да бъде заменено.
          Тае: И ще се справим заедно.
          Кук: Обичам те.
          Тае: И аз те обичам,съкровище мое. Чонкук вече е в деветия месец. Много му е трудно, с толкова голям корем. Таехьонг му помагаше за всичко, до тоалетната, за храна и заедно ходеха до лекаря да следи как е бебето.
          Доктора: Скоро трябва да родите. Гответе се.
          Кук: Сериозно? Кога?
         Доктора: След няколко дена, през тези дни.
        Кук: Как токова бързо?
        Тае: Не се притеснявай, до теб съм.
        Кук: Амммм, добре.
        Доктора: Може да си вървите. Лек ден.
         Тае: Довиждане.
         Кук: Оле как ще се справя. Ами ако родя на улицата.
         Тае: Какво ги говориш и мислиш. Няма да стане, няма да го позволя. Спокойно.
          Кук: Сигурен ли си?
          Тае: Убеден съм.
          Кук: Добре.
Прибраха се вкъщи и двамата легнаха на леглото. Тае донесе студен чай на Кук да се охлади от тежкия път. След 5 - 10 минути легнаха да поспят малко. Кук се събуди в 7 вечерта с много силни болки. Тае чу се виковете му и веднага стана.
                Тае: Какво става Куки.
                Кук: Много ме боли, май бебето ще излиза.
Тае се паникьоса и веднага звънна на Доктора.
                Доктора: Ако кажете. 
                Тае: Докторе, Чонкук май ще ражда.
                Доктора: Как така?
                Тае: Ами казва, че много го боли корема и вика.
                Доктор: Получава контракции. Извикайте линейка, аз идвам в болницата.
               Тае: Добре.
Таехьонг звънна на линейката, тя дойде доста бързо. Качиха се и потеглиха към болницата. Тае успокояваше Чонкук, но по скоро той също се успокояваше а него. Пристигнаха и Доктора се стъписа.
            Доктор: Спокойно, всичко е наред.
Влязоха в родилното. Таехьонг през цялото време държеше ръката на Чонкук. Куки напъваше и викаше и най накрая се роди прекрасното им момченце, което се казваше Сан. Бяха толкова радостни.
             Доктор: Поздравления.
             Тае: Благодаря ви много.
Кук веднага заспа след това. След една седмица го бяха изписали от болницата и бяха в дома им.  Бяха толкова радостни, че най накрая си имат дете. Всички се радваха. Тае и Кук се обичаха толкова много, а колкото до синът им, той беше биладжия. Не спираше да обикаля из къщата. Голяма гоненица падна с него.
За всичко си има първи път. Трябва да опитваш, за да разбереш самия живот и да го цениш, без значение колко е трудно. Изживейте го на макс.

                                   Край
       

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 25, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Да те обичам е трудно ( Завършена )Where stories live. Discover now