"Midoriya kim?"
"B-benim?"
"Sizi çağırıyor"
Uyanalı baya oldu ve Tami beni mi görmek istiyordu. Sevinçle içeriye girdiğimde hemşire hüzünle bana baktı. Sorun neydi uyanmıştı. Benden önce Kacchan girmişti ve gözleri kızarmış bir şekilde çıkmıştı Todoroki de gözleri dolu şekilde neden ikisi ağlayarak çıktı?
Taminin yanına geldiğimde ağlayarak sarıldım ona.
"O kadar mutluyum ki uyandın, bakıyorsun bana"
"Sana sarıldığım için çok mutluyum İzuku"
Gözyaşlarım boynuna aktığı zaman burnumu boynuna sokuo içime çektim. Derin nefes alıp gözlerine baktım. Ağlıyordu elim ile gözyaşlarını sildim.
"Artık ağlama ben varım bak.. Yani cevabı daha vermedin ama olsu-"
"Seni seviyorum İzuku. Seni çok seviyorum hemde. O yüzden en iyi en tatlı sevgilisi sensin"
Dediği şey ile gözlerimi kocaman açtım. Sevgilim dedi. Eli kıyafetimin yakasına gidip kendine çektiği an dudaklarımız birbirine değimişti. Bizi görüyorlardı ve utanmama neden oldu ayrıldığında kızarmış yanakları ile karşılaştım. Gülümsedim ama uzun sürmedi.
"Ölüyorum Midoriya. Lütfen ağlama. Lütfen hep gülümse"
"Ölmüyorsun yaşıyorsun bak"
"Ölüyorum sevgilim... Ölüyorum Midoriya. Seni seviyorum hemde çok"
"Hayır-"
"Bana bak İzuku yaşa hayatı yaşa ve asla zincire bulaşma. Tamurayı yen kazan güçlü ol gülümse sen güçlüsün. Tamam mı?"
Yanaklarımdan akan yaşları sildiğinde kendisi çoktan harap oldu. Son kez kokusunu içime çektim son kez sarıldım son kez öptüm son kez sesini duydum son kez herşeyi yaptım.
"Hoşçakal sevgilim"
Son kez sevgilim kelimesini duydum. Burada gözlerini açtı ama beraber çıkmadık gözlerini açtı ve geri kapattı sonsuza dek. Bağırarak ismini haykırdığımda sıcak teni yerine soğuk teni vardı. Hemşireler beni ayırdığında ağlayarak arkadaşlarımın yanın gittim. Herkes ağlıyordu herkes beyaz çarşafın altında yatan Tamiyi bakıyordu.
Tamura sessizce ağlıyordu Kacchan gözyaşlarını saklıyordu Todoroki ağlamaktan çekiniyordu. Doktor yanımıza gelip Aiazawa sensei bir kağıt verdi herkes Aiazawa sensei bakıyordu kağıdı açıp okumaya başladı.
"Merhaba ben Tami Sano!
Size hayatımı özetlemek gerekirse boktan ibaret eğer bunu yazıyorsam bilinki babam tarafından öldürülmüşümdür. Gerçi baba demek içimden gelmiyor zincir o adi şerefsiz annemi gözümün önünde öldürdü ve hayatımı karatan biri.
Aslında ben eskiden neşeli biriydim aynı Midoriya gibi ama ailemi kaybettikten sonra Shigaraki beni yanına aldıktan sonra onun gibi oldum bir villian biliyordum kendimi ama değilmişim Minetayı Aoyamayı öldürdüm değilmiş ama onlara herkese zarar verdim kendime nefret ettim. Özür dilerim.
Benim iki hayran olduğum iki kahramanım var All Might ve Aiazawa sensei sizi çok seviyorum belki sizin gibi bir kahraman olamam ama kötü bilirken kendimi sizi izliyordum herşeyinizi.
Mina ve Tsuyu en iyi arkadaşlarımsınız siz her zaman yanımdaydınız eğlendiğimiz onca anılar gözümün önüne geliyor. Bunları yazarken herşey gözümün önüne geliyor. Bakım gözyaşım bile var. Mina parmaklarını biraz bükersen daha uzağa asitlerini fırlatırsın ve Tsu dilini daha sert atmaya dene"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Midoriya x Reader
FanfictionTami Sano(siz) villianlara yardım ederken kahramanlar tarafından görülüyorsunuz. (Bazı karakterler benim kurduğum hayal ürünleridir!)