12. Bölüm

373 36 4
                                    

Zehir mi? Bu öleceğim anlamına mı geliyor?

Midoriya kolumu sıvazlayıp o hiç solmayan gülüşü ile bana gülümsüyor.

"Iyileşeceksin Tami-chan"

"İçimdeki zehirle mi?"

"Tamuranın kız versiyonu iyi olacaksın!"

Minettanın enerji ile söylediği zaman sadece baktım. Onu öldürmüştüm fakat demek ki biri kurtatmış... Dabi. Kardeşinin arkadaşlarını kurtarıyor demek? İyi abisin Touya.

Okuldan çıktığımızda -Midoriya ile ben-  evime doğru adımlarken eli elimi tutuğu zaman otomatik olarak elime baktım sonra Midoriya'ya baktım. Yanakları pembe ve bana bakmamak için zor tutuyor.

Birşey demeden bende onun elini tutum ve yolumuza devam ettik.

"Unutmadan T-tami. Tamurayı görmemen gerek"

"Neden?"

"Yüzündeki el düşmüş ve baban o eli almış"

Susup ellerimizi ayırmadan yola devam ettik. Tamuranın eli düştüğüne göre kötü olmuştur o el onun geçmişi onu bir kere bile çıkardığını görmedim. Bana yüzünğ göstermekten korktuğu için yanına gitmemi istemiyor fakat biz kardeşiz biz asla birbirimizden çekinmeyiz ki bu Tamura ise hiçbirşeyden çekinmez.

Evimin yoluna az kalmıştı ki Tamura ya gitme planları yapıyordum. Midoriya'ya söylesem bence onaylar.

"Tamuraya gitmeliyim İzuku"

"Hayır"

Yanılmışım. Evime geldiğimizde durup yeşil gözlerine baktım.

"Hayır cidden gitmem gerek."

"Anlıyorum seni ama tehlikeli olduğunu söyledi"

"Bu zehiri tek o biliyor. Lütfen İzuku"

Yalvaran gözlerime bakıp iç çekip gülümsedi. Evet demek miydi bu yani?

"Zinciri gördüğün an bize konum atmayı unutma ama"

"Anlaştık!"

İlk defa gülümsediğim için mi şaşırdı yoksa ilk defa sesimdeki sevinci mi şaşırtı bilmiyorum. Ama gülümsemiş ve yanağıma bir öpücük kondurmuştu gülüşüm yüzümde kalırken kalbim aşırı derece hızlı atmaya başladı birazdan kalbim elime gelecekti.

"Görüşürüz..."

Bir saniye o bana bir lakap mı bulmaya çalışıyor?

"Görüşürüz güzel kız"

"Bunun için mi düşündün?"

"Evet?"

İkimiz gülerken vedalaşıp Midoriya gittiğinde bende Tamuranın barına adımlarken etraftakilerin bana kötü bakışlarını fark ediyorum. Hala villian olduğumu sanıyorlar demek isterdim ki "ben villian değilim, masum bir insanım. İntikam için öldürdüm herkesi" ama yapamıyorum.

Barın kapısından içeriye geçtiğim zaman etraf dağılmış ve bazı eşyalar kül olmuştu. Tamuranın sinirle bağırışını duyduğum zaman ben bile korktum. Odadan dışarıya çıkan Toga ile Dabi beni gördüklerinde Toga sevinerek yanıma geldi.

"Tami-chan!"

Boynuma atlayıp sarıldığında bende sarıldım. En sevdiğim villian arkadaşlarımdan olabilir. Sonuç olarak bir hata yaptığımda yanıma gelip destekleyen biri vardı. Tamura da Dabi de aynıydı fakat Toga benim için farklıydı. Mina Tsu nasıl onları kıyamayacak arkadaşlarım ise Toga da aynıydı.

Midoriya x ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin