2. Bölüm

894 80 57
                                    

NOT:Bu bölümde sevdiğiniz karakterler ölebilir linç yemek veya nefret yorumlar görmek istemiyorum.

×

Işıklarımı kullanarak gözünü kamaştırıp elimdeki bıçağı boynuna sapladım ışıklarımı kestiğimde bana "yardım et"  der gibi baktığında acıyarak baktığımda yere düşüp boğazında ki kanı durdurmaya çalışıyordu. Üzgünüm ama öleceksin küçük.

Boğazına tekrar bıçağı saplayıp kasıklarına kadar kesikler açtım. Öldüğü her halinde belliydi. Ayağa kalkıp bıçağımdaki kanı yalladığımda sanki daha da güçlendiğimi hissediyorum.

"Üzgünüm üzüm kafa. Bana o sözleri söylemiyecektin"

Delileri yok edip yavaş birşekilde ayrılıp evime gitmeye başladığımda biri beni takip ediyor hissi veriyordu. Etrafıma baktığımda kimseyi göremiyordum telefonum çaldığında arayana baktığımda beklemediğim kişiydi.

Katsuki arıyor...

Açtığımda bağırıyordu ama ne dediğini anlamıyorum.

"Ne dediğini anlamıyorum bağırmadan anlat!"

"Küçük sapık kayıp sen mi kaçırdın?"

"Ben ne yapayım minetta yı?"

"Dün gece tecavüz edecekmişsin gibi bakıyordun ondan diyorum hani aptal!"

"Tecavüz edecek kişi varsa o minetta. Ben onu görmedim bile"

"Emin misin? Belki onu gördün kaçırdım öldürdün bize söylemiyorsun?"

"Birde beni villian ilan et tam olsun"

Katsuki Bakugou

"Birde beni villian ikan et tam olsun"

Zaten öyle değil miydin aptal? Seni gördüm minettayı öldürürken gördüm, tam saldıracağım zaman onun sürtük arkadaşları bana saldırmaya başladı.

Telefonu yüzüne kapatıp gizlice onu izlemeye başladım. Dün onu gördüğümde şüphelenmiştim fakat böyle biri olduğunu bilmiyordum, pembe asit ve kurbağa dile iyi anlaşıyordu bizimle de iyi anlaşmaya çabalıyordu fakat kendinden uzak tutmaya çalıştı.

Özellikle bizden, erkeklerden. Neden küçük sapığı öldürdü bir fikrim yoktu dün değişik sözlee söyledi diye onu öldürmüş olamazdı, değil mi?

Ai'yi evine kadar tqkip ettim neler olacağını izlemeye başladım. Evinin kapısını açtığı zaman Tamura çıkmıştı, onlarla iş birliği mi yapıyor!? Önce o kızı öldürmeliyim sonra diğerlerini.

"Bize haber etmeden kimseyi öldürme kardeşim"

Ne dedi o el çocuk? Kardeşim mi? Ai ile Tamura kardeş mi!? Tamura ile Tami kardeş miydi? Onları yan profilde baktığımda herşeyleri çok benziyordu, gözleri, ten renkleri, saçları, bakışları. Bildiğiniz Tamura Shigaraki'nin kız versiyonuydu.

Güzeldi de. Ama onu gebertmeyeceğim anlamına gelmiyor! Patlamalarımı yaratıp Tamuraya saldıracağım zaman çoktan gitmişti ne ara gitmişti bu mavi saçlı ucube?

Midoriya x ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin