<8>

1.6K 87 4
                                    

Selamın hello okurcanlar. Yeni bölüm ile karşınızdayım. Bölüm sonunda açıklama var. Okumadan geçmeyin derim.

O zaman haydin bölüme geçelim.

Medya: Eslina

Keyifli okumalar 🥥🍇🍍🍌

∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆

"Kış uykusuna yatmış olabilir mi?"

"Ahh!!! Ne vuruyorsun yaa!!"

"Mal mal konuştuğun için olabilir mi?"

"Olabilir."

Başımda birbiriyle didişen ikizlere hiç aldırmadan arkamı onlara dönüp geri yattım.

Sonuçta uykum herşeyden daha önemli. Uyku bu sonuçta boru değil.

"Lan kız resmen bize kıçını döndü ya!"

"Sesine daha fazla tahammül edemediyse Aren, dönmesi gayet normal."

"İki saattir kızın başında ne yapıyorsunuz?"

Evet, aralarına Aksen de katıldığına göre Arden abi ile Arın ne zaman gelecek?

"Uyandırıyoruz abi."

"Öyle mi? Buradan hiç öyle durmuyor ama. Daha çok yine birbirinize girmiş gibisiniz."

"A-a öyle miymiş abi hiç haberim yok. Gördün mü Aksen?"

"Gördüm ikizim gördüm."

"Ulan iki saattir niye gelmiyorsunuz? Ağaç olduk beklemekten.

Hah! Arden abi de geldi. Bir Arın kaldı gelmeyen oda gelse tam olucak ha.

"Bende onu soruyordum abi."

"Niye gelmiyorlarmış Aksen? Bir anlatsana bana, çok merak ettim şuan."

"Şimdi şöyle abi-"

"Lan birde ciddi ciddi anlatıyor ya!"

"Abi nerede kaldınız? Giden gelmedi bir türlü."

Arın da geldiğine göre abi ve kardeş tayfası tamamlanmış oldu. Sırada Aylin Hanım ve Asil Bey var.

Önce hangisi gelecek acaba? Bence Aylin hanım gelir, sizce kim gelir?

"Bende onu anlamaya çalışıyorum Arın. Neden giden geri gelemiyor acaba canım(!) kardeşlerim?"

Daha fazla seslerine dayanamadım ve yavaşça kafamı onlara doğru çevirip film izler gibi izlemeye başladım.

"Bende bilmiyorum abicim. Bence ilk Eslina'yı uyandırmaya gelen ikizlere soralım. Neden bir türlü aşağıya gelmiyorsunuz ikizler?"

"Olay şöyle oldu abicim. Biz Eslina'yı uyandır-"

"Çocuklar niye hepiniz Eslina'nın başına toplandınız? Alt tarafı biriniz Eslinayı kahvaltı için uyandırmaya gelecektiniz."

"Anneniz haklı çocuklar."

Tüh be! Tahminim tutmadı ya! İkisi birlikte geldi. Neyse artık yarıya kazanmış olduk.

"Neyse neyse, hiç merak etmiyorum. Siz aşağı inin Eslina kızım sende elini yüzünü yıka, kahvaltıya gel."

"Ana! Uyanmış ya bu?"

"Biraz önce de dediğim gibi Aren, sesine tahammül edememiştir. O yüzden uyanmıştır."

"Çocuklar didişmeyin. Hadi artık aşağı inin."

Aylin Hanım tavuk kışkışlar gibi abi tayfasını odadan çıkarmıştı. Kendisi de Asil Bey ile odadan çıkınca kafamı geri yastığa gömdüm.

Yeni Ailem mi¿¿Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin