10. Bölüm

478 54 43
                                    

Bıkkınlıkla evime gelen 1-A sınıfına bakıyordum. Bütün abur cuburlar, alkol ve alkol olmayan içecekleri dolaba yerleştirmişler, video oyunları ve filmleri ayarlamışlar şimdi de müzikleri ayarlıyorlardı.

Cidden bütün herkesi alıp evime getirmişlerdi. Tekli koltuğa oflayarak oturmuştum. Oturduğum gibi yanıma Todoroki geldi soğuk sesi ile konuştu.

"Sessiz bir yerde konuşabilir miyiz?"

"Tabi"

Ayağa kalkıp bahçeye çıktığımızda ben kendi ellerim ile yaptığım- Toga ve Twice yaptıkları salıncağa oturduğumda Todoroki de diğer büyük salıncağa oturmuştu. Onun konuşmasını bekliyordum fakat salıncakla sallanıyor ve düşünceli bir şekilde çimlere bakıyordu. Bende susup onun gibi çimlere bakmaya başladım.

"Touya yani Dabi abim mi?"

Bakışlarımı Todoroki'ye çevirdiğimde bakışları çimlerden ayırmamıştı.

"Evet"

"Kardeşi olduğumu biliyor muydun?"

"Evet"

"Neden söylemek yerine sustun?"

Haklıydı. Birşey diyemedim. Ne diyeceğimi düşünmeye başladığımda kafamı çimlere çevirdiğimde bu sefer Todoroki bana bakmaya başladı.

"Dabi- abin yani Tamuraya senin küçük kardeşin olduğunu söylerken duymuştum ve beni gördüklerinde hiç bir tepki vermedi, sanırım söylemeyeceğimi sanmışlardı. Bende ona sana söyleyeceğimi söylediğimde beni öldürmek üzereydi. Neden böyle yaptığını anlamadım-"

"Çünkü çirkin biriyim ve kardeşi eskisi gibi olmadığı için"

"Hayır Todoroki-kun. Çünkü korkuyordu, sen kabul etmeyeceğinden kendisinden nefret edeceğinden en çok da küçükken ona baktığın gibi ona hayran bakmayacağın için korktu ve söylemekten vazgeçti. Zamanı geldiğinde söyleyecek...miş"

Todoroki'ye baktığımda dolu gözleri ile bana bakıyordu. Sağ gözünden bir damla geldiğinde hızla silmişti. Belli etmese de duygularını abisi olmadığı için acı çekiyordu.

"Ama artık öğrendim. Senden birşey rica etsem yapabilir misin?"

"Yapabileceğim şey ise neden olmasın?"

"Abimin yanına götürür müsün beni?"

Dilim tutulmuş gibi bakıyordum. Riskliydi bu, villianların içinde bir kahraman. İmkansız!

"Ölmek için daha gençsin Shoto"

"Ya sen götüreceksin beni ya da bir şekilde yerlerini bulurum"

Oflamış ve gökyüzünde ki aya baktım. Dolunay vardı ve ayın etrafında parlak büyük yıldızlar ve küçük bulutlar ayın önündeydi, güzel görüntü. Bunları bakarken düşünmeye de devam ediyordum.

"Düşünmeye devam et. Gece yarısı olmak üzere zaten herkes içkili birazdan yatarlar oldukları yerde. Geldiğimde gideceğimizi söylersin"

Soğuk sesi ile konuşup gitmişti. İç geçirip aya tekrar baktım. Ne yapacaktım? Onu riske atamazdım ama Dabi de kardeşini çok ölüyordu aynı şekilde Todoroki de ama villianlar onun U.A okulunda okuduğunu ikinci kahramanın oğlu olduğunu biliyorlar ve onun için ölüm demektir. Gerçi ben ve Dabi buna izin vermeyiz ancak korkuyorum doğal olarak.

Salıncağımda orta hızda sallanırken sırtımda hissetiğim el ile biri salıncağı sallıyordu. Arkama baktığımda Midoriya'nın beni salladığını gördüm. Hastanede yanımda durdu beni konuşturmaya çalıştı kendimi iyi hissetmemde yardımcı oldu. Villian olsam da olmasam da umrunda olmamıştı sanırım Tamuranın kardeşim olduğunda bile umrunda olmadı.

Midoriya x ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin