<5>

2.5K 109 46
                                    

Selamın hello okurcanlar. Umarım iyisinizdir. Bende iyiyim. O zaman haydin bölüme geçelim.🥥🍇🍍🍌

Medya:Arın

Keyifli okumalar...

∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆

İki saat süren yolculuğumuzun sonunda etrafta bir sürü villaların olduğu bir yere gelmiştik.

Hastaneye gittiğimiz gün geldikleri araba ve giydikleri kıyafetler sayesinde zengin olduklarını zaten anlamıştım ama bu kadar zengin olduklarını sanmıyordum.

Araba villaların içinde en büyük olanın yanında durdu.

Oha birde en büyüğün de mi kalıyorlardı birde? 3 kişi için büyük değil mi?

Şey bir de kardeşim vardı sanırım. Çünkü Asıl Bey konuşurken onların da fikrini aldığını söylemişti.

Onları da eklersek, hadi en fazla iki tane olsa 5 kişi olurduk. Yine de 5 kişi için çok büyük bir evdi.

Ben hala araba da durmuş evi inceleyip, ihtimalleri düşünürken Aylin Hanımlar arabadan inmiş beni bekliyordu.

"Kızım gelmiyor musun?"

"Pardon, dalmışım. Geliyorum."

Arabadan sonunda indiğimde eve doğru ilerlemeye başladık.

Ben hala etrafı inceliyorum bu arada. Buradan göründüğü kadar arkada da bir bahçe olduğunu anladım.

Asil Bey kapıyı çaldığında, Selena dizisindeki Müstesna gibi bir kadın kapıyı açtı.

Ben gülmemek için etrafa bakarken Asıl beyler içeriye geçti. Bende hemen onların ardından teyzeye bakmamaya dikkat ederek içeri girdim.

"Evine hoşgeldin kızım."

"Hoşbuldum."

Asil beyler salon diye tahmin ettiğim yere doğru ilerlemeye başlayınca bende onların peşine takıldım.

Salona geçtiğimizde 4 tane taş gibi erkek ayakta bizi bekliyordu. İnşallah hepsi abim ya da kardeşim değildir.

"Kardeşiniz Eslina"

Gerçekten şom ağızlıyım. Neden olmasını istemediğim herşey olurken, olmasını istediklerim olmuyor ki?

İlk olarak aralarında en büyükleri gibi duran bana elini uzattı.

"Hoşgeldin Eslina. Ben en büyük abin Arden."

Bende elini sıkıp sadece ufak bir tebessüm ettim.

Sonra ikiz olduğunu tahmin ettiğim iki kişi geldi.

"Hoşgeldin Eslina. Biz de en küçük abileriniz. Ben Aksen."

"Ben de Aren. Bu arada hoşgeldin."

Onlara da ufak bir tebessüm ettim.

En sonda onlardan daha küçük duran bir geldi. Sanırım kardeşimdi. Diğerlerine göre de daha soğuktu.

"Hoşgeldin. Ben de Arın."

Ona da diğerlerine ettiğim gibi ufak tebessüm ettim.

"Bu arada bir abin daha var. Adı Arsen. Görevde olduğu için gelemedi. Akşama gelmiş olur o zaman tanışırsınız."

"Tamam."

"Bu nu da hallettiğimize göre daha fazla ayakta kalmayın. Geçin oturun."

Ben ve Arın tekli koltuğa geçerken diğerleri de ikili ve üçlü koltuğa oturdu.

Yeni Ailem mi¿¿Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin