Amikor van egy boldog befejezés.
Négy évvel később
Seattle, WA
Nico rámeredt az összezavaró szövegre. Az agya próbálta valahogy ógörögre átkódolni, és kudarcot vallott. Alsó ajkába harapva igyekezett fókuszálni, eltekinteni a szavak szédítő kavalkádjától. Végül morogva hagyta fejét az asztalra hullani egy nagy koppanással. Csábította a gondolat, hogy lemenjen az Alvilágba az elbutult ókori görögökhöz, akik feltalálták a matekot, és a fejükhöz vágja a füzetét. De mindez mozgásigényes lett volna, amihez nem éppen fűlött a foga pillanatnyilag.
Különben is, ha figyelmeztetés nélkül eltűnne, személyes fegyőre leszidná. Megint.
Körbepillantott a már négy éve magáénak tudott kellemes lakáson. Kicsi volt, de otthon. Nico úgy rendelte, hogy a legkényelmesebb kanapékkal és székekkel rendezzék be, teletömve párnákkal, a padlót puha szőnyegekkel. Míg ő nem bánta a téllel járó hideget, párja tagadhatatlanul rosszul viselte a hűvös levegőt. A falakat ragyogó színekkel festették, a dekoráció java pedig tengerparti, nyugodt hangulatot árasztott. Szinte ordított róla, hogy egy fiatal pár első otthona. Persze maga Nico elvesztette a berendezés jogát, azzal indokolva, ha ő csinálná, mindenki félne belépni.
El kellett ismerje, ebben volt valami.
Nem is bánta különösebben; tetszett neki a lakás nyitottsága. Mintha mindig nyár lett volna odabent, a sugárzó fiújára emlékeztette.
Egy korty kávé után visszabámult az asztalon levő számtanfüzetekre, ahol most Nico csaknem-híres tésztaételei, és túlzottan ínycsiklandó desszertjei is lehetnének, nem agykínzó matek. Majdnem feladta és a hűtőhöz masírozott, kétség kívül bujkálnia kellett valahol egy kis fagyinak vagy jégkrémnek – egy bizonyos szőkeség sosem hagyta volna kifogyni belőlük –, de figyelmét elterelte a hold alakú hűtőmágnessel felcsíptetett fakó fénykép.
Alig ismerte fel magát a fotón. Volt valaha ennyire sápadt és vékony? Még ha csak négy éve is volt, egy életnek tűnt. De ami igazán megragadta figyelmét, a mellette álló személy. Will Solace vigyorgott rá, karjával szorosan átölelte. Annyival fiatalabbnak tűnt – nyurgábbnak és kevésbé izmosnak –, de a mosolya és szemei olyanok, mint mindig: melegséges és kedves.
Kettejük látványa elég volt, hogy megacélozza Nico elhatározását. Ismét házija fölé görnyedt, felvette ceruzáját és nekiállt a füzetbe skiccelni a feladat kidolgozását lépésről lépésre.
Majdnem végzett, mikor megérezte az erős karokat maga körül, egyből ellazult és mosolyogva dőlt az ölelésbe. Puha ajkak találtak utat állkapcsához, hogy végigcsókolgassák. Felmordult.
– Borotválkozz meg!
Will felnevezett és a srác arcába fúrta sajátját, így a borostája még jobban csiklandozta őt. Nico bágyadtan próbálta ellökni, de ez csak szorosabb ölelést és több puszit eredményezett.
– Még dolgozol?
– Mindjárt kész.
Will masszírozni kezdte a vállait. – Nézzenek oda, milyen sokáig tanul a kis kockám!
– Mit mondhatnék? Biztosan megfertőztél végre. Ah, ez jól esett.
A gyógyító mosolyogva még egy kis nyomást gyakorolt a csomóra Nico vállában.
– Nagyon feszült.
– Hibáztasd Püthagoraszt, meg az elméletét – motyogta behunyt szemmel.
– Á, a jó öreg geometria! Segítsek?
STAI LEGGENDO
Az éjfél nem tart örökké [Éjfél-verzum I.]
Fanfiction[FORDÍTÁS] [FANFICTION] [SOLANGELO] [PERCY JACKSON ÉS AZ OLIMPOSZIAK] [AZ OLIMPOSZ HŐSEI] [ALTERNATÍV FOLYTATÁS] „Szóval jössz naplementét nézni velem?" ~ Psszt, félvérek! Van számotokra egy nagyon aranyos sztorim, két táborozó társunkról szól... Ne...