Midoriya İzuku
Tamam İzuku sakin olmalısın, ona sadece sevdiğini söyleyeceksin ne kadar zor olabilir-
TANRIM KALBİM ATMIYOR SANIRIM ÖLECEĞİM ORADA!
Kacchan ile okul çıkışında karşılaştığımızda bana sert bakışlar atarken bende ona nefretle baktım. Tami yoğum bakımda iken hoşlanmaya başlamıştı, keşke ona herşeyi anlatmasaydım o zaman almazdı benden.
Tamiyi alacak hissi vardı ve Todoroki'den yardım almıştım ona bunca zaman beklemeden söylemem daha iyi olacağını söyledi yoksa başka biri onu seviyorsa tabi ona açılabilir Tami de ona şans vermek ya da onu seviyorsa kabul eder demişti. Ben de elimi çabuk tutup dün gece Tamiye yazdım ve yazışırken bile tatlıydı.
Babasından korkuyor ve ondan nefret ediyordu, annesini öldürmüş, insanları gözünün önünde öldürmüştü ve babasından nefret etmesi normal bence. Kacchan ile yanımıza geldiklerinde korkmuştum beraber olduklarından korktum ama değildi. O kadar mutlu oldum ki iyiki değillerdi.
Taminin evine geldiğimde derin nefes alıp kendime moral verip zile bastım. Saniyeler içerisinde kapıyı gülümseyen yüzü ile açan Tami ile karşılaştım. O kadar tatlı ki tekrar öpmek istiyorum!
"Hoşgeldin İzuku hadi geç içeriye"
İçeriye geçtiğimde kapıyı kapattığında etraf biraz dağılmıştı Tami de mahçupça yanıma gelmişti.
"Ş-şey üzgünüm. Lambalarım patladı da onlara yeni lamba bulmak için etrafı biraz dağıttım"
"Sorun değil Tami-chan"
"Pekala, sen geç otur birşeyler içmek ister misin ya da açsan yemek-"
"Seninle konuşmak için geldim. Oturalım öyle konuşalım"
Beni onaylayıp salon koltuklarını oturduğumuzda direk bana bakmıştı ve bu utanmama neden oluyordu. İçimde ona neler demek istediğimi tekrar ediyordum ancak dışa vuramıyordum sanırım bu çok zordu hemde fazlasıyla.
"T-tami ı-ıım ben s-senden h-hoşlanıyorum!"
"E-efendim?"
Dediklerimi idrak etmek için düşündü ciddi anlamda düşündü bana bakıyor sonra ellerine sonra tekrat bana sonra etrafı bildiğin kafayı yemişti. Bunu yapmamalıydım kesinlikle yapmamalıydım! Benden hoşlanmıyordu belli ama öpücüğüme karşılık verirdi değil mi?
"Tami?"
"M-Midoriya bu çok ani oldu.. B-ben ne diyeceğimi inan bilmiyorum"
"İstediğin kadar düşün lütfen. Ben burada seni bekliyor olucağım. Görüşürüz"
Gülimseyerek onu salonda bırakıp evinden çıktım. İçim rahattı en azından söyledim bana hoşlandığı biri olduğunu söylemedi veya hayatında biri olduğunu veyahut benden nefret ettiğini de söylemedi. Bunlar benim için zümrüt avına girmiş avcı gibiydi!
Neşeyle evime girdiğimde annem sevincime gülümsüyordu. Annemi az çok Tamiyi anlattım ilk başta ondan korkmuş uzak durmamı istedi olayları anlattığım zaman birazcık sevmeye başlamıştı ve ondan hoşlandığımı yemek yerken anlattığımda kabul edeceğini söyledi. "Senin gibi gülümseyen mutlu ve güçlü birini bulamaz özellikle hem tatlı hem yakışıklısın İzuku'm" demişti. Bende o kadar özgüvenle dolup taştım ki sanki yarın bana evet diyecek gibi.
Odama geçip düzenli olarak kas egzersizi ve kollarım için egzersiz yapmaya başladım. Telefonuma gelen bildirim ile yerden kalktığım gibi komidinime yapıştım bilmiyorum. Tek Tamiden olmadığını gördüğümde üzüldüm. All Might olduğunu gördüm, önemli şeyler için yazar ve arardı demek ki önemliydi o zaman bu zincir ile ilgili olmalı.
Pijamalarım ile anneme hava almaya çıkıyorum diyerek çıkmış ve All Might ile her zamanki sahilde buluşup yanına koşarak gitmiştim.
"Genç Midoriya zamanımız azalıyor"
"O ne demek All Might?"
"Tami'nin babası yani zincir büyük bir tuzak kurmuş. Onu bulduk ama tehlikeli bu yüzden bu görevde siz vardınız ancak geri çektik sizi"
"O zaman sadece pro kahramanlar ve en iyi kötüler mi olacak bu görevde?"
"Aynı zamanda Tami de"
"Ne? Ama dedin ki-"
"Zinciri dikkatini dağıtan tek kişi Tami olacak. Ona zarar gelmeyecek"
Dudaklarımı kemirerek denize baktım. Korkuyorum ona birşey gelmesinden ona birşey olmasından korkuyorum ne de olsa sevdiğim kız. Ne de olsa sevdiğim kız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Midoriya x Reader
FanfictionTami Sano(siz) villianlara yardım ederken kahramanlar tarafından görülüyorsunuz. (Bazı karakterler benim kurduğum hayal ürünleridir!)