3. Bölüm

684 69 6
                                    

Buradaki karakterlerin hepsi kurgudur!

8 Yaşında Tami Sano

Bu iğrenç bir oyundu! Kahramanların taklidini yaparak oyun oynayacağımızı söylemişti ama bu iğrençti! Yarım çıplaktım ve karşımdaki zincir adam elindeki zinciri beyaz tenime vuruyordu. Ağlamaktan gözlerim kızardı bağırmaktan ses tellerim koptu.

"Ama oyun oynamayı sen istedin küçük"

Böyle oyun olduğunu bilsem Tamura'dan uzaklaşmazdım!

"A-ama sadece ka-kahramanların oyu-nu oynayacaktık!"

"Kahramanlar kötülere böyle yaparlar. Özellikle annen!"

Dedi ve zinciri en sert darbesi ile sırtıma denk getirmişti. Acıdan bağırmış ve göğsümün üstüne yatmıştım. Yanıyordu, vurduğu yerler yanıyordu...

Birşey hissetmiyorum hatta gözlerim yarı açıktı ama tek hissetiğim boynumda ıslaklık ve nefes sesiydi, ne olduğunu anlamıyordum bile ne olduğunu algılayamıyordum.

"Zevkten bayıldın demek?"

O an anlamıştım hiçbirşey hissetmeyecek duruma sokup dokunacaktı, olmuştu da. Hissetmiyorum hiçbirşey, gücümü kullanacak durumda dahi değilim.

Tek hatırladığım şey biri beni kurtarmıştı ve bu Dabi olmuştu. Tamamen bilincim kapalı değildi ama herşeyi duyuyordum.

"O daha küçük ve onu tecavüz mü edecektin aşağılık herif!"

Tecavüz... Tecavüzün anlamını o gün anladım, bana önce taciz etmişti sonra tecavüz edecekti. Ama asıl konu bu değildi, babamın kabul etmesi. Orada camda beni izlemesi ve hiçbirşey yapmamasıydı. O canımı sıkıyordu.

Kızını öldüresiye dövmüş ve taciz edip en sonda tecavüz edecekti ve o herif camdan izliyordu. Eğer Dabi gelmese belki öldürebilirdi küçük yaşımda iğrenç acıları yaşayabilirdim. Hala izleri duruyor özellikle o en son vurduğu darbe, sırtımda eser olmuştu.

×

Neden kötü olduğumu sanıyorsunuz? Neden erkeklerden iğreniyorum sanıyorsunu? O gece tecavüze uğrayacaktın çünkü!

Parkta bankta oturmuş Aoyama bekliyordum ona özgünlüğünü nasıl iyi kullanacğını söylemek için gelmesini rica etmiştim ve hemen kabul etmişti. Sonunda geldiğinde gülümsemiş ve ara sokaklara girdiğimde şüphelenmedi bile.

"Mineta'nın ölümü benden sorumlu tutmuyorsun değil mi Aoyama?"

"Hayır bunu yapacak kadar kötü biri olduğunu düşünmüyorum"

"Aslında düşünmeliydiniz fransız çocuk"

Şaşkın ifade ile bana bakarken sokak lambasın altında durduğu için işim daha kolaydı. Işıkları gücüm ile oynadığım zaman ışığı baktığında hemen bana baktı.

"S-sen-"

"Evet benim özgünlüğüm var. Ve Mineta gibi sende öleceksin kahraman olmaya çabalayan ama olamayacak kahraman"

Dediğim anda lambanın içindeki elektiriği Aoyama'ya geçirdim ve bir kaç saniye elektriklenme olmuştu vücudunda sonra lamba patlamıştı. Belimdeki bıçağımı çıkartığımda kendine geldiğinde özgünlüğünü kullanarak kaçmaya çalıştığında Toga benim kopyam olmuş tam önünde durmuştu.

"Sen villiansın!"

"Sonunda anlayan biri!"

"Toga o ölü"

Dediğimde bana bakmasını salladığımda koşarak bıçağımla boynunu kestiğimde sırıttım. Kahramanlar tek tek ölecekti, ölüyorlardı.

Toga kendi vücuduna girdiğinde delileri yok edip gitmiştik. Tabi bu Midoriya ile göz göze gelmeden önceydi. Tam çaprazımızda duruyor ve telefonla konuşuyordu. Ama daha çok o taraf konuşuyor gibiydi. Ben yutkundum ve haraket dahi edemedim.

Telefonunu kapatıp yanıma geldiğinde Toga da bıçağını çıkarttığında onu durdurdum. Midoriya yanımıza gelip ara sokaktaki kanları gördü sonra kan olmuş koluma baktı.

"Burada ne işin var Tami?"

"Toga ile yürüyoruz Midoriya?"

"Toga bir villian bunu bilmen gerek!"

Vicuduna elektiriklerini serbest bıraktığında Togaya baktım sonra Midoriya'ya.

"Evet biliyorum ama bana zarar vermiyor"

"Masum insanlara, bizlere zarar veriyor?"

Onu şimdi öldüremem birden fazla öldürürsem bünyem buna kaldırmaz. Sanki telefonum çalmış gibi yapıp oradan uzaklaşmış ve Midoriya'ya el sallamıştım.

"Ucuz kurtuldun ama neden onu öldürmedin?"

"En son planda o"

Tamura'nın barına geldiğimizde televizyonda gizli villian hakkında konuşuyorlardı.

"Ünlü oldum ha?"

Beni fark ettiklerinde bar sandalyelerinden birine oturduğumda Tamura bana bayık şekilde baktı.

"Seni gören oldu mu?"

"Hayır yani sanırım emin değilim"

"O da ne demek?"

Dabi telaşla sorduğunda iç çekip elimi çeneme koyup televizyona odaklanarak konuştum.

"Delileri ortadan kaldırıp Toga ile giderken Midoriya bizi gördü ve Togaya saldıracaktı ben olayı hal ettim"

"Başımıza bela olacak onu öldürmelisin"

Tamuraya sinirle baktım. Benim planlarıma burnuny sokuyor ve bu pek hoş değildi! Ben onun planlarına dahi karışmazken o nasıl katılabiliyor?

"Sizin değil benim başıma bela olacak. Bırakın olsun"

"Yakalanacaksın ama Tami-san!"

"Hayır, eğlenceli olacak"

Diyerek göz kırptım. Yakalanmak, kaçmaktan, şüpheli bakışlar her zaman hoşuma gitmiştir ve bunu seviyorum.

Midoriya x ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin