5. Bölüm

572 65 23
                                    

Defterim okul dolabımda bulunmuştu ben onu okula bıraktığımı hatırlamıyorum hatta okula taşıdığımı dahi. O defterimin içinde özel şeylerim vardı ve yamaya başladığımdan beri her anımı yazıyorum. İyi veya kötü anılar herşeyi.

Umursamayıp dolabımdan resim defterimi alıp sınıfıma girip sırama oturdum. Bıkkınlıkla çantamı bırakıp çizim yapmaya başladım, önce karalama gibi gözükse de güzel bir karakalem çalışması olmuştu.

Omzumda bir el hissetiğim de kafamı kaldırdığımda Tomoe olduğunu gördüğümde gülümseyerek baktım. İlk arkadaşımdı, buraya geldiğimde nefret ile bakışıyordum ama Tomoe hep yanımda olan arkadaşımdı.

"Şu gizli villian sen olabilir misin acaba?"

"Belki"

Demiş ve göz kırpmıştım. Sınıfta ise benim hakkımda ve Tamura hakkında fısıltılar dönüyordu bu da canımı sıkıyordu. Zaten kahramanları öldürmek yeterince can sıkıcıydı birde bunlar beni geriyordu.

"Hepsini öldürmek istiyorum"

"Hey sakin ol. Biliyorum can sıkıcı ama dişini sık"

Kafamı salladım. Dişimi sıkmalıydım evet. İçeriye Overhaul sensei girdiğinde  Tomoe sırasına geçip selamlaşmış ve yerlerimizi oturmuştuk.

"Size süprizim var. Kahramanlara baskın yapıyoruz"

Dediği an kanım çekilmişti. Bir saniye U.A'ya mı? Yoksa başka bir okula mı? Kostümüme bir maske eklemem gerekiyor yoksa beni tanıyabilirlet ve bu iş kötü hale alır. Zaten istediğim şey benden şüphelenmeleri ama anlamaları değil!

"Sensei..."

"Evet Sano Tami?"

"U.A mı yoksa başka okul mu?"

"U.A'ya saldıracak kadar güçlendiğinizi unut ediyorum ayrıca 1-A sınıfında iki öğrenciyi öldürdüğünü biliyorum. Bunu ancak sen yapabilirsin"

Soğuk konuşması ile beni cezalandıracağını sanmış ve korkmuştum.

"Bu yüzden teşekkür ediyorum sana. Bu sınıfta en cesur kişisi olduğun için"

Şaşkınlıkla gözlerimi kırpıştırdım ve gülümsedim. Bana teşekkür etmişti Overhaul sensei!

"Bu yüzden kıyafetini düzelt ve bizimle gel. Çık"

Dediği an kafamı salladım ve mutlulukla çantamı da alarak sınıftan çıktım. Koşarak evime gitmeye başladım. Abartığımı sanabilirler ama hayır bu benim beklediğim şeydi, Overhaul sensei bana hep teşekkür etmesi, taktir etmesini diledim ve dileğim gerçekleşti.

Eve girip hemen kostümümü buldum. Değiştirmeye başladım, birkaç parçalarını farklı yaptım ve en önemli olanı maskeyle tamamladım. Boynumdan geçirilen bir maske. Bıçaklarımı koymak için bacak kısımşara da kılıf ekledim. Ve tamamdı!

Tomoe'yi aradığımda hemen açmıştı.

"Benim işim bitti nereye gelmeliyim?"

"Daha önce pratik yaptığımız yere gel. Kahramanlar oradaymış"

"Tamam!"

Dedim ve telefonu kapattım. Kostümümü giydim ve evden hızlıca çıktım. Bakalım küçük kahramanlar bu sefer de bizi yenebilecek misiniz?

"Çok tehlikeli!"

Sağ tarafımda yüksek ses geldiğinde irkilip o tarafa baktım. Toga manyak gibi sırıtıyordu, o zaten bir manyaktı unutmuşum..

"Toga aniden çıkma demedim mi sana!?"

"Üzgünüm- Hey! Kostümün çok güzel ve masken var?"

"Evet. Kahramanlara saldıracağız ve tanınmak için erken"

"Geç kalma ve onların kanlarını getir!"

Göz devirip koşmaya başladım. Onlar şu an başlamıştır ve geç kalabilirim bunu istemiyorum! Vücudumda ki elektriği saldığımda daha hızlı koşmaya başladım. O yere geldiğim zaman herkes savaşıyordu.

Elime bıçaklarımı aldığımda sırıtım. Özgünlüğümü kullanarak oradaki ışıkları daha parlak yaptım ve herkesin gözünü almasına neden oldum ve bu demek ki herkese zarar verebilirim!

Bir kaç kişiye zarar verdiğimde sevindim Momo, Sero, Kaminari, Tenya ancak bunlara zarar verebilmiştim. Arkadaşlarımın yanına geldiğinde kahramanların gözü bendeydi.

"G-gizli kahraman?"

Bunu diyen görünmez kız Tooru. Sadece eldivenleri gözüken bir kahraman. Göz kırptığımda saçlarımı sol elşmle savurdum.

"Ta kendisi!"

Toga ile konuşmayı kesmem gerekiyor onun gibi olmaya başlamıştım. Maskeden dolayı sesim boğuk çıktığı için şanslıydım. Katsuki ile göz göze geldiğimizde bana saldırmaya geldiğinde sadece duruyordum çünkü yapacaklarımdan habersizdi.

"ÖLÜMDEN KAÇMAYI BIRAKTIN HA PİSLİK!?"

Yumruğunu bana vuracağı zaman elini tutup elektirik verip ona en güçlü yumruklarımdan birini vermiştim ve bir metre uzağa gitmişti. Diğerleri de sınıfımızla savaşıyordu. En iyi kötüler geldiğinde yani Tamura, Dabi, Toga, Geçit Adam, Overhaul, Twin gelmişti.

Herşey daha kolay olacaktı hepsi ölecekti.

"Senin yüzünden sınıfta kimse sapıklık yapamıyor!"

Karnıma yediğim darbe ile geriye doğru düştüğüm zaman Tsu'nın dili bana doğru geldiğinde istemeden de olsa küçük çizik atmış ve kaçmıştım.

"Senin yüzünden kimse sınıfta ego yapamıyor!"

1-A sınıfı bana karşı olurken bıçaklarım yakın mesafede savaşacak olanlara saldırıya geçtim. Toga Midoriya'ya doğru giderken kaşlarımı çattım. Hayır onu öldürmez değil mi?

"Merhaba yakışıklı"

Bıçağını tam alnına saplayacağı zaman hızlı koşarak Toganın ayağına tekme atarak yere düşmesine neden olmuş ve bıçak da koluma denk gelmişti. Bana şaşkın şekilde bakarken kollarımdan tutulup yere düşürüldüğüm zaman Midoriya ile göz göze geldim.

Gözleri ile gözlerime bakarken yutkundum, haraket edemedim, sanki beni etkisi altına almıştı, sanki ona çekiyordu birşey. Kendime gelip ışık özgünlüğümü kullanıp gözlerini kamaştırıp elektiriğimi kullanarak yumruk atmış ve hem tüm elektirik canını yakmış hem de uzağa gitmişti.

Neredeyse tüm kahraman ve öğrenciler hasar yemişlerdi Twin yanıma gelip kaldırdığı zaman pro kahramanlar gelmişti. Ve işte şimdi sıçmıştık.

All Might. Onunla göz göze geldiğim zaman kaşlarımı çatmış ve elimdeki bıçağı daha sıkı tutuyordum, onu gebertmek için adım atacaktım ki biri kolumdan tutu, Tamura.

Evet normalde kül olurdum ama kendini kastığı zaman bana nedenini bilmediğim şekilde küle dönüşmüyorum.

"Sırası değil diyen sensin yürü"

Bıçağımı yerine koyup önce yaralı öğrencilere sonra All Might'a baktım.

"Görüşmek üzere 1-A"

Dedim ve geçite doğru hızlı adımlar ile yürürken All Might'dan beklemediğim cümleler çıktı.

"Görüşmek üzere küçük Tami"

Midoriya x ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin