Amikor az író kipróbál valami mást, és Nico félreérti az 'együtt lógás' fogalmát.
A Jupiter Tábor nem igazán változott az utolsó látogatása óta. Míg húga ki nem szorította belőle a levegőt, és a praetor vállon nem ütötte – erősen –, amiért nem látogatott hozzájuk előbb, észre sem vette, mennyire hiányzott már neki Hazel és Reyna.
Később aztán pótolta a kimaradást Hazellel – és Frankkel –, elmesélte nekik a nyári élményeit. Sajnos testvére sokkal figyelmesebb volt, mint emlékezett.
– Oké, szóval a Willel való flörtölésen kívül mit csináltál?
Nico félrenyelt és fulladozni kezdett. – F-flörtölni? Nem, határozottan nem. Úgy értem... barátok vagyunk.
A lány szemeit forgatta és barátjára nézett támogatást várva, mire Frank Nicóhoz fordult és vállat vont. – Hívd fel?
Hazel felvillanyozódott. – Igen, megadta a számát, ugye? Az tutira azt jelenti, hogy szeretné, ha hívnád!
– Tudtam, hogy rossz ötlet volt – morogta a fiú. – A Félvér-táborban kellett volna maradjak. – Húga a szemközti ágyról szélesen vigyorgott rá, Frank pedig úgy nézett ki, mintha valahol máshol járna. Nos, igazából mindig úgy nézett ki, de most ténylegesen, mint aki legszívesebben kirohant volna az ajtón.
– Majdnem egy hónapja, hogy elment, nem? Borzasztóan várhatja, hogy halljon felőled.
– Akkor miét nem hívott ő?
Frank oldalra billentette fejét. – Talán mert neked nincs telefonod?
– Ja, Öregember – piszkálta Hazel. – Nem akarsz haladni a korral? Még én is tudom, hogyan kell használni!
– A félvéreknek nem szabadna telefont használni! Veszélyes. – Összehúzott szemekkel meredt testvérére. – És nem vagyok öreg!
– Túl vagy a hetvenen. Az már öreg.
– Te csak ne beszélj – motyogta. Hazel hozzávágott egy párnát.
☀
Will nem leskelődött a postás után. Határozottan nem.
– Valami különlegeset vársz? – kérdezte a postás vigyorogva a második héten. A fiú a nyakát vakargatta zavarában, hogy ismét rajtakapák.
– Á, nem igazán. Elnézést, hogy zavartam.
Gyorsan visszarohant a házba és bezárkózott, ignorálva a kávét szürcsölgető Naomi kuncogását.
– Csak írj neki! – szólt utána édesanyja, miközben Will felfelé iszkolt a lépcsőn. – Küldj egy képet! Az majd felkelti az érdeklődését!
– Anya! – ugatott vissza, összerezzenve a másik nevetésére, majd besurrant a szobájába és lerogyott a székébe. A felgyűlt házifeladat-kupacra csak a homlokát ráncolta, arra jutott, a pár órányi halogatás nem fog fájni. Szórakozottan a nyaklánca gyöngyeit babrálva bámult ki az ablakon.
☠
Will,
Hogy megy a suli? Én épp a Jupiter Táborban vagyok. Hazel üdvözöl. Én... ennek semmi értelme...
☀
Kedves Nico,
Hé, csak tudni akartam, minden rendben és árnyék-mentes vagy-e. Nem akarom, hogy visszaess... úgy értem... ajj SZAVAK.
YOU ARE READING
Az éjfél nem tart örökké [Éjfél-verzum I.]
Fanfiction[FORDÍTÁS] [FANFICTION] [SOLANGELO] [PERCY JACKSON ÉS AZ OLIMPOSZIAK] [AZ OLIMPOSZ HŐSEI] [ALTERNATÍV FOLYTATÁS] „Szóval jössz naplementét nézni velem?" ~ Psszt, félvérek! Van számotokra egy nagyon aranyos sztorim, két táborozó társunkról szól... Ne...