<4>

2.7K 119 28
                                    

Selamın hello okurcanlar. Umarım iyisinizdir. Bende işte iyiyim. Neyse daha fazla uzatmayayım. Haydin bölüme geçelim.

Medya: ikizler

Keyifli okumalar 🥥🍇🍍🍌

∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆

ESLİNA'DAN

Niye geri dönmedi ki acaba? Ya da beni istemiyor olabilirler mi? Ama orada hiç öyle durmuyorlardı.

Acaba karar mı değiştirdiler? Offf. Niye hala yazmadı.

Ben düşüncelere dalmışken telefondan gelen bildirim sesiyle yerimden sıçradım.

Yatağa fırlattığım telefonu aceleyle aldım ve gelen bildirime baktım.

Bu muydu yani? Bunun için mi bu kadar heyecanlandım. Sadece bir market indirimine mi bu kadar sevindim yani?

Sinirlendiğim için telefonu yine yatağa fırlattım ve pencerenin önüne geçip tekrar beklemeye başladım.

Ben bir mesaj için bu kadar heyecanlandığım için kendime kızar iken telefonuma yeni bir bildirim geldi.

Bu sefer çok heyecan yapmadan yatağa doğru ilerledim ve telefonu tekrar elime alıp yeni bildirime baktım.

Bu sefer gelen bildirim tamda beklediğim kişiden gelmişti. Yani gerçek babam olan Asil Beyden gelmişti.

GELEN: ASİL BEY

Kabul ederseniz ne demek kızım. Sonuçta bunu senden, sizden isteyen biziz. Bütün aile seninle tanışmayı çok istiyor. Eğer sende kabul edersen yarın seni gelip almak isteriz.

GÖNDERİLEN: ASİL BEY

Ben size rahatsızlık vermeyeyim. Siz konum atın ben gelirim.

GELEN: ASİL BEY

Ne rahatsızlık vermesi kızım. Hiç olur mu öyle şey. Ayrıca ablan ile konuşmak istediğim birkaç şey var.

GÖNDERİLEN: ASİL BEY

Peki siz bilirsiniz. Sizi bekliyor olacağım.

GÖNDERİLEN: ASİL BEY

Konum

GÖNDERİLEN: ASİL BEY

İyi geceler Asil Bey...

GELEN: ASİL BEY

İyi geceler kızım...

Asil Bey'in mesajlarda 'kızım' demesini düşünmemeye çalışarak yatağa yattım ve bir gün bir kitap karakteri olma hayalleri ile uyudum.

∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆

Sabah yine ablamın kahvaltı için beni çağırması ile kalktım. Daha doğrusu çığırması olucak.

Ablam diye demiyorum ama öyle bir sesi var ki horozlar dan beter.

Tamam birazcık abartmış olabilirim ama ne yapayım? Bağırınca sesi gerçekten horozlar dan beter.

Ablamı daha fazla bağırmaması için hemen yatağımdan kalktım ve banyoya gittim.

İhtiyaçlarımı giderip kendime çeki düzen verdim.

Çünkü yataktan kalktığımda kitaplardaki ya da dizilerdeki gibi gece prensesler gibi yatıp sabahta aynen o şekilde uyanmıyorum.

Yeni Ailem mi¿¿Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin