Bölüm 1 Arkadaşlar

69 14 22
                                    

Onuncu sınıf. Ne güzel bi yıl değil mi? Hem artık birinci sınıf olduğun için yapılan alaylara maruz kalmıyorsun, hem de üniversite sınavına daha iki yıl var. Her yönden artısı var bence. Birde benimki gibi güzel arkadaşlara sahipseniz tadından yenmez.

Mesela Arel Akan... Okulun en havalı ve en güçlü çocuğu. Zaten kendisiyle tanışmamız da bi kavga sayesinde gerçekleşmişti.

Arel, benim arkadaşım Neşe Okur için bir kavgaya girişmişti.

Dokuzuncu sınıfa başlayalı yaklaşık bir ay olmuşken, 10. sınıflardan iki kişi yemekhanede Neşe'nin kafasından aşağı tüm ketçap şişesini boşaltıp hiç kabahatleri yokmuş gibi birde alay etmişlerdi. Arel bunları görünce, hiç tereddüt etmeden birine yumruğu geçirmişti bile.
İlk başta ne olduğunu şaşıran çocuk toparlanıp Arel'e doğru taarruza geçmişti. Bunlar olurken şok üstüne şok yaşamıştık. Neşe'yle oturduğumuz yerde, bir yandan onu sakinleştirmeye çalışıyor bir yandan da hocanın olaya müdahale edişini izliyordum. Sonra olay müdürün odasında bitmişti.

Neşe'yse saf, hatta baya saf, iyi ve tatlı bir kız. Onunla aynı sınıftayız. Dolayısıyla tanışmamız da sınıf arkadaşlığından dolayı olmuştu. Bu arada Neşe'yle Arel o kavga olayından bikaç ay sonra çıkmaya başladılar.

Vee... Yusuf Özden. Yani... Nasıl anlatsam bilemiyorum... Kısaca manyak denebilir sanırım. Onu ilk okuldan beri tanıyorum. Herkesden farklı bi tarzı var. Hayat onun için sadece bir oyun. Bu biraz ailesinden de kaynaklanıyor olabilir. Neyse, zamanla tanırsınız.

Son olarak bendeniz, Yağmur Yılmaz. Cerrah ailenin tek çocuğu. Ama hayır, tek çocuk olmama rağmen şımartılmadım. Zaten Yusuf hayatıma girdiğinde, bir kardeşe sahip olmuş oldum. Yani, tek çocuk da sayılmam. Onun dışında sıradan biriyimdir.

O zaman, sıradan bir insanın sıradan olmayan hayatına hoşgeldiniz...

Sonradan KahramanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin