13. Bölüm

347 34 3
                                    

Zincirin sığınak olarak bildiğim yere gelmiştim. Küçük kızı alıp götürürlerken bende gözden kaybolmuştum tabi Katsuki'nin bana seslenmesi dışında herşey güzeldi. Çökecek gibi olan evin basamaklarına çıkmaya başladığımda gıcırtılar kulaklarımı kemirmeye başladı. Kapıyı önce iki kez tıklattım sonra "kim o" sorusu çıktığında seslendiğim dakikada kapıyı açtı.

Sanki bana zarar vermemiş gibi sanki cidden değişmiş gibi gözüküyordu ne villian gibi duruyor ne de beni öldürecek gibi. Temkinli olmak zorundayım kişilik bozukluğu var malesef.

"Demek babana geri döndün kızım?"

"Beni bu çirkin yerde mi bakacaksın?"

"Hayır daha güzel bir evde ama bununla idare etmemiz gerek. Hadi gel içeriye"

Bakışlarım korkak birşekilde bakıyordu bileğimden tutup içeriye soktuğunda içimde bir korku vardı ve bu his boktandı.

"Aç mısın? Ya da birşey içmek ister misin?"

"Buraya yemek veya içmek için gelmedim. Konuşmaya geldim"

"Elbette. Koltuklar kirli-"

"Düzelmişsin gibi davranmayı kes!"

Al işte! Sinirlerimi hakşm olamıyorum Tamura ile dura dura oldu herşey. Önce hangi konuda başlayacağımı düşündüm babam- zincir de iğrenç koltuklara oturup beni dinlemeye hazır oldu.

"İlk önce içimdeki zehir ne ve nasıl koydun?"

"O mu? Kolay soru"

"Sen küçüktün annen misafirliğe gitmişti ve seninle biz tek kalmıştık sende benden mikshake istemiştin hatırlıyor musun? Onun içine villian zehiri koydum. Benim gibi villian olma zehiri. Tamura villian sandırmış seni o hep hata yapan biri oldu ama sen... Gurur duydum hep"

Duyduklarım yankılanıyordu. Daha küçüktüm ben benim suçum neydi? Bana o zehiri içirirken hiç mi üzülmedi? Ya bir baba kızına bunu nasıl yapar?

(Yn: bölüyorum özür dilerim ama sosyal medyada sallandıran olay var. 6 yaşında kız çocuğu ve 10 yaşındaki erkek çocuğu kardeşler ve annesi üvey babası onların akrabaları onlara tecavüz etmiş halaları demiş ki yapmayım filan annesi de birşey olmaz demiş. Kız küçük olduğu için kendini ifade edemiyor ama oğlan yazılar yazmış resimler çizmiş. Parayla satmışlar eve birüsü adam alıyorlarmış çocukları gece uykularından uyandırıp pipilerini emdiriyormuş ben bunları yazarken bile midem bulanıyor canım acıyor o çocukları düşünelim bir de. O davada anne baba serbest bırakıldı bir yıl boyunca dava varmış ve o şerefsiz aile çocuklarına işkence ediyorlar. İnşallah yakalanırlar ben bunu demek istiyordum okuduysanız yayın bunu teşekkür ederim....)

"Cidden beni sevdiğine inanmıyorum"

"İnanacaksın. Yakkında büyük bir ordu olup tüm kahramanları öldüreceğiz. Baba ve kız!"

"Hayır"

"Efendim?"

"Hayır! Sen bana yaptığım tüm işkenceleri daha küçük bir çocuğa yaptın ve o bize saldırdı. Sen çocukların katilisin! Ruhlarını öldürüyorsun büyüdükleri zaman da dediğini yapmadıkları zaman bedenlerini öldürüyorsun! Ve bunu düzelteceksin zincir!"

"İçinde villian zehri varken mi diyorsun bunları?"

"Kurtaracaksın beni. Beni bu sikik zehirden kurtaracaksın anladın mı beni!?"

"Canımı sıkmaya başladın"

Gözleri yine o şekile girdi. Zincirlerini bana doğru savurmaya başladığında evinde kaçmaya çalıştım ama kapıyı nasıl kilitledi bu? Korkarak arkama baktığımda bana iğrenç gülüşü ile baktı.

Midoriya x ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin