11. Bölüm

444 38 33
                                    

Sabah uyandığımda kimse yanımda yoktu, sarıldığım ayım ve kurumuş gözyaşlarım vardı. Yatağımdan kalktığım zaman patlayan odamdaki lambam yenilenmişti. Yatağımı özensizce topladım, düzenli yapacak halim de yoktu. Elimi yüzümi yıkayıp aşağıya indiğimde temizlik kokusu geliyordu burnuma.

Merdivenin son basamağında durup etrafı baktım. Dün az çol hatırladığım kadarıyla heryer dağınıktı ve lambaların hepsi patlamıştı. Ama şimdi lambaların hepsi takılmış ve heryer tertemiz olmuş, temizlik yapıldığı belli.

Mutfağa doğru adımlarken Kirishima ile karşılaştığımda bana gülümsemişti. Bu çocuğun enerjisi bitmiyor mu? Kaminari den elektirik alarak güçleniyor ne oluyor?

"Günaydın Tami-San! Senin evini dün biraz değil baya dağıttık ve telafi etmek istedik. Ayrıca hep beraber kahvaltı yaparız diye arka bahçeye hazırladık. Hadi gel!"

Hızlı ve heyecanla konuşup arka bahçenin kapısını aralayıp geçtiğinde mutfağa tekrar adımladığımda Midoriya ile burun buruna geldik. Hayır mecaz değil ciddi anlamda burun buruna geldik, zaten aramızda dört santim var burunlarımızın arasında iki santim olması gerekebilir belki bir santim.

"G-g-günaydın"

Kekelediği zaman gülümseyip kızarmış yanaklarına baktım. Şimdi günüm aydınlanmıştı. Teşekkür ederim İzuku... Bir adım geri çekildim.

"Sana da günaydın İzuku"

"Hadi kahvaltıya gel-"

"Ben kahvaltı etmeyi sev-"

"Arkadaşlarını kırmak büyük bir kabalıktır kardeşim"

Arkamda duyduğum Tamuranın sesi ile arkama döndüğüm zaman Midoriya da oraya baktı. Bana gülümseyerek bakarken İzukuyu nefretle bakıyordu, kahramanlarla düşman olduklarını unutum...

"Tamura-Kun... Buraya gelme-"

"Kapa çeneni ve beni dinle... Kahramanlardan asla haz etmedim etmem de ama onlar ile birlik olmak zorundayız sanırım"

Şaşkınlıkla kaşlarımı kaldırdım. Doğru mu duydum? Tamura ve diğer villianlar kahramanlar ile birlik mi olacak? Neden!?

"Sen ve diğer villianlar kahramanlar ile mi? Neden?"

"Çünkü zincir işe koyulmuş. Kahramanların da bizim de ortak yönümüz o adam. Yani kısa süreliğine takımız"

"Kendi yöntemlerin ile herşeyi hal eden Shigaraki bunu yapamayacak?"

"Aptal yapamadık işte ve birlik oluyoruz! Dünden mi razıyım birlik olmaya sanıyorsun!?"

"Ne bağırıyorsun bana be?!"

Sesimi duyan Kaminari hızla içeriye girdiği zaman Tamura ile beni gördükleri zaman elektriğini Tamuraya fırlatacağı zaman Midoriya onun durdurdu.

"İzu villian burada ve sen-"

"Kahramanlar sizinle birleşmeye karar verdik"

Midoriya İzuku

Cidden bu kız çok güzeldi. Hayır baya güzeldi. Bana yaptıklarına karşı tarifi yoktu o kadar güzeldi ki, kırmızı gözleri ve sağ gözünde ki ufak kesik izi bilr onu o kadar güzel gösteriyor ki.

Tüm pro kahramanlar ve Tamuranın diliyle "en iyi kötüler" ile onların toplantı alanına geçmiş konuşuyorlardı. Tami hariç, Tami kendi halinde telefonuyla ilgileniyordu.

Midoriya x ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin