"TAMİ!"
Zincir beni tekrar duvara fırlatığında heryerim uyuşmuş ve doğru düzgün gözümü açamıyordum. Bedenim sızlıyor, vücudum kan içindeydi ellerim yüzüm kan içindeydi. Bu sefer beni asfalta fırlatığında yuvarlanarak bir yere çarpmıştım.
"Güçsüzleştin mi? Bana saldıran sen hahaha! Zayıfsın çünkü"
Ben zayıf değilim. Ben güçlüyüm. Ayağa kalkmaya denediğim zaman zinciri ile bana darbe attığında yüz üstü düşmüştüm bulanık da olsa Tamura gözyaşları ile bana bakıyordu. Elimi ona uzattığımda yardım etmesi için baktım.
Yardım et shigaraki yardım et kardeşim...
Mutluyduk, birbrimiz hakkında öğreniyorduk ama sonra dışarıda kargaşa oldu çıktığımız zaman oldu herşey.
"SMASH!"
"SHİNE!"
Duyduğum iki bağırış ile büyük bir patlama oldu sonrası ise biri beni aldığını hissetim.
"Tekrar yapın bakalım"
"Tami.."
"SENİ GEBERTECEĞİM OROSPU ÇOCUĞU!"
Bakugounun sinirli bağırışını dıyduğum an yüzümde hissetiğim patlama ile binaya çarpıp yere düştüm.
"DURUN! ONU KULLANIYOR BİZ ONA SALDIRIYA GEÇECEĞİMİZ ZAMAN TAMİYİ KULLANIYOR! ONU ÖLDÜRMEK İSTİYOR!"
Todorokinin bağırışı ile herkes susmuştu. Ne kadar denesem de olmuyordu ayağa kalkamıyordum yapamıyordum. Onları kurtaramıyordum. Ölmek istemiyorum yaşamak istiyorum Midoriya'nın sorusunu cevaplamak istiyorum.
Havaya kaldırıldığımda tekrar bdni yakaladığını hissettim. Bakışlarımı zorla karşıya çevirdim Midoriya gözleri dolu ve korkuyka bakıyordu Bakugou ise delirmiş gibiydi. Shigaraki ise bana birşey olma korkusu ile doluydu. Kahramanlar kötüler birşey yapamıyordu çünkü her ataklarında bana zarar gelecekti.
"Hadi savaşalım!"
Hepsine atak yaptığında kaçmışlardı kendimi zorlayarak özgünlüğümü kullanmaya çalıştım ışıklar yanıp sönüyordu bedenime elektirik salgısı yaratığımda elektrik çarptırmıştım ve yere düşüyordum ki sero özgünlüğü ile beni kendine çekmişti. Midoriya tekme attığında Bakugou patlamasını kullanmıştı kahramanlar da olaya giriştiğinde artık dayanacak gücüm kalmamıştı.
Özgünlüğümğ kullandığım için halsizleşmiştim ve gözümü açmakta zorlanıyorum.
"Onu şifacı kıza götürmemiz gerek"
Minanın sesi kulaklarımı doldurduğunda kimin kucağında isem koşturarak götürüyordu beni. Gözlerimi açmaya çalışıyordum ama açamıyordum belki de ölüyordum ama ölmek istemiyorum.
"Dayanmalısın Tami. Midoriya'ya cevabını vermeden abimi götürmeden ölmeyeceksin"
Todorokiydi, sesi titriyordu. Onlara kötü davranmıştım ve benim için endişe mi ediyor?
"Ö-ölmek i-istemiyorum"
"Ölmeyeceksin söz veriyorum.. Şifacı kız!"
Şifacı kızı bulmuştu ve brni bir odaya götürmüşlerdi az çok görüyordum bulanıktı herşey sesler boğuktu ama algılamam kapalıydı. Herşey kapalı kutu gibiydi.
"Şimdi sakin olmanı istiyorum tamam mı?"
Gözlerim kapalı, sesim çıkmıyor, haraketlerim yok sadece dinliyorum. Kolumda sızı hissetim iğne yapmıştı ama ne iğnesi? Sanırım acılarımı bçraz olsun hissetmemem için.
Bilincim kapandı sesler gitti hiçbirşey yoktu aklımda. Bomboş.
Midoriya İzuku
Tamiyi götüren Todorokiye baktım, iyileş Tami bana kırmızı gözlerin ile bana bak ve yaşa. Kacchan ile tekrar yumruk attığımızda zincir yere düştü ama ayağa kalktığında Kaminari elektriklerini sonuna getirip özgünlüğünü kullandı. Kacchan ile sinirle saldırıyorduk çünkü ikimiz de sevdiğimiz kız için yapıyorduk. İkimiz de Tamiyi seviyorduk ama teklifi eden bendim öpücüğüme karşılık veren oydu beni seviyordu düşünmesine izin verdim Kacchan şimdi olsun isterdi.
Shigaraki zinciri alması için kötülere işaret verdiğinde onu almaya giderken bende koşarak okula gitmeye başladım. Revire geldiğimde sadece şifacı kız vardı kaşlarımı çatarak içeriye girdim.
"Ş-şifacı kız! Todoroki ile Tami nerede?"
"Hastaneye götürtürdüm. Durumu kötü ve yapacağım birşey yoktu çünkü"
Hemen oradan koşarak uzaklaşmış ve hastaneye koştum. Tabi o zaman özgünlüğümü kullanıyordum insanların bana bakması umrumda değildi. Hastaneye girdiğim zaman sekretere sorduğumda üçüncü katta olduğunu söyledi. Asansörü bekleyemezdim merdivenlerden çıkarak kata ulaştığım zaman Todorokiyi gördüm.
Yanına gidip soru sormaya çalıştım, çalıştım anlaatamıyordum çünkü.
"Midoriya kendine gel. Durumu kötü ameliyatta aldılar... Riskli bir ameliyatmış"
"Ölmesini istemiyorum Todoroki-kun"
"Ölmeyecek"
Bana sarılıp saçımı okşamaya başladığında koltuğa oturup ağlamaya başladım. Onu kurtaramadım, ona zarar verdim istemeyerek de olsa vurdum ona zincir yüzünden. O herifi öldürecem yemin ederim.
Diğerleri de geldiğinde shigaraki hiç sakin değildi boş bir eşya bulup toz ediyordu ve bize dönüp ağlamamızı söylüyordu "ağlamayı kesin toza dönüşürsünüz yaşayacak!" gibi... Ameliyattan doktor çıktığında herkes doktora koştu.
"Durum hala aynı yoğum bakıma alındı. Zehir tüm vucuda yayılmış. Herşeye hazırlıklı olmak gerek"
Gözlerim dolu birşekilde doktorun gidişini izledim. Tamura oturduğumuz koltukları toza çevirirken Kacchan elinde patlama yaratırken elini tutup zorşa durdum. Bana sinirle bakıp elini sertçe çekip bana kaşlarını çatarak baktı. Mina ise ağlamaktan harap oldu.
Tami yoğum bakıma alınırken cama yapışan bendim. Tekrar yoğum bakıma geldin Tami, tekrar açacaksın o güzel kırmızı gözlerinş biliyorum. Beni asla bırakmayacaksın bana cevabını vereceksin biliyorum.
"Gözlerini açacak"
"Ve onunla evleneceğim Kacchan"
"Tch! Onunla ben olucağım senin gibi inekle mi ola-"
"Öpücüğüme karşılık veren o, öpen o, çıkma teklifi eden ben. Sen hangisini yaptın Kacchan?"
Kacchana baktığımda ellerini yumruk yapmış bana vuracam gibi duruyordu. Doğruları duyunca böyle olurdun Kacchan, ben kazandım benim olan o. Tami uyandığı an evleneceğim evet ye kararım bu. Küçük olmam umrumda değik evleneceğim onunla istemese bile beraber yaşarız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Midoriya x Reader
FanfictionTami Sano(siz) villianlara yardım ederken kahramanlar tarafından görülüyorsunuz. (Bazı karakterler benim kurduğum hayal ürünleridir!)