Selamın hello okurcanlar. Umarım iyisinizdir. Bende iyiyim. O zaman haydin bölüme geçelim.
Keyifli okumalar🥥🍇🍍🍌
∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆
"Lina kalkacak mısın artık yoksa ben mi kaldırayım? Eğer ben kaldırırsam bu senin için hiç iyi olmaz."
"Offfff! Tamam ya kalktım."
Aslında daha çok yorganı kafama çektim.
Çünkü biliyorum ki eğer ben buradan yani biricik aşkım yatağımdan kalkar isem o konu konuşulacak.
Ama ben hiç mi hiç istemiyorum. Yine beynimi bir sürü düşünce ele geçirecek.
Sonra ben hepsini tek tek düşüneceğim ama hiçbir sonuç elde edemeyeceğim. Yani düşündüğümle kalmış olacağım. Off offf.
Aklıma birden ablamın beni kaldırmak için kullanacağı yöntemler gelince anında yataktan çıkmaya çalıştım.
Evet çalıştım. Çünkü bacağımı yorgana daha çok doladığım için ve bu sırada yataktan çıkmaya çalıştığım için yere yapışmış bulunmaktayım.
Heralde fazla ses çıkmış olacak ki ablam bir süpermen edasıyla odama daldı. "Eslina iyi misin?"
Gözlerime girmeye çalışan saç tutmalarını üfledikten sonra başıma evet manasında salladım.
Ablam sanki bunu beklemiş gibi içinde tuttuğu kahkahaları dışarı saldı.
Bozulmuş olan sinirlerim iyice bozuldu.
Buna daha fazla tahammül edeceğimi sanmıyorum. O yüzden ablamı odamdan direk postaladım.
Ablamı dışarı atınca hastaneden gelince direk kendimi yatağa attığım için değiştirmedim kıyafetlerimi çıkardım
Yerine siyah bir tayt ve siyah-beyaz çizgili bir crop giydim.
Elimi yüzümü yıkadıktan sonra üzerime bir hırka alarak mutfağa geçtim.Ablam salatayı yapıyordu bende hemen ablama yardım ettim.
"Mel eniştem yok mu?"
"Sana kaç kere bana Mel deme demedim mi?"
"O zaman sende bana lina demeyeceksin!"
"Ben senin ablanım bir kere! İstediğimi söylerim!"
"Bende senin kardeşinim! Bende istediğimi söylerim!"
"Hanımlar! Hanımlar! Sakin olun lütfen!"
"Enişteee! Hoşgeldin. Ne zaman geldin? Hem Elis nerede?" Bir yandan da sarılıyorum bu arada.
"Hoşbulduk Lina. Şimdi geldim. Elis'te
parkta çok yorulmuş olacak ki gelirken uyudu. Odasına yatırdım. ""Enişte ya! Sende mi!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Ailem mi¿¿
Teen FictionAblam ile yeni yeni düzene soktuğum hayatım yine ve yine yerle bir olmuştu. Hem de bu sefer bir daha düzene giremeyecek şekilde! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ "Şok olmuş bir şekilde doktora bakıyordum. Gerçekten doğru mu duy...