<6>

2K 96 11
                                    


Selamın hello okurcanlar. Geç olsa da yeni bölümü yazıp yayınlayabildim.

Şimdi sıra benim için dinlenme vakti iken sizin için okuma vakti. Haydin bölüme geçin o zaman.

Medya:Arsen

Keyifli okumalar 🥥🍇🍍🍌

∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆

  Kış uykusundan uyanmış ayılar gibi şuan ayılmayı bekliyorum.

Çünkü 5 dakika kadar önce Aylin Hanım gelmiş beni yemek için kaldırmıştı.

Bende anca kendime gelmeye çalışıyorum hala. Bu böyle olmayacak!

En iyisi elimi yüzümü soğuk suyla yıkamak. Yoksa kendime geleceğim yok.

Bana şimdilik kalmam için verdikleri odada olan banyoya girdim ve yüzümü bol bol soğuk suyla yıkadım.

Kendime geldiğimi hissettim resmen şuan! Saçım başım uyuduğum dan dolayı yine dağıldığı için elimle düzeltmeye çalıştım.

Düzelmeyince sinirlendim ve saçlarımı havalandırır gibi aşağı-yukarı sallamaya başladım.

Daha çok duvardan duvara vurmuş gibi oldum ama neyse. En azından saçlarıma olan sinirim azaldı.

Bu seferde saçlarım duvardan duvara vurduğum için köpek görmüş kedi gibi kabardı.

En iyisi örmek. Yoksa bu saç şuan hiçbir şekle girmeyecek.

Balıksırtına benzeyen ama balıksırtı olmayan, kendi taktiklerimle geliştirdiğim örgümü yaptım. Valla çokta güzel oldu.

Sonunda saçlarımın bir şekle girmesiyle, aşağıdakileri daha fazla bekletmemek için üstüme ince bir hırka alıp aşağı inmeye başladım.

İndiğimde tüm aile ve tanımadığım biri masada oturuyordu. Sanırım bu Asil Bey'in bahsettiği ikinci abim olan Arsen'di.

"Beklettiğim için özür dilerim."

"Sorun değil kızım. Geç otur yemeğini ye."

Masanın bir ucunda Asil Bey diğer ucunda ise Aylin Hanım vardı.

Asil Bey'in solunda Arden abi ve Arsen var iken, Aylin Hanım'ın solunda ise ikizler ve Arın vardı.

Bende tek boş yer olan Arden abi ile Arsen'in ortasına oturdum.

Yemeğe başlamadan önce Aylin Hanım'ın sorusuna cevap verdim.

"Kızım umarım herhangi birşeye alerjin yoktur. Eğer varsa söyle ki yemekleri ona göre ayarlayalım."

"Mantar dışında bildiğim kadarıyla bir alerjim yok."

Biz Aylin Hanım ile konuşurken lafa ikizlerden Aksen atladı.

"Mantar yiyince ne oluyor peki?"

"Vücudumun her yeri benek benek kırmızı nokta oluyor ve çok kaşındırıyor. Bir nevi su çiçeği gibi."

"Anladım."

"Tamam kızım. Ben Müstesna Hanıma  söylerim hem o hem de biz daha dikkatli oluruz."

"Teşekkür ederim Aylin Hanım ama buna gerçekten gerek yok. Sonuçta bu evde sadece ben yaşamıyorum. Hepimiz birlikte yaşayacağız ve herkes bana uymak zorunda değil."

"O nasıl söz kızım. Sonuçta sende bu evin kızısın. Ayrıca bu keyfi bir durum değil ki. Sağlığın açısından önemli bir durum.

Eğer kardeşlerinin de böyle bir durumu olsaydı onlar içinde bu önlemleri alırdık.

Yeni Ailem mi¿¿Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin